Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsErvaring met 2 porties Hawaiiaanse.

Ervaring met 2 porties Hawaiiaanse.

34 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#1
2 porties hawaiaanse is veels te zwaar! en net zoals atropa zegt het gaat bij paddo's niet om 'skills' of je denkt het 'aan te kunnen', maar je geeft jezelf volledig over.
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik denk niet dat het per se veel te zwaar is. Volgens mij hangt het heel erg van de persoon af die ze inneemt. Ik ken mensen die hem zwaar spacen op een halve portie Hawaiiaanse en ik ken ook iemand die 2 porties Hawaiiaanse op had en hem gewoon handelde. Je kan voor jezelf het beste inschatten of je het aan kunt of niet, tenminste als je al veel ervaring met paddo's hebt.
r
ramplordLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben nieuw hier, maar kwam via Google op dit topic. Wilde graag mijn ervaring delen mbt het nemen van meer dan een normale portie paddo's..

Wat de topicstarter beschreef, het nemen van 2 porties hawaiiaanse, heb ik ook een keer meegemaakt. Het plan was een half jaar geleden op de laatste dag van de middelbare schoolexamens te gaan trippen, lekker weer, goeie vrienden en dus een goeie setting. Een vriend van mij had 3 porties gedroogde hawaiiaanse gehaald bij de shop, ik had twee repen extra pure chocolade bij me (78% cacaco min) en we waren naar een bos afgereisd. Daar de porties gegeten, maar na een klein anderhalf uur voelden we nog steeds niets. Een beetje lacherig, dat was alles. Wel de chocolade erbij gegeten (alles) maar ook dat had geen effect (logisch). Dus wij balen, en terug naar de shop, wat een klein anderhalf uur fietsen was. Na wat gezeik nieuwe verse porties gekocht, en deze direct genuttigd. Terwijl we terug naar de shop waren gefietst had een andere vriend ons gebeld en was meegegaan nieuwe paddo's halen (zijn eerste keer) en zodoende waren we met 4 man.

Een kleine 20 minuten nadat we de paddo's gegeten hadden (voor ons 3en dus eigenlijk de tweede portie, voor hem zijn eerste ooit) zijn we een bos ingefietst om bij een weide lekker te gaan zitten aan een picknicktafel. Daar begonnen de effecten goed in te slaan (alles, maar dan ook letterlijk alles, begon te golven, te draaien en te vervormen) Deze visuals hadden we verwacht, maar waren desalniettemin erg nieuw en heel relax. Na een tijdje begon ik letterlijk te krijsen bij elk nieuw object wat ik tegenkwam (voornamelijk een graspol, en daar waren er veel van). Ik heb na diverse trips gemerkt dat ik een opmerkelijk hoge tolerantie voor paddo's heb, maar deze keer was ik goed de weg kwijt. Na een klein kwartier me verbaasd te hebben over elke graspol, tak of boom die ik tegenkwam (AAAAAAAHHHHH!) ben ik gaan zitten en heb ik twee van de Spa halve literflesje die we mee hadden genomen uit de tas gepakt. Blijkbaar besloot ik in mijn mentale staat dat het nodig was om mijn broek op mijn knieen te hangen en een klein beetje water op mezelf te gooien terwijl ik nog steeds aan het krijsen was. Dit duurde echter niet lang want een bijzonder raar geluid, wat eerst uit de verte kwam, kwam steeds dichterbij. Ik leerde later dat dit een oud oldtimerautootje was, met een 2taktmotor. De bestuurder was degene die op het desbetreffende stukje beschermd natuurgebied lette, en was komen kijken omdat hij geschreeuw hoorde. Omdat de rest van de vrienden waarmee ik was nog enigszins in staat waren om een woord uit te brengen ging een van hen met de man praten. Blijkbaar werd er in het bos vaak een vuur gestookt door hangjongeren en overlast veroorzaakt, en onze lieve boswachter bracht dat direct in relatie met ons. Nadat wij deze man hadden gerustgesteld en hij weer was vertrokken werdt een van mijn vrienden (degene die voor het eerst paddo's deed) helemaal toco loco, en schreeuwde dat er een menigte naar ons stond te kijken vanaf de bosrand. Ik keek ook naar de bosrand, en door de insuniatie die hij had gedaan zag ik inderdaag een grote menigte donkere figuren, met rood oplichtende ogen, aan de bosrand.

