Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCitalopram en nootmuskaat

Citalopram en nootmuskaat

81 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kun je nootmuskaat samen met een SSRI als Citalopram(antidepressiva) gebruiken?
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#2
ok ik ben nu gestopt, en hoef ff ook niks anders, bedankt voor de informatie :wink:
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#3
KoxBox zei:
Ik hoop voor jou dat je niet opgeeft, en niet aan iets anders (van drugs dan) verslaafd geraakt.
Succes! Drugs zijn er om te GEbruiken niet om te MISbruiken.
Klik om te vergroten...

ok bedankt :)
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#4
ExceptionalInsight zei:
bier zei:
ok ik ben nu gestopt, en hoef ff ook niks anders
Klik om te vergroten...
Verstandig :)
Klik om te vergroten...

jazeker :sunglasses:
Maar ik vraag me af he, gewoon uit nieuwsgierigheid uiteraard, werkt nootmuskaat op je neurotransmitters?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
bier zei:
Maar ik vraag me af he, gewoon uit nieuwsgierigheid uiteraard, werkt nootmuskaat op je neurotransmitters?
Klik om te vergroten...
Zou ik niet durven zeggen, is 3-methoxy,4,5-methyleendioxy-allylbenzeen een agonist? Google is je vriend, maar ik kan het zo snel niet vinden, maar er zijn hier vast mensen die dat weten. Waarom wil je dat weten?
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#6
ExceptionalInsight zei:
bier zei:
Maar ik vraag me af he, gewoon uit nieuwsgierigheid uiteraard, werkt nootmuskaat op je neurotransmitters?
Klik om te vergroten...
Zou ik niet durven zeggen, is 3-methoxy,4,5-methyleendioxy-allylbenzeen een agonist? Google is je vriend, maar ik kan het zo snel niet vinden, maar er zijn hier vast mensen die dat weten. Waarom wil je dat weten?
Klik om te vergroten...

Maar je lichaam zet toch 3-methoxy,4,5-methyleendioxy-allylbenzeen om in 3-methoxy-4,5-methylenedioxyamphetamine?
Ok ik heb dit gevonden:

'de muskaatnoot nog andere etherische oliën die precursors (chemische voorlopers) zijn voor geestverruimende middelen (safrol, MDMA, elemicine, mescaline).'

Al dit soort chemische middelen werken 9 van de 10 keer op die neurotranmittors toch?

Maar ik ga nu slapen welterusten :wave:
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#7
ExceptionalInsight zei:
bier zei:
Maar ik vraag me af he, gewoon uit nieuwsgierigheid uiteraard, werkt nootmuskaat op je neurotransmitters?
Klik om te vergroten...
Zou ik niet durven zeggen, is 3-methoxy,4,5-methyleendioxy-allylbenzeen een agonist? Google is je vriend, maar ik kan het zo snel niet vinden, maar er zijn hier vast mensen die dat weten. Waarom wil je dat weten?
Klik om te vergroten...

Maar je lichaam zet toch 3-methoxy,4,5-methyleendioxy-allylbenzeen om in 3-methoxy-4,5-methylenedioxyamphetamine?
Ok ik heb dit gevonden:

'de muskaatnoot nog andere etherische oliën die precursors (chemische voorlopers) zijn voor geestverruimende middelen (safrol, MDMA, elemicine, mescaline).'

Al dit soort chemische middelen werken 9 van de 10 keer op die neurotranmittors toch?

Maar ik ga nu slapen welterusten :wave:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
bier zei:
Maar je lichaam zet toch 3-methoxy,4,5-methyleendioxy-allylbenzeen om in 3-methoxy-4,5-methylenedioxyamphetamine?
Klik om te vergroten...
MMDA, dat vond ik ook. Maar de nadelen van Myristicine wegen voor mij te zwaar om er op die manier mee te experimenteren. Misschien heeft iemand een idee hoe je dat kunt extraheren? Wel voor jezelf houden dan natuurlijk, want oh oh oh dat mag niet gepost worden.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#9
okee okee, slap me if i`m wrong...

dit 15 jarige meisje gebruikt al een jaar lang 24/7 nootmuskaat ( de uitzondering daar gelaten), blowt haarzelf helemaal naar de psychische afgrond, en gebruikt ook nog eens dxm alsof het niets is?

ik wilde eigenlijk nog een snuggere opmerking maken maar juffrouw bier heeft me eventjes terplex gezet...
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#10
En dan verschieten ze dat ze van de brug springt...
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#11
cropp zei:
okee okee, slap me if i`m wrong...

dit 15 jarige meisje gebruikt al een jaar lang 24/7 nootmuskaat ( de uitzondering daar gelaten), blowt haarzelf helemaal naar de psychische afgrond, en gebruikt ook nog eens dxm alsof het niets is?

ik wilde eigenlijk nog een snuggere opmerking maken maar juffrouw bier heeft me eventjes terplex gezet...
Klik om te vergroten...

