Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEen ander introduceren aan de wondere wereld van Psilocybine

Een ander introduceren aan de wondere wereld van Psilocybine

37 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#1
yaay nu heb je lekker een heel bakkie voor jezelf :stoned:
A

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
Angramar Temenos
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Het gaat niet door :( . Ze wil op het laatste moment niet meer, ik heb de paddo's al gekocht -.-;
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Naaierij. Wat is haar verhaal?

Tja, aandringen kan niet he...
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Yep, maar alleen vind ik dus veel minder leuk. Ik ga proberen om alsnog iemand mee te krijgen :(. Misch. een ervaren iemand, dan kunnen we een bakje each doen.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dat is jammer, lijkt me een behoorlijke telleurstelling. Ik heb nooit iemand geintroduceerd aan paddo´s, wel eens aan LSD en het is heel mooi om te zien hoe iemand dezelfde trip ervaring oppikt (positieve dan) en het ook echt leuk vind en je dingen van je eigen trips kan herkennen in iemand en samen vaag kan zijn.

Ik ben zelf ook geen fan van alleen trippen, hoewel ik de natrip van LSD in mijn eentje prima vind; met paddo´s had ik altijd graag mensen erbij tot het helemaal afgelopen was, het feit dat de ander net zo vaag is geeft een soort bevestiging in het ok zijn van de vaagheid wat vaak tot fijnere trips lijdt, vooral met goede tripmaatjes en niet te veel, 1 of 2 kan het best een verijking zijn om er mensen bij te hebben.

Dus: succes met een nieuwe tripgenoot vinden, kan me de telleurstelling voorstellen.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#6
idd, helemaal vervelend als iemand op het laatst nog afzegt!
maar ik zou je mooie idee voor het trippen niet van de baan laten slaan door zo'n geintje, gewoon een vervanger zoeken, en anders als je ouders op bed liggen je paddo's eten en dan lekker spacen op je kamer ;D
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#7
hey Angramar Temenos hoe lullig het ook is dat ze op het laatst heeft afgehaakt zul je haar keus wel moeten respecteren. Ik denk ook dat ze de goede beslissing heeft gemaakt gezien de informatie die je gaf. Paddo's (en andere tripmiddelen) hoor je alleen te doen met vrienden die je al jarenlang echt kent en vertrouwd. Het veilige gevoel dat je dan met elkaar als vrienden hebt is naar mijn mening het allerbelangrijkste voor een goede en dus ook veilige trip. (wat de vriendschap en vertrouwen alleen nog maar sterker maakt.) Ieder stelt zichzelf open en bloot aan elkaar en je ziet elkaar op zijn zwakst. Als dit bij de verkeerde en onjuiste persoon gebeurt kan er een slechte en ook een gevaarlijke trip uit ontstaan.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hmmm, ik heb nu net m'n trip achter de rug, vervanger gevonden, was een prachtige ervaring! Ik ga er later (Morgen?) een tripreport over schrijven.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Tripreport geschreven!
C
CekoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Angramar Temenos zei:
Dat natte, koude & klamme bij een trip lijkt me niet zo'n plezier... Nuchter ben ik er al geen fan van.
Klik om te vergroten...
Ik ook niet, maar ik heb een keer op een bakje hawaiianen staan kloten in de modder bij de waterkant tijdens de regen... er stonden hele mooie bloemetjes ofzo, weet ik veel wat ik daar moest, op dat moment leek het in ieder geval heel normaal :beer:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Lijkt me wel tof :tearsofjoy:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ga binnenkort trippen met een meisje van school die het eens wil proberen, op paddo's dus. Ik ga een half bakje mexicaantjes met haar delen - ik ga maar een half bakje doen omdat het haar eerste keer is, en ik wil nog wel een beetje kunnen sitten als er wat fout gaat. Bij een halve is een bad trip ook niet zo erg, dus mocht ik er een krijgen blijf ik wel nuchter genoeg om het niet over te brengen op haar.

