#1
leppeh zei:Als je door de staat nog niet oud genoeg geacht wordt om zelf je wiet te halen, dan zal je toch Sim even moeten bezoeken...
Waarom ga je niet gewoon weer naar je psycholoog om te praten over je stemmingswisselingen? Misschien kan hij je zelfs nog wel legaal aan meer dope helpen![]()
+1. Toch iemand met wat goeie raad voor dit meisje... Echt grappig btw
Drie keuzes: of hij eet geen verse noten en wil gewoon aandacht (mssn om zijn bipolaire stoornis te laten constateren, who knows?)
Of ze zijn wél vers en hij is gewoon gek geworden (sorry bier...)
Of bier heeft een ziekelijk fobie met mensen voorliegen.
Your choice.