Ik ga binnenkort trippen met een meisje van school die het eens wil proberen, op paddo's dus. Ik ga een half bakje mexicaantjes met haar delen - ik ga maar een half bakje doen omdat het haar eerste keer is, en ik wil nog wel een beetje kunnen sitten als er wat fout gaat. Bij een halve is een bad trip ook niet zo erg, dus mocht ik er een krijgen blijf ik wel nuchter genoeg om het niet over te brengen op haar.
Ik ga het in de natuur doen, klein bos in de buurt van mijn huis. Het meisje in kwestie doet het voor het eerst, verder geen ervaring met drugs + is klein, dus zal wel een goed tripje voor der worden
![:tearsofjoy:]()
. Het is wel de eerste keer dat ik echt sit terwijl ik zelf heb gebruikt (ga niet veel nemen, maar toch), en ik ben benieuwd hoe het zal gaan.
Pluspunten van deze trip:
-Zal niet te hard gaan, dus zal situatie goed kunnen bevatten
-In de natuur; is altijd veel leuker dan thuis :P.
-Zullen het 's middags doen, voor een schoolfeest. Leuk vooruitzicht tijdens trippen + nog beetje naspacen bij het schoolfeest.
-Ze is redelijk experimenterend ingesteld, dus niet bang; Kleine kans op badtrip dus. Zou het sowieso niet doen met iemand die para is.
-Ze kan volgens mij veel hebben.
-Er kan weinig misgaan hier, mocht er iets echt goed fout gaan kan ik der altijd kalmeren/in bedwang houden, mocht ze echt een zware badtrip krijgen (Kan ik me eig in deze set/setting niet voorstellen, een badtrip, maar voor die 0,001%).
-Ze staat er wel voor open en is geen controlefreak of zo.
Minpunten ervoor:
-Had onlangs een tijdje dikke ruzie met der, dus als ze me nog een beetje wantrouwt of zo kan het slecht gaan werken. We hebben het wel goed gemaakt, dus ik verwacht dat het leuk wordt.
-Ze kan nogal.. Rare ideeën hebben. Lugubere dingen etc, als ze tijdens een trip over een doodbloedende kleuter of zo begint kan ik dat slecht trekken. Uiteraard is het maar een halve portie en kan ik het wel hebben, maar geeft slechte vibe :P.
-Ze is redelijk jong.