Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCitalopram en nootmuskaat

Citalopram en nootmuskaat

81 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik had een vraag gesteld bij adviesdienst ypsilon, kreeg dit als antwoord:

Op zich kan het pepmiddel nootmuskaat niet zo heel veel kwaad. Ook niet wanneer je het in combinatie met Citalopram zou gebruiken.
Klik om te vergroten...

Is nootmuskaat dan toch niet zo schadelijk? Op een gegeven moment had ik wel last van elektrische schokjes door me hoofd enzo. :openmouth: En om het nou 'pepmiddel' te noemen? :confused:
G
Groener grasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben nieuw hier, maar ga dan niet denken dat ik weinig van drugs weet, nootmuskaat helaas wat minder maargoed, ik heb het nooit zo op dingen die mijn moeder in de keuken gebruikt. ik heb wel vaker van mensen in m'n omgeving gehoord dat ze het wel eens geprobeerd hebben, maar dat ze erna toch wel last hebben van een bepaald soort kater ( misschien verklaart dat je hoofdpijn ) en soms ook wel een bad trip. Ik adviseer je om te kappen met het nootmuskaat, en als je je down voelt zou je eigenlijk gewoon net als iedere Nederlander net zo goed een joint kunnen roken haha, en dat is de laatste tijd absoluut niet meer moeilijk om aan te komen. ( en ik wil dan niet zeggen dat je je nu moet gaan focussen op het gebruiken van wiet/hasj ) En dat sommige dingen je echt niets meer boeien, daar heb ik zelf ook weleens last van.. maar als je je school enz. nu zou laten vallen heb je helemaal geen toekomst meer voor ogen en eindig je snel genoeg in de goot om maar 'n dramatisch voorbeeld te geven. Ik kan uit je posts makkelijk opmaken dat je echt niet dom bent, de termen die je gebruikt zie je de meeste 15-jarige toch echt nog niet gebruiken. Probeer gewoon de draad op te pakken, en vol te houden met het stoppen van regelmatig drugs(kruiden)gebruik :wink: haha
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#3
Groener gras zei:
Ik ben nieuw hier, maar ga dan niet denken dat ik weinig van drugs weet, nootmuskaat helaas wat minder maargoed, ik heb het nooit zo op dingen die mijn moeder in de keuken gebruikt. ik heb wel vaker van mensen in m'n omgeving gehoord dat ze het wel eens geprobeerd hebben, maar dat ze erna toch wel last hebben van een bepaald soort kater ( misschien verklaart dat je hoofdpijn ) en soms ook wel een bad trip. Ik adviseer je om te kappen met het nootmuskaat, en als je je down voelt zou je eigenlijk gewoon net als iedere Nederlander net zo goed een joint kunnen roken haha, en dat is de laatste tijd absoluut niet meer moeilijk om aan te komen. ( en ik wil dan niet zeggen dat je je nu moet gaan focussen op het gebruiken van wiet/hasj ) En dat sommige dingen je echt niets meer boeien, daar heb ik zelf ook weleens last van.. maar als je je school enz. nu zou laten vallen heb je helemaal geen toekomst meer voor ogen en eindig je snel genoeg in de goot om maar 'n dramatisch voorbeeld te geven. Ik kan uit je posts makkelijk opmaken dat je echt niet dom bent, de termen die je gebruikt zie je de meeste 15-jarige toch echt nog niet gebruiken. Probeer gewoon de draad op te pakken, en vol te houden met het stoppen van regelmatig drugs(kruiden)gebruik :wink: haha
Klik om te vergroten...

Weet jij dan misschien waar ik aan wiet/hasj kan komen?
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#4
bier zei:
Groener gras zei:
Ik ben nieuw hier, maar ga dan niet denken dat ik weinig van drugs weet, nootmuskaat helaas wat minder maargoed, ik heb het nooit zo op dingen die mijn moeder in de keuken gebruikt. ik heb wel vaker van mensen in m'n omgeving gehoord dat ze het wel eens geprobeerd hebben, maar dat ze erna toch wel last hebben van een bepaald soort kater ( misschien verklaart dat je hoofdpijn ) en soms ook wel een bad trip. Ik adviseer je om te kappen met het nootmuskaat, en als je je down voelt zou je eigenlijk gewoon net als iedere Nederlander net zo goed een joint kunnen roken haha, en dat is de laatste tijd absoluut niet meer moeilijk om aan te komen. ( en ik wil dan niet zeggen dat je je nu moet gaan focussen op het gebruiken van wiet/hasj ) En dat sommige dingen je echt niets meer boeien, daar heb ik zelf ook weleens last van.. maar als je je school enz. nu zou laten vallen heb je helemaal geen toekomst meer voor ogen en eindig je snel genoeg in de goot om maar 'n dramatisch voorbeeld te geven. Ik kan uit je posts makkelijk opmaken dat je echt niet dom bent, de termen die je gebruikt zie je de meeste 15-jarige toch echt nog niet gebruiken. Probeer gewoon de draad op te pakken, en vol te houden met het stoppen van regelmatig drugs(kruiden)gebruik :wink: haha
Klik om te vergroten...

