#1
Ik heb gisteren mijn bestelling gedaan, ik laat nog wel weten hoe het verloopt (verwacht geen problemen
)
Maar bij neen, heb al zo dikwijls via hen salvia gekocht, en azarius verstuurt NIETS naar het buitenland waar jij of Zijzelf miserie kunnen met krijgen.
hoe heb je het opgelost met u ouders ?cuber3 zei:Ik heb gisteren mijn bestelling gedaan, ik laat nog wel weten hoe het verloopt (verwacht geen problemen)

Oom Klaas zei:wat is op kot zitten?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."