#1
W.F.L. zei:Mijn broer heeft een psychose gehad en ik ben er zelf ook tamelijk gevoelig aan (Heb al psychoseverschijnselen na een speedcrash) en ik heb paddo's zonder problemen kunnen nemen.LSD niet, daar heb ik na m'n 2de trip HPPD van gekregen.
Gewoon doen man, paddo's zijn geniaal.![]()
Sukkel..
OT:
Wat ik zo uit dit topic concludeer is dat de meeste denken dat er alleen blijvende schade ( of het triggeren ervan) kan ontstaan bij een bad trip. Waarschijnlijk komt 'het' bij een negatieve ervaring wel sneller maar zeker bij gewone trips kun je psychische schade oplopen.
Wil je paddo's gewoon is proberen dan lijkt me dit geen probleem, zolang je er dus goed over inleest ( wat je blijkbaar wel gedaan hebt
) en weet wat er kan gebeuren.Ben je 'van plan' meerdere keren te trippen/willen proberen zou ik even langs je huisarts gaan en bespreken wat de risico's zijn. Wees gewoon eerlijk tegen hem/haar, dokters hebben beroepsgeheim dus je ouders/partner/buren of wie dan ook komen daar niet achter als jij dat niet wilt.
Succes!