#1
Ik had een vraag gesteld bij adviesdienst ypsilon, kreeg dit als antwoord:
Is nootmuskaat dan toch niet zo schadelijk? Op een gegeven moment had ik wel last van elektrische schokjes door me hoofd enzo.
En om het nou 'pepmiddel' te noemen? ![:confused:]()
Op zich kan het pepmiddel nootmuskaat niet zo heel veel kwaad. Ook niet wanneer je het in combinatie met Citalopram zou gebruiken.
Is nootmuskaat dan toch niet zo schadelijk? Op een gegeven moment had ik wel last van elektrische schokjes door me hoofd enzo.

