#1
Amaranth zei:Voor sommigen is 70 à 80 µg een drempelwaarde, en ik wil niet meer op een drempelwaarde zitten (zoals ik al meerdere keren het gevoel heb gehad met XTC en nu dus met 2c-E), ik wil het écht meemaken. In plaats van telkens op het randje van net niet te zitten vind ik zonde, dus vandaar de keuze voor 100 mics.
Ja ik snap het op zich wel, 100 ug is, zelfs voor mij; iemand die 30 ug al voelt, nog steeds een lekkere dosis, met prachtige visuals maar toch niet zo veel chaos, en na wat mislukte experimenten kan ik me voorstellen dat je denkt 'nu maar gelijk goed', maar onderschat de trip niet, elke trip die sterk genoeg is is een ervaring om een leven lang bij je te dragen