Op dat moment was er lichte paniek (niet echt, maar meer een soort drive om toch van die plek weg te gaan). Op dat moment merkte ik (niet bewust) het effect dat het nemen van 2 porties sterke paddo's op mij had. Ik kon niet meer helder nadenken, constant spookten er situaties door mijn hoofd. Ik merkte dat een overdosis een soort van stupide effect hadden op je manier van denken. Ik probeerde het geheel te overdenken, wat niet lukte. Daarna besloot ik te proberen niet in de slechte situaties terecht te komen. Ik moest zoizo niet opgepakt worden, dat was iets dat als slecht voorkwam in mijn trip. Daarna ging ik mogelijke oplossingen bedenken. Mijn ouders kwamen niet minder dan 1 keer voor in het oplossingsplan, ik zou ze kunnen bellen, zeggen dat ik aan de paddo's zat en vragen of ze me kwamen halen. Echter, toen ik doordacht, kwam ik de redenatie tegen dat ik niet wilde opgepakt worden omdat mijn ouders dan zouden weten dat ik paddo's gebruikte. Zodoende was ik redelijk het overicht van de trip kwijt en was ik heel erg bezig met de 'oergedachtes' die ik op dat moment had, de gedachtes die je normaal tot een soort van instinct zouden rekenen. Misschien dat deze gedachtes je normaal in een hele diepe mindtrip zouden kunnen brengen als je de juiste setting had, maar op dat moment had ik dat niet. Mijn andere drie vrienden zijn toen langs de weg gaan zitten aan een fietspad in de berm. Op dat moment was het bij hun zover gekomen dat 2 van de 3 zoizo bad gingen (in ieder geval hun gedachtes niet meer onder controle hadden). Een van de drie was streng gelovig, hij lag plat op zijn buik in het gras en dacht dat hij aan het sterven was. Meerdere malen verwelkomde hij Jezus, nam hij afscheidt van zijn familie en vertelde hij ons dat hij dood ging. De anderen hadden last met het bijhouden van hun gedachtes. Op het moment dat ze iets dachten moesten ze het direct uitspreken, verwoorden en vasthouden door het meerdere malen te vertellen. Deden ze dit niet dan was het na een paar seconden onmogelijk om diezelfde gedachte weer terug te halen, en was je het kwijt. Ik had dit symptoon ook lichtelijk, maar minder dan de anderen. Op een gegeven moment vroeg een van mijn vrienden: 'Ga je bad?' Op dat moment realiseerde ik me in korte tijd: 'nee'. Ik zei "ja ik ga bad, maar het is best prima'. Hoewel ik de controle kwijt was wist ik alsnog alle emoties los te laten, en me gewoon mee te geven met de trip.

Op dat moment kwam ik weer redelijk terug op aarde. Hoewel ik alsnog waanbeelden had dat het mogelijk was om 1 te worden met een tuinhek (daar heb ik een kwartier tegenaan liggen knuffelen) was het relativiteitsgevoel redelijk terug. Ik ben daarna het bos ingelopen, waar ik een ongewone situatie tegenkwam: Door de steeds dichter wordende begroeiing begon zich een pad te vormen, een soort doorgang. Terwijl ik daar doorheen liep stond ik opeen in een cirkel van gras, met een doorsnede van 30 meter, omringt door bloeiende lindenbloesems, met in het midden een kleine rode berk van nog geen anderhalve meter hoog. Ik spacede direct: was dit voor mij gemaakt, was dit er altijd al, waar kwam dit vandaan? Ik heb enige tijd daar gestaan, rondgelopen om te bevestigen dat het echt was, totdat ik ook het effect van de paddo's kwijt begon te raken. Daarna nog wel flink wat mindfucks gehad, maar niet meer echt hetzelfde gevoel gehad: in dezelfde cirkel vond ik nog een doorgang die ergens heenleidde. Opeens bewoog er iets groots naast mij, op ongeveer een meter afstand maar achter een struik. Ik schrok me kapot, maar na nader onderzoek bleken het een aantal shetland-pony's te zijn. Minipaardjes vind ik zoizo al raar, maar aan de paddo's zijn ze oprecht te spacend voor woorden. Nadat ik was doorgelopen kwam ik in een gigantische cirkel van eeuwenoude eiken, die minstens 70 meter hoog moeten zijn geweest.

