#1
Ik ook
Verstandigbier zei:ok ik ben nu gestopt, en hoef ff ook niks anders
KoxBox zei:Man, denk niet zoveel na. Sla je kop eens tegen de muur en besef dat er meer is dan in je eigen wereldje te dwalen. Probeer eerst eens af te kicken en dan zal je zien wat het nut is van het leven.
KoxBox zei:Wat maakt het uit? Blijf gewoon van de nootmuskaat...
Niemand weet of ik het overleef als ik hier uit het raam spring, dus probeer ik het zelf maar.bier zei:Ik moet die medicijnen straks nog een hele tijd slikken, als niemand het weet ga ik het gewoon zelf uitproberen
Petrovic zei:Als je het echt wilt weten stuur je toch een email naar een online-huisarts?
Petrovic zei:Ik heb nog nooit wat goed gehoord over nootmuskaat, dus ik zou het als ik jou was niet proberen. probeer dan lachgas ofzo, dit zit in slagroompatronen en die kan je zo bij de blokker halen. Of neem eens een kijkje in de smartshop.

weet jij een online huisarts?
volgens mij
Onzin, er zijn geen vaste leeftijden hier voor. Er is wel een adviesleeftijd bij bijvoorbeeld truffels enzo, maar als je het echt wilt krijg je het zo mee.Is trouwens vanaf 18 toch?
leppeh zei:Als je door de staat nog niet oud genoeg geacht wordt om zelf je wiet te halen, dan zal je toch Sim even moeten bezoeken...
Waarom ga je niet gewoon weer naar je psycholoog om te praten over je stemmingswisselingen? Misschien kan hij je zelfs nog wel legaal aan meer dope helpen![]()
HetEindeVanAlles zei:leppeh zei:Als je door de staat nog niet oud genoeg geacht wordt om zelf je wiet te halen, dan zal je toch Sim even moeten bezoeken...
Waarom ga je niet gewoon weer naar je psycholoog om te praten over je stemmingswisselingen? Misschien kan hij je zelfs nog wel legaal aan meer dope helpen![]()
+1. Toch iemand met wat goeie raad voor dit meisje... Echt grappig btw![]()
Drie keuzes: of hij eet geen verse noten en wil gewoon aandacht (mssn om zijn bipolaire stoornis te laten constateren, who knows?)
Of ze zijn wél vers en hij is gewoon gek geworden (sorry bier...)
Of bier heeft een ziekelijk fobie met mensen voorliegen.
Your choice.

KoxBox zei:Blijf toch gewoon van de noten, wat heb je daar nu eigenlijk aan. Rook gewoon een dikke joint, daar heb je tenminste wat aan.
KoxBox zei:Iedereen kan toch wel aan wat wiet geraken...![]()
Zuip dan wat, alles beter dan je lijf te verkloten met die muskaatnoten...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."