#1
Kun je nootmuskaat samen met een SSRI als Citalopram(antidepressiva) gebruiken?
KoxBox zei:Ik hoop voor jou dat je niet opgeeft, en niet aan iets anders (van drugs dan) verslaafd geraakt.
Succes! Drugs zijn er om te GEbruiken niet om te MISbruiken.
ExceptionalInsight zei:Verstandigbier zei:ok ik ben nu gestopt, en hoef ff ook niks anders![]()
Zou ik niet durven zeggen, is 3-methoxy,4,5-methyleendioxy-allylbenzeen een agonist? Google is je vriend, maar ik kan het zo snel niet vinden, maar er zijn hier vast mensen die dat weten. Waarom wil je dat weten?bier zei:Maar ik vraag me af he, gewoon uit nieuwsgierigheid uiteraard, werkt nootmuskaat op je neurotransmitters?
ExceptionalInsight zei:Zou ik niet durven zeggen, is 3-methoxy,4,5-methyleendioxy-allylbenzeen een agonist? Google is je vriend, maar ik kan het zo snel niet vinden, maar er zijn hier vast mensen die dat weten. Waarom wil je dat weten?bier zei:Maar ik vraag me af he, gewoon uit nieuwsgierigheid uiteraard, werkt nootmuskaat op je neurotransmitters?

ExceptionalInsight zei:Zou ik niet durven zeggen, is 3-methoxy,4,5-methyleendioxy-allylbenzeen een agonist? Google is je vriend, maar ik kan het zo snel niet vinden, maar er zijn hier vast mensen die dat weten. Waarom wil je dat weten?bier zei:Maar ik vraag me af he, gewoon uit nieuwsgierigheid uiteraard, werkt nootmuskaat op je neurotransmitters?

MMDA, dat vond ik ook. Maar de nadelen van Myristicine wegen voor mij te zwaar om er op die manier mee te experimenteren. Misschien heeft iemand een idee hoe je dat kunt extraheren? Wel voor jezelf houden dan natuurlijk, want oh oh oh dat mag niet gepost worden.bier zei:Maar je lichaam zet toch 3-methoxy,4,5-methyleendioxy-allylbenzeen om in 3-methoxy-4,5-methylenedioxyamphetamine?
cropp zei:okee okee, slap me if i`m wrong...
dit 15 jarige meisje gebruikt al een jaar lang 24/7 nootmuskaat ( de uitzondering daar gelaten), blowt haarzelf helemaal naar de psychische afgrond, en gebruikt ook nog eens dxm alsof het niets is?
ik wilde eigenlijk nog een snuggere opmerking maken maar juffrouw bier heeft me eventjes terplex gezet...

cropp zei:ik zou je nu nog niet nadoen, en ik weet wel hoe ik met dxm om moet gaan
Heb je niet van jezelf al grote pupillen maar valt het nu pas op? ^^bier zei:Aight. Weet jij trouwens hoe het komt dan dat me pupillen groot blijven?
ExceptionalInsight zei:Heb je niet van jezelf al grote pupillen maar valt het nu pas op? ^^bier zei:Aight. Weet jij trouwens hoe het komt dan dat me pupillen groot blijven?
bier zei:ExceptionalInsight zei:Heb je niet van jezelf al grote pupillen maar valt het nu pas op? ^^bier zei:Aight. Weet jij trouwens hoe het komt dan dat me pupillen groot blijven?
nee man, ze zijn niet altijd even groot, soms zijn ze normaal, maar soms zijn ze gewoon zo groot dat er nog maar zo'n heel klein randje blauw om me oog zit, dan lijkt het van een afstandje net of ik zwarte ogen heb ofzo...
cropp zei:ik heb foto`s van mij op dxm waar je mijn pupillen niet ziet, en fotos waarop je mijn iris niet ziet. dat zal niet echt aan de dxm liggen, schijn eens met een lamp in je ogen en kijk daarna eens in de spiegel, dan heb je waarschijnlijk kleinere pupillen voor 10 seconden
cropp zei:dus stiekem toch een gevalletje voor het vakje ``boeiend``...

bier zei:cropp zei:ik heb foto`s van mij op dxm waar je mijn pupillen niet ziet, en fotos waarop je mijn iris niet ziet. dat zal niet echt aan de dxm liggen, schijn eens met een lamp in je ogen en kijk daarna eens in de spiegel, dan heb je waarschijnlijk kleinere pupillen voor 10 seconden
Als ik er met een lamp in schijn duurt het een tijdje voordat ze kleiner worden, net slowmotion. En als ze dan klein zijn worden ze gewoon uitzichzelf weer groter, en dan weer ff wat kleiner en dan weer groter, net een soort spriertrekkingen in me pupil. En als ik dan de lamp weer wegschijn duurt het een hele tijd voordat me pupillen weer groter worden. Ze reageren gewoon heel traag. Tjah kweenie![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."