Toen ik daar wegging was de trip redelijk over. Uiteraard zag alles er anders uit, en ik was nog steeds lichtelijk aan het hallicuneren, maar de echte trip was over. Ik besefte me dat een overkill aan paddo's een soort van numb-effect veroorzaakt. Je raakt het overzicht kwijt, je wordt heel erg onderontwikkeld en raakt heel erg verstrikt in je pure emoties. Dit zou je eventueel in een diepe trip kunnen brengen in de juiste setting, maar dit lijkt me heel onwaarschijnlijk. Overal kom je gewoon in een 'domme' staat waarin je enig intellect mist, en je puur overreageerd op alle invloeden die er binnenkomen. Waar je bij een normale trip je jezelf nog redelijk kan sturen ben je bij een overdosis de controle kwijt, wat me zelden in een leuke trip zou krijgen.

Na deze trip heb ik nog enkele malen getript, en ik ben steeds meer bij een soort balans gekomen: Je moet zoveel paddo's nemen dat je wel enigzins je mentale controle kwijtraakt, maar nog wel kan sturen. Diverse invloeden (voornamelijk natuur, ik ben een tegenstander van trippen op de bank) kunnen je hierbij helpen. Hoe sterker de invloeden zijn die je meemaakt, hoe erger je jezelf kan sturen naar plaatsen die jij wilt ontdekken, en waar jij op wilt spacen.

Mijn volgende trip staat gepland in de Winterefteling, met een goeie rugzak vol mushrooms, veel lekker eten een een lekker zakje wiet voor na de trip. Het trippen op paddo's is maar net wat je er zelf van maakt. Lukt het jou om in de staat te komen die je zelf wilt heb je een goeie dosering, lukt het net niet dan zal je iets (let op! iets!) moeten bijnemen om om die rand te komen waar je je controle op kwijt kan raken.

PS, mocht je werkelijk willen trippen op dit soort drugs zou ik je een zegeltje aanraden voor de ervaring, je weet dan wat er mogelijk is en welke kant het op kan gaan. Niet proberen op een feestje, maar ga de natuur in. Zorg dat je dichtbij andere settings hebt (een huis met muziek, films of spelletjes) en probeer zoveel mogelijk gebruik te maken van je trip
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat een eerste post, mooi verhaal! Ik herken mezelf echt in het verhaal.

Ik heb zelf ook een keer 2 porties hawaiiaanse op en ook 1,5 portie met 3 gram harmala zaden (sterke MAO). Het mentale aspect is echt ernom met deze hoeveelheden, en ik vind het dan ook een soort van instict gedrag. Als iets in me opkwam dan deed ik het ook zonder er eerst over na te denken, zo ging ik op dingen knagen etc.

Met zo'n hoeveelheid was mijn IQ echt tot nul gezakt en ik deed maar wat. Echt veel heb ik er niet van geleerd aangezien ik niet meer logisch kon denken en veel vergeten was. Beter voor mij gewoon 1 portie zodat ik nog wel dingen kan overdenken en het tenminste herinner :)
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Schitterend verhaal!

Ik blijf erbij dat voor mij persoonlijk paddo's heftiger zijn dan een echt hoge dosis LSD. Er is alleen een tendens om met paddo's erg laag in de dosering te blijven. Mensen geven vaak gevoeligheid aan. Maar eigenlijk zijn dat de eerste trails van het uit handen geven van controle. Bij LSD kan dit via vele vluchtwegen vermeden worden, in ieder geval kan voor identiteitsverlies gevlucht worden. Paddo's sluiten je van alle kanten in op het hoogste level.

