Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAzarius (België)

Azarius (België)

25 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
k
kennehLid
01-01-2024, 00:00
#1
mooi :)
heb ook terug wat dingetjes besteld vorige week en nu net mail ontvangen dat ze alles gaan opsturen vandaag
c
cuber3Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zie dat Azarius ook naar België verstuurd.
Nu ken ik de wetgeving hier niet helemaal (en uitvissen welke natuurlijke empathogenen hier legaal zijn en welke niet is bijna onbegonnen werk).
Kan dit problemen geven bij de douane ofzo (als ik bijvoorbeeld een San Pedro of paddo-kweeksetjes laat opsturen) ?
Is er misschien iemand van België die hier ervaring mee heeft?

Wat ik ook nog wil weten is het volgende:
Worden die paketten discreet afgeleverd, of hebben ze een grote "ONLINE HEADSHOP" sticker of logo ofzo erop? Ik woon nog bij mijn ouders, en ik zou dit liever buiten hun weten doen, als je begrijpt wat ik bedoel :P
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Discrete verzending

Uw email of bestelling zullen uiterst discreet worden behandeld. Uw pakket wordt verzonden in een discrete en onopvallende verpakking, op uw zending staat alleen uw adres en een retour adres vermeld.



en verder, als t goed is staat er onder t product naar welke landen t verzonden kan worden
c
cuber3Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Hmm, bij bijvoorbeeld Salvia staat vermeld:

Zorg er altijd voor dat het bestelde product legaal is in jouw land. We kunnen dit product in ieder geval niet verzenden naar Australië, Noorwegen, Finland, Estland, Zwitserland, Italië en Verenigde Staten

Hier staat België niet tussen, maar ik ben er vrij van overtuigd dat het hier toch illegaal is, hoor.
Hier nog een topic over deze onduidelijkheid:
http://www.psychonaut.com/index.php?Ite ... ic&t=19223
Maarja, ik kan het altijd eens proberen, wie weet.
Cactussen, zaden enzo zullen wel legaal zijn neem ik aan.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Anders moet je azarius zelf ff een mailtje sturen :)
c
cuber3Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Zal ik even doen :)

Dit berichtje vanop een Belgisch forum stelt me toch al een beetje gerust:
Maar bij neen, heb al zo dikwijls via hen salvia gekocht, en azarius verstuurt NIETS naar het buitenland waar jij of Zijzelf miserie kunnen met krijgen.
Klik om te vergroten...

In ieder geval bedankt om eventjes te reageren op mijn posts :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."