Weet jij dan misschien waar ik aan wiet/hasj kan komen?
Klik om te vergroten...
Vraag nou niet naar de bekende weg.
G
Groener grasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Volgens de forumregels mag ik je daar niet over informeren :wink:
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#6
Petrovic zei:
bier zei:
Groener gras zei:
Ik ben nieuw hier, maar ga dan niet denken dat ik weinig van drugs weet, nootmuskaat helaas wat minder maargoed, ik heb het nooit zo op dingen die mijn moeder in de keuken gebruikt. ik heb wel vaker van mensen in m'n omgeving gehoord dat ze het wel eens geprobeerd hebben, maar dat ze erna toch wel last hebben van een bepaald soort kater ( misschien verklaart dat je hoofdpijn ) en soms ook wel een bad trip. Ik adviseer je om te kappen met het nootmuskaat, en als je je down voelt zou je eigenlijk gewoon net als iedere Nederlander net zo goed een joint kunnen roken haha, en dat is de laatste tijd absoluut niet meer moeilijk om aan te komen. ( en ik wil dan niet zeggen dat je je nu moet gaan focussen op het gebruiken van wiet/hasj ) En dat sommige dingen je echt niets meer boeien, daar heb ik zelf ook weleens last van.. maar als je je school enz. nu zou laten vallen heb je helemaal geen toekomst meer voor ogen en eindig je snel genoeg in de goot om maar 'n dramatisch voorbeeld te geven. Ik kan uit je posts makkelijk opmaken dat je echt niet dom bent, de termen die je gebruikt zie je de meeste 15-jarige toch echt nog niet gebruiken. Probeer gewoon de draad op te pakken, en vol te houden met het stoppen van regelmatig drugs(kruiden)gebruik :wink: haha
Klik om te vergroten...

Weet jij dan misschien waar ik aan wiet/hasj kan komen?
Klik om te vergroten...
Vraag nou niet naar de bekende weg.
Klik om te vergroten...


Ik heb echt bijna alles geprobeerd kut. En naar drugs vragen mag hier niet en je mag wel een minderjarig meisje doorverwijzen naar een of andere ouwe junk die uit is op seks, dat vind ik ook niet helemaal kloppen hoor...
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als je door de staat nog niet oud genoeg geacht wordt om zelf je wiet te halen, dan zal je toch Sim even moeten bezoeken...

Waarom ga je niet gewoon weer naar je psycholoog om te praten over je stemmingswisselingen? Misschien kan hij je zelfs nog wel legaal aan meer dope helpen :wave:
H
HetEindeVanAllesLid
01-01-2024, 00:00
#8
leppeh zei:
Als je door de staat nog niet oud genoeg geacht wordt om zelf je wiet te halen, dan zal je toch Sim even moeten bezoeken...

Waarom ga je niet gewoon weer naar je psycholoog om te praten over je stemmingswisselingen? Misschien kan hij je zelfs nog wel legaal aan meer dope helpen :wave:
Klik om te vergroten...

+1. Toch iemand met wat goeie raad voor dit meisje... Echt grappig btw :mrgreen:

Drie keuzes: of hij eet geen verse noten en wil gewoon aandacht (mssn om zijn bipolaire stoornis te laten constateren, who knows?)

Of ze zijn wél vers en hij is gewoon gek geworden (sorry bier...)

Of bier heeft een ziekelijk fobie met mensen voorliegen.


Your choice.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#9
HetEindeVanAlles zei:
leppeh zei:
Als je door de staat nog niet oud genoeg geacht wordt om zelf je wiet te halen, dan zal je toch Sim even moeten bezoeken...

Waarom ga je niet gewoon weer naar je psycholoog om te praten over je stemmingswisselingen? Misschien kan hij je zelfs nog wel legaal aan meer dope helpen :wave:
Klik om te vergroten...

+1. Toch iemand met wat goeie raad voor dit meisje... Echt grappig btw :mrgreen:

Drie keuzes: of hij eet geen verse noten en wil gewoon aandacht (mssn om zijn bipolaire stoornis te laten constateren, who knows?)