Met LSD blijft de piloot makkelijker 1 bewustzijn.
S
SpatziLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb dan wel weer meer het gevoel dat paddo's me meer aan de hand mee nemen naar waar we dan ook heen gaan, terwijl LSD me door een trap na te geven direct het diepe in plonst. Met paddo's ben ik veel vaker in een echte droomwereld terecht gekomen terwijl mijn (geringe hoeveelheid) LSD ervaringen meer een transparante overlay waren over m'n 'heldere' wereld; een aanvulling als het ware, terwijl paddo's het geheel vervingen.
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Met die waarneming ben ik het eens.

Hoewel een hoge LSD ook niet onderschat moet worden, maar op LSD 'sterven' was voor mij een stuk geruststellender omdat ik de normale wereld nog zag alleen de grenzen waren verdwenen. Bij Paddo's had ik echt het idee dat na het donker er echt nooit meer wat zou zijn. En ik glee compleet weg als ik een vaste gedachte probeerde te krijgen voor kalmte.

20 jaar achter het glas gezeten, nu begrijp ik ook waarom ik het raamwerk niet zag.
r
ramplordLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb trouwens wel het idee (in ieder geval voor mij persoonlijk) dat Hawaïaanse niet de soort is waarvan je het meest een mindtrip krijgt. Ik heb op Golden Teachers veel betere trips gehad, minder visueel maar veel meer mentaal, zonder dat ik daar meer dan 1 portie voor hoefde te eten.

Ik heb een keer paddo's gevroten in de Efteling, had speciaal hawaïaanse meegenomen omdat die het visueelst zijn, maar vond de effecten tegenvallen. Daar waar mijn vrienden na driekwart portie al bijna begonnen te flippen heb ik anderhalf uur na mijn eerste portie nog vrolijk een tweede gegeten, in combinatie met veel pure chocolade en wat wiet. Ik moet zeggen dat dit erg tegenviel, ik heb veel lachkicks gehad van al die mensen (en vooral kinderen) die daar rondliepen, maar eigenlijk nergens heel hard op kunnen trippen. Twee weken daarvoor had ik een portie mexicaanse en een portie hawaïaanse gehad (ook icm pure chocolade), moet zeggen dat ik mezelf heb gezegd niet naar buiten te gaan omdat ik toen in een veel ontoerekeningsvatbare staat was dan in de efteling. De visuals vielen tegen, heb wel wat mindtrips gehad maar ben nergens echt heel diep in gegaan. Een vriend van mij had dat wel, die had besloten dood te gaan ("ramplord, ik ga dood") om vervolgens een half uur niet meer te bewegen. Ik heb hem uit deze gedachtes kunnen praten (wat voor mij ook moeilijk was omdat ik zwaar anders dacht dan normaal) maar hoorde later dat hij een ervaring heeft gehad die vaak op het internet wordt beschreven door andere trippers: de tijd stopt, hij voelt zijn hartslag zwaar verlagen tot bijna stilstand en begon zich buiten onze dimensie te bewegen. Hoe hij het precies beschreef ben ik vergeten, maar misschien is het bij sommige van jullie bekend.

Blijkbaar heb ik een iets hogere tolerantie voor paddo's, zal binnenkort maar eens op zoek gaan naar een goeie MAO remmer om toch voluit van mijn trip te kunnen genieten. Iemand suggesties, spul dat makkelijk te verkrijgen is (bijv bij de shop?)
S
SpatziLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bij de shop: passiebloem thee. Maar vies dat 't is! Weergaloos...