Ik ben gestopt :rock:
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#12
cropp zei:
ik zou je nu nog niet nadoen, en ik weet wel hoe ik met dxm om moet gaan
Klik om te vergroten...

Aight. Weet jij trouwens hoe het komt dan dat me pupillen groot blijven?
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik zou je nu nog niet nadoen, en ik weet wel hoe ik met dxm om moet gaan
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
bier zei:
Aight. Weet jij trouwens hoe het komt dan dat me pupillen groot blijven?
Klik om te vergroten...
Heb je niet van jezelf al grote pupillen maar valt het nu pas op? ^^
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#15
ExceptionalInsight zei:
bier zei:
Aight. Weet jij trouwens hoe het komt dan dat me pupillen groot blijven?
Klik om te vergroten...
Heb je niet van jezelf al grote pupillen maar valt het nu pas op? ^^
Klik om te vergroten...

nee man, ze zijn niet altijd even groot, soms zijn ze normaal, maar soms zijn ze gewoon zo groot dat er nog maar zo'n heel klein randje blauw om me oog zit, dan lijkt het van een afstandje net of ik zwarte ogen heb ofzo...
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#16
bier zei:
ExceptionalInsight zei:
bier zei:
Aight. Weet jij trouwens hoe het komt dan dat me pupillen groot blijven?
Klik om te vergroten...
Heb je niet van jezelf al grote pupillen maar valt het nu pas op? ^^
Klik om te vergroten...

nee man, ze zijn niet altijd even groot, soms zijn ze normaal, maar soms zijn ze gewoon zo groot dat er nog maar zo'n heel klein randje blauw om me oog zit, dan lijkt het van een afstandje net of ik zwarte ogen heb ofzo...
Klik om te vergroten...

ik heb foto`s van mij op dxm waar je mijn pupillen niet ziet, en fotos waarop je mijn iris niet ziet. dat zal niet echt aan de dxm liggen, schijn eens met een lamp in je ogen en kijk daarna eens in de spiegel, dan heb je waarschijnlijk kleinere pupillen voor 10 seconden
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#17
cropp zei:
ik heb foto`s van mij op dxm waar je mijn pupillen niet ziet, en fotos waarop je mijn iris niet ziet. dat zal niet echt aan de dxm liggen, schijn eens met een lamp in je ogen en kijk daarna eens in de spiegel, dan heb je waarschijnlijk kleinere pupillen voor 10 seconden
Klik om te vergroten...

Als ik er met een lamp in schijn duurt het een tijdje voordat ze kleiner worden, net slowmotion. En als ze dan klein zijn worden ze gewoon uitzichzelf weer groter, en dan weer ff wat kleiner en dan weer groter, net een soort spriertrekkingen in me pupil. En als ik dan de lamp weer wegschijn duurt het een hele tijd voordat me pupillen weer groter worden. Ze reageren gewoon heel traag. Tjah kweenie :grin:
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#18
cropp zei:
dus stiekem toch een gevalletje voor het vakje ``boeiend``...
Klik om te vergroten...

tja me moeder begint te mauwe dat ik grote pupillen heb dit dat.. :rolleyes:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#19
bier zei:
cropp zei:
ik heb foto`s van mij op dxm waar je mijn pupillen niet ziet, en fotos waarop je mijn iris niet ziet. dat zal niet echt aan de dxm liggen, schijn eens met een lamp in je ogen en kijk daarna eens in de spiegel, dan heb je waarschijnlijk kleinere pupillen voor 10 seconden
Klik om te vergroten...

Als ik er met een lamp in schijn duurt het een tijdje voordat ze kleiner worden, net slowmotion. En als ze dan klein zijn worden ze gewoon uitzichzelf weer groter, en dan weer ff wat kleiner en dan weer groter, net een soort spriertrekkingen in me pupil. En als ik dan de lamp weer wegschijn duurt het een hele tijd voordat me pupillen weer groter worden. Ze reageren gewoon heel traag. Tjah kweenie :grin:
Klik om te vergroten...

dus stiekem toch een gevalletje voor het vakje ``boeiend``...
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#20
Grote pupillen hebben kan te maken hebben dat je lever hard aan het werk is om de troep uit je lichaam te halen. Al is dit wel raar dat dit nog steeds bezig is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."