#1
Ik vind 2c's chemischer en gemaakter aanvoelen dan paddo's. Hou ik neit zo van ![:openmouth:]()
Dat komt niet door heb blowen dan natuurlijk. Dat kan elke drug uitlokken als je er gevoelig voor bent..wave zei:Blowen heeft vaak veel invloed op het effect van verschillende soorten drugs (vaak positief, maar ik heb mensen ook psychoses zien krijgen.),
Wel weer mee eens.. Je kan echt als een gek door blijven blowen dan.. Lekker een komedie filmpje kijken met het tripgroepje en pizza's bestellenwave zei:Achteraf blowen is wel leuk, als het (bijna) is uitgewerkt: dan krijg je een rare flashback. Soms zelfs de dag erna.

Ik weet niet wat voor effect het precies heeft, heb weleens dingen gelezen maar niet precies. Als het inderdaad zo werkt dan ga ik niet blowen. De vraag was omdat ik dit in een weekend ga doen samen met een vriendin wat we echt als 'ons' weekendje zien, en aangezien we allebei erg van blowen houden (lees: stoners zijn) zou het maar zo kunnen dat de eerste joint al zou worden gedraaid als ik daar aan kom. Maar dan maar even niet blowen, voor die dag staan de paddo's centraal.wave zei:Waarom zou je van te voren willen blowen? Je wilt toch meemaken hoe het is om paddestoelen te doen? Blowen heeft vaak veel invloed op het effect van verschillende soorten drugs (vaak positief, maar ik heb mensen ook psychoses zien krijgen.), maar dat zou ik de eerste keer niet doen. Misschien vind je het wel niks, maar versterk je het alleen maar.
Achteraf blowen is wel leuk, als het (bijna) is uitgewerkt: dan krijg je een rare flashback. Soms zelfs de dag erna.
TrippyShit zei:Dat komt niet door heb blowen dan natuurlijk. Dat kan elke drug uitlokken als je er gevoelig voor bent..wave zei:Blowen heeft vaak veel invloed op het effect van verschillende soorten drugs (vaak positief, maar ik heb mensen ook psychoses zien krijgen.),
Ja, dat moet je grotendeels zelf bepalen. Ik zou het niet doen.. Het is vooral de 1e keer leuker om gewoon het effect van alleen de paddo's mee te maken. Ik zou wel weed voor op het einde mee nemen. Op het einde lekker met het groepje eten bestellen, een filmpje kijken en genoeg jointjes roken vind ik persoonlijk een hele relaxte afsluiting van de reis.. Blowen tijdens de trip geeft vaak veel meer chaos enzo.. Echt een +punt vind ik het niet echt.. Zou het dus voor het einde bewaren.. Dan smaakt het heel lekker en wordt je heel appart stoned en voel je de eurofrie nog terwijl je lekker aan het chillen bent..Amaranth zei:En Trippyshit, wat is jouw mening over het blowen voor en tijdens de trip? En qua vaker trippen betreft, ik heb met mezelf vantevoren afgesproken dat er een minimale grens komt waar ik in moet wachten, en dat zal waarschijnlijk 2 maanden worden. Ik heb inderdaad vaker gehoord dat mensen rond hun 15e eerste keer paddo's hebben gedaan en dat dat gewoon goed beviel, dan moet dat bij mij ook kunnen.
Bedankt voor de comments iedereen![]()
Amaranth zei:6 uur vantevoren niet eten?
Dat is wel erg lang :P En ja dat een paar jaar wachten had ik al wel verwacht. Ohja nog een vraag, ik ben van plan in het komende weekend ook nog iets te maken in de trant van spacepannenkoeken/spacebrownies, en veel blowen, maar ik denk dat ik beter de eerste dag de paddo's kan doen omdat ik dan nog het meest helder en uitgerust ben?
Tuurlijk zit er een verschil in over jezelf nadenken en echt onzeker zijnItes zei:Onzeker helemaal niet, ale meeste van de tijd toch ni.
Iedereen is wel eens onzeker, zeker
Da van control-freak heb ik geen idee eigenlijk..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."