Meestal als ik een tijdje in m'n trip zit, interesseert het me niet meer zo of ik nu veel suiker of vitaminen binnen krijg of niet. Heb eigenlijk ook nog nooit gemerkt dat mijn trip afnam door fruit of suikerhoudende zooi laat in de trip te nemen, of juist toenam door passiebloemthee oid (Maar die smaak in je mond, bahhhhh!). Het enige wat ik merk is dat mijn trips snoeihard en in iets andere vorm terugkomen als Ganja om de hoek komt kijken. :stoned:

Meestal als ik zo'n anderhalf tot 2 uur in m'n paddotripje zit gaat er wel wat fris/fruitdrank in, met wat melkchocolade of zo. Dat is dan zoooooooo bevredigend, dat die trip daardoor nog echt wel goed zit. Je moet het alleen niet nemen vlak voor je je paddo's naar binnen werkt, of om de honger te stillen dan wel de vieze smaak weg te werken direct na het innemen. (Voor dat laatste raad ik overigens oude kaas aan, maar dat maakt het voor veel mensen niet echt interessanter realiseer ik me...). Dan is je trip wel behoorlijk lauwer. Maar een paar uurtjes later kan best. :)

Hawaiiaantjes geven mij heerlijke visuals hoor! Maar de mind-zaken blijven wat achter vergeleken bij andere soorten inderdaad. Om de een of andere reden gaan die bij mij het hardst op philosophers stones...

Maar 't is niet alleen MAO remmers wat de klok slaat hoor! Serieus, setting is zooooo belangrijk bij je paddotrip. Zo'n "Ik heb even snel tijd voor een tripje" tussendoortrip op onbekende lokaties (efteling?) zorgen bij mij om de een of andere reden voor een wat terughoudende reactie op de paddo's. Zelfbeschermingsmechanisme of zo iets dergelijks? Terwijl als ik thuis alles lekker voorbereid, relaxen vooraf, muziekje, wierookje, mooie verlichting of lekker in het zonlicht en comfortabel in je eigen nestje je mind op null zetten kan ik met een half zo kleine portie heerlijk trippen. Dat is alsnog ongetwijfeld per persoon verschillend, maar probeer er eens een relaxete "verwen jezelf" dag van te maken. Just my two cents... :grin:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#10
Het lijkt me ook slimmer om zoiets alleen te doen. Als ik het ga doen, doe ik dat ook.
En Ego-Death.. Er is een topic over maar ik zal het zo duidelijk mogelijk proberen uit te leggen.

Een ego death wil zeggen ego dood. Je ego, je IK, ik lost op. Dit kan voor vele een angstig moment zijn. Verzet je er niet tegen. Ook al denk je dat je dood gaat. Je ego zal oplossen hoe dan ook. Laat het vredig gebeuren. En dan, je ego lost op. JIJ bestaat niet meer. Je ego, je IK, bestaat niet meer. Je hebt ook nooit bestaan. Je bent een deeltje stof in het grote universum. Je hebt geen gedachte meer. Alles wat je kan is enkel ervaren. Ervaren van het universum waar jij als stofdeeltje altijd al geweest bent. Als de trip begint af te nemen zal je ego ook stapje voor stapje terugkomen. Uiteindelijk is 'ik' weer terug en kan je nadenken over wat er gebeurde.
Voor vele is het een hele bevrijdende ervaring. Maar overkomt je dit, laat je gaan. Je gaat nooit echt dood hoe echt dit ook kan voelen. Laat je meevaren op de stroom van de paddo's. Dan zal het allemaal goedkomen..

Ik weet niet zeker of het mogelijk is op 2porties paddo's maar DENK het wel. Zeker op hawaiiaanse als je helemaal alleen bent. Dan kan je namelijk reizen tot de diepste lagen van je jezelf..

Succes! Schrijf een reportje als je het gedaan hebt :wink:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#11
2porties, dat is geestelijk heel zwaar boys, pas hier mee op!
Als je zeker weet dat je geest veel kan hebben, do your thing!

Vriend van mij had al een 'ego-death' op 1 portie Mexicaanse, en was niet eens alleen!
Alleen weet hij er niets meer van, dus kan er na de hand niet echt over nadenken, hij hoort alleen dingen van ons, die hij gezegt of gedaan heeft.
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ach, wat moet ik mij voorstellen bij twee porties hawaiianen?
2g droog?
Ik heb zelfs momenten gehad waar ik de zak kreeg zoals ze kwam en zonder afwegen 2 grabbels in de thee gooide.
Kunt toch gewoon één portie nemen en bij het pieken een tweede?
enfin, ik raad hier niets aan he, iedereen weet zelf wel wat ie aankan al dan niet.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#13
gNuxx zei:
2porties, dat is geestelijk heel zwaar boys, pas hier mee op!
Als je zeker weet dat je geest veel kan hebben, do your thing!