Of ze zijn wél vers en hij is gewoon gek geworden (sorry bier...)

Of bier heeft een ziekelijk fobie met mensen voorliegen.


Your choice.
Klik om te vergroten...

Ze ipv. hij :wink:
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kun je nootmuskaat samen met een SSRI als Citalopram(antidepressiva) gebruiken?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
bier zei:
Aight. Weet jij trouwens hoe het komt dan dat me pupillen groot blijven?
Klik om te vergroten...
Heb je niet van jezelf al grote pupillen maar valt het nu pas op? ^^
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#12
ExceptionalInsight zei:
bier zei:
Aight. Weet jij trouwens hoe het komt dan dat me pupillen groot blijven?
Klik om te vergroten...
Heb je niet van jezelf al grote pupillen maar valt het nu pas op? ^^
Klik om te vergroten...

nee man, ze zijn niet altijd even groot, soms zijn ze normaal, maar soms zijn ze gewoon zo groot dat er nog maar zo'n heel klein randje blauw om me oog zit, dan lijkt het van een afstandje net of ik zwarte ogen heb ofzo...
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#13
bier zei:
ExceptionalInsight zei:
bier zei:
Aight. Weet jij trouwens hoe het komt dan dat me pupillen groot blijven?
Klik om te vergroten...
Heb je niet van jezelf al grote pupillen maar valt het nu pas op? ^^
Klik om te vergroten...

nee man, ze zijn niet altijd even groot, soms zijn ze normaal, maar soms zijn ze gewoon zo groot dat er nog maar zo'n heel klein randje blauw om me oog zit, dan lijkt het van een afstandje net of ik zwarte ogen heb ofzo...
Klik om te vergroten...

ik heb foto`s van mij op dxm waar je mijn pupillen niet ziet, en fotos waarop je mijn iris niet ziet. dat zal niet echt aan de dxm liggen, schijn eens met een lamp in je ogen en kijk daarna eens in de spiegel, dan heb je waarschijnlijk kleinere pupillen voor 10 seconden
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#14
cropp zei:
ik heb foto`s van mij op dxm waar je mijn pupillen niet ziet, en fotos waarop je mijn iris niet ziet. dat zal niet echt aan de dxm liggen, schijn eens met een lamp in je ogen en kijk daarna eens in de spiegel, dan heb je waarschijnlijk kleinere pupillen voor 10 seconden
Klik om te vergroten...

Als ik er met een lamp in schijn duurt het een tijdje voordat ze kleiner worden, net slowmotion. En als ze dan klein zijn worden ze gewoon uitzichzelf weer groter, en dan weer ff wat kleiner en dan weer groter, net een soort spriertrekkingen in me pupil. En als ik dan de lamp weer wegschijn duurt het een hele tijd voordat me pupillen weer groter worden. Ze reageren gewoon heel traag. Tjah kweenie :grin:
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#15
cropp zei:
dus stiekem toch een gevalletje voor het vakje ``boeiend``...
Klik om te vergroten...

tja me moeder begint te mauwe dat ik grote pupillen heb dit dat.. :rolleyes:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#16
bier zei:
cropp zei:
ik heb foto`s van mij op dxm waar je mijn pupillen niet ziet, en fotos waarop je mijn iris niet ziet. dat zal niet echt aan de dxm liggen, schijn eens met een lamp in je ogen en kijk daarna eens in de spiegel, dan heb je waarschijnlijk kleinere pupillen voor 10 seconden
Klik om te vergroten...

Als ik er met een lamp in schijn duurt het een tijdje voordat ze kleiner worden, net slowmotion. En als ze dan klein zijn worden ze gewoon uitzichzelf weer groter, en dan weer ff wat kleiner en dan weer groter, net een soort spriertrekkingen in me pupil. En als ik dan de lamp weer wegschijn duurt het een hele tijd voordat me pupillen weer groter worden. Ze reageren gewoon heel traag. Tjah kweenie :grin:
Klik om te vergroten...

dus stiekem toch een gevalletje voor het vakje ``boeiend``...
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#17
Grote pupillen hebben kan te maken hebben dat je lever hard aan het werk is om de troep uit je lichaam te halen. Al is dit wel raar dat dit nog steeds bezig is.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#18
ja vond ik ook :rolleyes:
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#19
Om terug te komen op een eerdere vraag: Is het niet zo dat alle psychoactieven op je neurotransmitters werken? :wink:
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#20
leppeh zei:
Om terug te komen op een eerdere vraag: Is het niet zo dat alle psychoactieven op je neurotransmitters werken? :wink:
Klik om te vergroten...

9 van de 10 keer wel volgens mij ja...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."