#1
KoxBox zei:
Mike zei:Pfff... lijkt me geen goedje waar je lichtzinnig mee om moet gaan:
viewtopic.php?f=21&t=16776
Mij niet gezien in ieder geval!![]()
Tripper zei:Datura is te gevaarlijk om te nemen. Maar idd de verhalen zijn altijd intrigerend. Er staan verhalen zat op internet. In Nerderland zijn er te weinig mensen zo gek geweest. Ik heb 1x iemand gesproken die Datura had genomen.

Mike zei:Pfff... lijkt me geen goedje waar je lichtzinnig mee om moet gaan:
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=16776
Mij niet gezien in ieder geval!![]()
Huggybear zei:Mike zei:Pfff... lijkt me geen goedje waar je lichtzinnig mee om moet gaan:
viewtopic.php?f=21&t=16776
Mij niet gezien in ieder geval!![]()
Ik dacht al: "Wat lijkt deze beschrijving verdacht veel op beschrijvingen van doornappel." Blijkt het dus ook zo te zijn..... Ik heb wel wat leuke/gruwelijke dingen gelezen in Uit Je Bol die ook op hun site staan:
"Enkele ervaringen van vriendinnen, kennissen en onszelf: Een vriendin die ‘s avonds een kopje doornappel-thee dronk, zag in het donker opeens een groot monster dat haar vanuit een hoek van de kamer beloerde. Ze wist dat dit gedrocht haar zou bespringen als zij haar ogen er ook maar een moment van zou afwenden. Zo bleef zij de hele nacht naar het duistere, zacht golvende mormel staren. Toen de ochtend aanbrak en daglicht de kamer begon binnen te kruipen, zag ze dat het slechts een donker gordijn was dat zachtjes op de tocht bewoog...
Een andere vriendin begon snel een graf te graven waarin ze gedurende haar hele trip als een lijk heeft liggen griezelen. Ze werd stokstijf, voelde haar vlees wegrotten en de wormen uit haar oogkassen kruipen.
Een vriend zwierf rond over een slagveld waar duizenden gesneuvelden lagen te stinken terwijl er ook nog enkele zwaar gewonden kreunend rondkropen. Weer een ander veranderde in een wild zwijn en kroop knorrend rond op handen en knieën, terwijl hij zand, eikels en takken vrat. Een kennis at dertig zaden van de doornappel en belandde in een krankzinnigengesticht, waar hij drie jaar bleef.
Om het relaas compleet te maken ook een min of meer positieve ervaring: "Tijdens een doornappeltrip zat ik te lezen in een oeroud, ongelooflijke toverboek waarin alle antwoorden stonden op alle vragen die ik maar kon bedenken. Urenlang zat ik gefascineerd in het boek te bladeren, totdat het effect minder werd en ik me afvroeg wat dit in godsnaam voor een boek was en hoe het heette. Ik sloeg het dicht om de titel op het omslag te lezen en op hetzelfde moment was het boek weg en zat ik met lege handen. Helaas was ik naderhand niet alleen alle antwoorden vergeten, maar ook de vragen die ik het boek had gesteld.""

Ergens lijkt het me ook interessant om al die negatieve ervaringen mee te maken. Gevaarlijk is het zeker maar het lijkt me ook verdomd fascinerend. Gelukkig ben ik bij lange na niet gestoord genoeg om dit ook echt te doen.spacelord zei:ja die heb ik ook al is gelezen, voor de laatste ervaring zou ik serieus wat willen neerleggen![]()
Einstein zei:Ergens lijkt het me ook interessant om al die negatieve ervaringen mee te maken. Gevaarlijk is het zeker maar het lijkt me ook verdomd fascinerend. Gelukkig ben ik bij lange na niet gestoord genoeg om dit ook echt te doen.spacelord zei:ja die heb ik ook al is gelezen, voor de laatste ervaring zou ik serieus wat willen neerleggen![]()
cheiron zei:Ik heb het een keer gebruikt. Ik die tijd las ik castaneda, en er begon een doornappel recht voor mijn voordeur te groeien. Dat vond ik te toevallig om te negeren, en besloot dat als de Datura naar mij toekwam ik het best een keer kon proberen. Zaden gedroogd, en gegeten. Ik weet eerlijk gezegd niet meer hoeveel het er waren.
Ik voelde in het begin weinig. Op een bepaald moment begon ik te twijfelen of ik nu wel of niet iets werkte. Wellicht dat jullie het moment uit 'The Matrix' kennen, waarin Neo een kat twee keer ziet langslopen en 'DejaVu' mompelt. Waarop de rest antwoord: ojee, ze zijn de realiteit aan het aanpassen. Ik ben op bed gaan liggen, en heb een vreemd soort slaap gehad, waarin ik een visioen had van een soort vrouw met wortels als benen. Er was een soort aantrekkingskracht tussen ons, maar toen ik dichterbij kwam besprong ze me en nam me in haar bezit. Zwetend schrok ik omhoog. Nog een tijdje verdwaasd rondgelopen.
Conclusie: naar spul, nare slaperige visioenen. Fysiek onprettig. Geen herhaling waard, zeker naarmate ik er andere ervaringen over lees: ziek spul. Misschien als je het onder begeleiding van een sjamaan leert gebruiken dat het anders is, maar niet geschikt voor recreatief gebruik.
Nu weet ik niet of dit kwam door de datura of door de green dragon maar ik zal deze binnenkort afzonderlijk nuttigen en dan zal ik het jullie laten weten the butcher zei:Ik heb ongeveer een week geleden een paar doornappels geplukt, ik test de zaadjes sporadisch in toenemend aantal; 2 dagen geleden 5 zaadjes + green dragon, deze ervaring was qua heftigheid te vergelijken met een paddotrip.Nu weet ik niet of dit kwam door de datura of door de green dragon maar ik zal deze binnenkort afzonderlijk nuttigen en dan zal ik het jullie laten weten
.
Hmm, dat was niet de bedoeling.Huggybear zei:We hebben geen Datura ervaringen, dus laten we maar lekker off-topic lullen en oorlogsfilmpjes plaatsen.....![]()
KoxBox zei:Hmm, dat was niet de bedoeling.Huggybear zei:We hebben geen Datura ervaringen, dus laten we maar lekker off-topic lullen en oorlogsfilmpjes plaatsen.....![]()
Dat was een link uit een topic die normaal gezien over datura ging..
Das is toch altijd fijn.spacelord zei:KoxBox zei:Hmm, dat was niet de bedoeling.Huggybear zei:We hebben geen Datura ervaringen, dus laten we maar lekker off-topic lullen en oorlogsfilmpjes plaatsen.....![]()
Dat was een link uit een topic die normaal gezien over datura ging..
Great, heb ik voor nix half de US army in stukken zien vliegen...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."