Vriend van mij had al een 'ego-death' op 1 portie Mexicaanse, en was niet eens alleen!
Alleen weet hij er niets meer van, dus kan er na de hand niet echt over nadenken, hij hoort alleen dingen van ons, die hij gezegt of gedaan heeft.
Klik om te vergroten...

Dat het zwaar is snap ik :wink: Het wordt waarschijnlijk ook geen leuke maar wel een hele leerzame trip. Voor de doeleinden waarvoor ik het zou willen doen(zie topic negatief trippen slim?) is het juist goed zo. Ik weet wat me te wachten staat, weet dat ik het aan kan en dat ik genoeg ervaring heb voor dit soort fratsen, geen c1000 trip dus :wink: Ik hoop ook dat de TS genoeg ervaring heeft en weet waar hij mee bezig is. Heftiger zal het zeker worden. Maar leuk niet. Wel heel leerzaam. Iedereen heeft wel iets negatiefs in zitten. Een probleem, een onzekerheid over iets, een angst, noem maar op. Dit komt naar boven en je zal face-to-face staan met deze dingen. Zo kan je de confrontatie mooi aangaan..
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Maar zo gaat het niet bij iedereen als je drugs gebruikt.
Maar het zou heel goed kunnen dat die 'problemen' van jou aan het licht komen, maar hiervoor zijn helemaal geen 2 porties nodig als je het mij vraagt. Vooral niet als je in je eentje bent.
Als je in je eentje tript kun je zowiezo harder en dieper gaan, dus ik zou het gewoon bij een portie houden. Want ik kan je uit ervaring vertellen dat twee portie's hawaiians niet echt leuk is. (ookal had je je daar op voorbereid)

Verder wens ik je veel succes :wave: en het komt wel goed!
S
Shizzle_NizzleLid
01-01-2024, 00:00
#15
gNuxx zei:
Maar zo gaat het niet bij iedereen als je drugs gebruikt.
Maar het zou heel goed kunnen dat die 'problemen' van jou aan het licht komen, maar hiervoor zijn helemaal geen 2 porties nodig als je het mij vraagt. Vooral niet als je in je eentje bent.
Als je in je eentje tript kun je zowiezo harder en dieper gaan, dus ik zou het gewoon bij een portie houden. Want ik kan je uit ervaring vertellen dat twee portie's hawaiians niet echt leuk is. (ookal had je je daar op voorbereid)

Verder wens ik je veel succes :wave: en het komt wel goed!
Klik om te vergroten...

Zou je misschien zo aardig willen zijn om je ervaring met ons te delen :wink:
Echt persoonlijke dingen hoeven natuurlijk niet. Maar gewoon wat er gebeurde enzo.

En die vriend van jou die ging dus dingen doen in zijn ego-death, waar hij niet bewust van was?
In hoeverre ging dat? Want ik ben namelijk gewoon thuis en doe het dan "stiekem" wat geen probleem hoort te zijn, maar ik wil niet opeens me bewustzijn kwijtraken en dat ik dan opeens eem pak melk over me vader heen gooi terwijl hij slaapt :P

Bedankt voor je reactie trippyshit :grin:

Enne 2 porties zijn dus 2 x 10 gram Hawaiiaanse zoals ik ze krijg bij de smartshop.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#16
gNuxx zei:
Maar zo gaat het niet bij iedereen als je drugs gebruikt.
Maar het zou heel goed kunnen dat die 'problemen' van jou aan het licht komen, maar hiervoor zijn helemaal geen 2 porties nodig als je het mij vraagt. Vooral niet als je in je eentje bent.
Als je in je eentje tript kun je zowiezo harder en dieper gaan, dus ik zou het gewoon bij een portie houden. Want ik kan je uit ervaring vertellen dat twee portie's hawaiians niet echt leuk is. (ookal had je je daar op voorbereid)

Verder wens ik je veel succes :wave: en het komt wel goed!
Klik om te vergroten...