Ik ga het in de natuur doen, klein bos in de buurt van mijn huis. Het meisje in kwestie doet het voor het eerst, verder geen ervaring met drugs + is klein, dus zal wel een goed tripje voor der worden :tearsofjoy: . Het is wel de eerste keer dat ik echt sit terwijl ik zelf heb gebruikt (ga niet veel nemen, maar toch), en ik ben benieuwd hoe het zal gaan.

Pluspunten van deze trip:
-Zal niet te hard gaan, dus zal situatie goed kunnen bevatten
-In de natuur; is altijd veel leuker dan thuis :P.
-Zullen het 's middags doen, voor een schoolfeest. Leuk vooruitzicht tijdens trippen + nog beetje naspacen bij het schoolfeest.
-Ze is redelijk experimenterend ingesteld, dus niet bang; Kleine kans op badtrip dus. Zou het sowieso niet doen met iemand die para is.
-Ze kan volgens mij veel hebben.
-Er kan weinig misgaan hier, mocht er iets echt goed fout gaan kan ik der altijd kalmeren/in bedwang houden, mocht ze echt een zware badtrip krijgen (Kan ik me eig in deze set/setting niet voorstellen, een badtrip, maar voor die 0,001%).
-Ze staat er wel voor open en is geen controlefreak of zo.


Minpunten ervoor:
-Had onlangs een tijdje dikke ruzie met der, dus als ze me nog een beetje wantrouwt of zo kan het slecht gaan werken. We hebben het wel goed gemaakt, dus ik verwacht dat het leuk wordt.
-Ze kan nogal.. Rare ideeën hebben. Lugubere dingen etc, als ze tijdens een trip over een doodbloedende kleuter of zo begint kan ik dat slecht trekken. Uiteraard is het maar een halve portie en kan ik het wel hebben, maar geeft slechte vibe :P.
-Ze is redelijk jong.
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#13
Praat eerst jullie issues uit. Dan zal dat er niet tussen kunnen komen!
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Verder nog tips?
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik zou t niet doen voorda je nog naar een schoolfeest moet.. Toch niet als t haar eerste keer is.
Doe het op een rustige dag, wanneer je niets anders hoeft te doen. en s'avonds vind ik altijd aangenamer om te trippen dan overdag eiglik, maarja, da hangt van persoon tot persoon af :)
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik wil het niet bij het schoolfeest doen, maar ervoor op de middag, leuke mood komen, etc.
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Na de paddo's lijkt me niet dat je nog zin hebt in een schoolfeest, maargoed. Sowieso, jij hebt nog maar 1 keer getript op paddo's toch? en dat ging toch helemaal fout, met mieren in je lul ofzoiets vaags. Moet je dan nu al de 'verantwoordelijkheid' nemen over iemand anders?
Verder zoals hierboven al gezegd is mischien eerst goed uitpraten, spreek voor de trip nog wat af ofzo.

dat was het nu wel zon beetje wat ik kan verzinnen op de vroege ochtend.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nee, ik heb daarna nog tig keer gedaan, maar toen dacht ik dat ik het nooit meer wou doen. Ik heb het nu 9 of 10 keer gedaan. Toen die ene keer dat ik die bad trip had, had ik dus ook alles fout gedaan; Had mao remmer op, bijna 2 bakjes etc. Dus alles ging zo ongeveer fout, en dat schiet dus niet op.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik denk dat je het sowieso wel van plan bent te gaan doen en ik ken die vastberadenheid, dus ik zal het verder niet proberen uit je hoofd te praten. Ik zou als ik jou was wel een andere dag uitkiezen, eentje zonder verplichtingen. Tijdsdruk tijdens een trip is zo'n beetje het kutste dat er is, hoe vroeg je 's ochtends ook begint. En wat de rest zegt, ze zal na haar eerste trip echt geen zin hebben in een schoolfeest denk ik.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#20
Die schoolfeest is geen verplichting, als we dan geen zin hebben gaan we gewoon niet :tearsofjoy:
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."