#1
Bier is minder voelen, paddo´s/lsd meer. Wat wil je dan eigenlijk?
maar mag je geen bier drinken als het uigewerkt is? want lig meestal gans de n8 wakker (heb dat gevoel tog)Exceptional Insight zei:Gevaar is een relatief begrip. Ik zou het niet doen.
Op tijd doseren en slapen wanneer het daar tijd voor is.
Exceptional Insight zei:Dat vind ik wel heel erg kort door de bocht. Ik ben zelf best wel gevoelig wat slapeloosheid met drugs betreft. Ik reken wat slapen betreft altijd dubbele tijd. Dus een paddotrip duurt een uurtje of 4-5? Dan reken ik minstens 10 uur voordat ik kan slapen. Maar drugs gebruik ik in het weekend, dus ik hoef nooit op tijd naar bed.Tigg zei:
Niemand zei ook dat 'een druivensuikertje je uit een bad trip kan halen'. Het helpt echter wel met betrekking tot de intensiteit van je bad trip. Dit weet ik uit eigen ervaring.KoxBox zei:MagicMush zei:
- Koop "Dextro Energy" tabletten. Deze bevatten veel dextrose en werken de werking van paddo's tegen. Ook altijd handig om bij te hebben als iemand een "bad trip" heeft!
Niet dus.
Waarom blijven mensen toch denken dat zo een druivensuikertje je uit een bad trip kan halen?
MagicMush zei:Niemand zei ook dat 'een druivensuikertje je uit een bad trip kan halen'. Het helpt echter wel met betrekking tot de intensiteit van je bad trip. Dit weet ik uit eigen ervaring.KoxBox zei:MagicMush zei:
- Koop "Dextro Energy" tabletten. Deze bevatten veel dextrose en werken de werking van paddo's tegen. Ook altijd handig om bij te hebben als iemand een "bad trip" heeft!
Niet dus.
Waarom blijven mensen toch denken dat zo een druivensuikertje je uit een bad trip kan halen?
Het kan uiteraard zijn dat dit bij jou (en anderen?) minder/niet heeft geholpen, bij mij was dit echter wel het geval. Ik kan het daarom ook alleen maar aanraden, bovendien kan het nooit kwaad toch? Zo'n dextro reep heb je al voor een euro, en als je een bad trip hebt, is het alleen maar fijn als je iets bij de hand hebt wat mogelijk kan helpen, al is het puur psychologisch.KoxBox zei:MagicMush zei:Niemand zei ook dat 'een druivensuikertje je uit een bad trip kan halen'. Het helpt echter wel met betrekking tot de intensiteit van je bad trip. Dit weet ik uit eigen ervaring.
En ik weet uit eigen ervaring en van nog anderen dat het BS is.
Vigilante zei:KoxBox zei:En van dat placebo effect , nogmaals: als je echt slecht gaat helpt dat ook niet.
Beetje ondoordachte opmerking dit. Placebo is placebo, een positief psychisch effect en dat is imo echt iets wat in zo'n situatie kan helpen.
Ik heb wel eens iemand vrijwel compleet uit een bad trip gekregen door m kauwgomballen te voeren. Wij waren ook allemaal van mening dat de suiker zou helpen. Duurde niet lang of de badtripper ging een stuk minder hard en was gewoon weer aanspreekbaar. Placebo waarschijnlijk ja.
Sublimo zei:Vigilante zei:KoxBox zei:En van dat placebo effect , nogmaals: als je echt slecht gaat helpt dat ook niet.
Beetje ondoordachte opmerking dit. Placebo is placebo, een positief psychisch effect en dat is imo echt iets wat in zo'n situatie kan helpen.
Ik heb wel eens iemand vrijwel compleet uit een bad trip gekregen door m kauwgomballen te voeren. Wij waren ook allemaal van mening dat de suiker zou helpen. Duurde niet lang of de badtripper ging een stuk minder hard en was gewoon weer aanspreekbaar. Placebo waarschijnlijk ja.
Je hebt gelijk, het psychisch effect van placebo mag niet onderschat worden.
Sublimo zei:Ik had in onze eerste gesprekken al gemerkt dat je ertergen was, ik zelf ben dat ergens ook wel. Maar op bepaalde momenten kun je iemand beter helpen, zeker als het niet echt zijn "vak" is. Met een hoop ervaring kun je leren van bad trips, beginners doen dat meestal niet.
eerlijk gezegt als ik trip heb ik echt geen goesting om te lopenOom Klaas zei:Net als rennen voor het slapen gaan, als je dat nu doet rond een uur of 8 en je gaat om 11 uur slapen. Maar een blokje om rennen en dan gaan liggen is gewoon dom.

frederiktkint zei:eerlijk gezegt als ik trip heb ik echt geen goesting om te lopenOom Klaas zei:Net als rennen voor het slapen gaan, als je dat nu doet rond een uur of 8 en je gaat om 11 uur slapen. Maar een blokje om rennen en dan gaan liggen is gewoon dom.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."