Dat het niet leuk is weet ik dus, daar bereid ik me ook totaal niet op voor.
Het idee van 2porties ipv 1 spreekt me voor zo'n trip nou eenmaal meer aan. Waarom? Geen idee.. Dat van dat alleen trippen weet ik ook, heb ik wel eens gedaan. Maar zoals ik al zei, het 2 porties gebeuren spreekt me meer aan. Maarja, tegen de tijd dat dit er van gaat komen worden het waarschijnlijk psylocibine kristallen. Want ik heb deze trip niet binnen nu en een week ofzo gepland staan. 20mg kristallen zou er een sterke trip zijn dus gooi ik er wat meer in. Onverstandig? Waarschijnlijk wel.. Maar het lijkt mij het beste en heb genoeg ervaring om het negatieve te overwinnen. I go for it!
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik zou zeker niet gelijk 2 porties nemen, die stap is veel te groot. Visueel word het sterken, maar mentaal nog veel erger. Grote kans dat de paddo's je gedachten overneemt en hierdoor alleen maar kan beleven.

Beter neem je 1,5 portie of 1 portie met 3gram harmala. Ik vind zelf ook met harmala de trip anders worden.

Of als je echt gewoon visuelere dingen wilt zien, probeer dan aan dmt te komen, en in kleine hoeveelheden beginnen.

succes :wave:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dmt heb ik zaterdag, eindelijk :)

Maar het gaat me niet om het visuele aspect. Ik weet dondersgoed wat 2 porties of een gelijke hoeveelheid kristallen kunnen doen. En hier sta ik juist voor. Dat is de trip die ik wil bij de doeleinden die ik gesteld heb hiervoor. Dat heb ik nou al een paar keer duidelijk gezegd en uitgelegt en heb er zelfs een appart topic over. Toch krijg ik steeds te horen, ja maar dan is de trip zo en is het mentaal heel heftig. I know. Ben ik me volledig van bewust en met genoeg praktijk en theorie ervaring kies ik heel bewust zelf voor deze keuze. Ik weet wat me te wachten gaat staan. Ik weet dat de paddo's waarschijnlijk mijn denken overnemen. Het is niet dat ik hoop op een ego-death maar deze kan natuurlijk ook nog komen op zo'n dosis. Ik kies het Ik kies hier bewust voor, ik wil dit. Juist met de gedachte waarmee ik de trip inga..
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#19
De laatste keer dat ik een dubbele portie paddestoelen had genomen was niet echt chill. ik had niet echt een badtrip, maar had echt het IQ van 0. Begon te knagen op dingen etc. :P.

Ik zou het rustig opbouwen. 10 gram hawai met 3 gram harmala maakt de trip echt een stukmooier. Heb je dat al eens geprobeerd? Je krijgt meer stoffen binnen van de paddo door de mao
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik ging met 2 portie op bed liggen, de plinten begonnen enorm licht te reflecteren, de gordijnen begonnen te waaien(golven) de kat mauwde, maar t geluid kwam van de andere kant. En het gepiep van de verwarming leek op twee meisjes die aan het zingen waren.

100 gedachten op een plekje waar ik ze nog nooit had verwacht. Voor je neus, met de helderheid die je hebt alsof je je bedenkt welke boodschappen je nodig hebt.

Dan ineens een warm gevoel in de nek, en als ik mijn hoofd op en bepaalde manier houd, dan werd ik af en toe een stukje "naarbinnen" gezogen. In gedachten wist ik, dat als ik daar kwam, de aap los was, en je los van het lichaam in een draaikolk terecht kwam. Heb dat nooit weer kunnen bereiken, dicht bij het gat staan , had nog maar een klein zetje nodig om erdoorheen te gaan.

Maar of je verder gaat met nog meer paddo's weet ik niet, t duurt wel wat langer. heeft ook met sturen te maken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."