Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTruffels en kotsen

Truffels en kotsen

27 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
D
DreuzelLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb een keer gekotst ervan omdat ze een week overtijd waren en nog ranziger smaakte, maar dit had niks met de trip te maken, de smaak was gewoon niet te harden.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je er thee van trekt vind ik het wel minder heftig op je maag en je kan er een lekker smaakje aan toevoegen waardoor het naar binnen werken ook niet onprettig is.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#3
In mijn studententijd genoeg truffels gehad en nooit hoeven kotsen. Verschilt per persoon en inderdaad niet eten en 5 min truffelen.
D
DalputLid
01-01-2024, 00:00
#4
Echt vaag... heb Atlantis truffels gisteren voor het eerst geprobeerd. Kwam net van training, heb niet veel kunnen eten of drinken (een açai shake + banaan en dan wat repen met nootjes + ice tea green).

Eens aangekomen bij een vriend, direct aan de 10g truffel begonnen. Ben echt binnen de 10 minuten “stoned” geworden. Was heel hevig aan het opkomen, voelde zo'n warme straal van mijn tenen tot mijn hoofd (zoals altijd voor ik ga kotsen) dus ik zei direct tegen mijn maten: “een trip kan altijd fout gaan mannen”. Paar minuten later opgestaan en gewoon gaan kotsen, was heel raar. Gewoon 1x “bleih” en dat was het.

Daarna 1 uur op buik van mijn vriendin gelegen als een baby... echt zo “bad trip” precies. Was ook heel gevoelig en geïrriteerd. Ben daarna gewoon gestopt met mij te verzetten en een muziekje aangezet, ging wat beter en kreeg CEV.

Mijn vriendin moest daarna naar toilet en ik wilde echt niet opstaan, was ook bang om alleen te blijven. Beetje para. Uiteindelijk gewoon een klop gekregen en gewoon terug ontwaakt... terug levend...

Sta uit het bed op en zie vloer onder mij wegvliegen. Gewoon droog naar de living gegaan en dan was ik precies onder coke maar met beetje visuals en vervaging.

Was echt wel overdreven hyperactief, veel gelachen en PS3 gespeeld waarbij het scherm heel de tijd naar mij toe kwam en weer weg ging.

Wat ik ook erg vaag vond is een overdreven libido en een erectie die niet weg te krijgen was.

Is een mini trip report, maar toch blijft het een wonder voor mij waarom ik moest kotsen ? Echt slecht begonnen de eerste uur, maar daarna nog de beste trip van mijn leven geworden :grin:

Wat mij wel gezegd werd is dat ik de truffels té snel had opgegeten. Gewoon bam, uit het zakje en direct beginnen kauwen (stukje per stukje).
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je kan de truffels choppen en dan in muntthee verwerken. Dit helpt tegen de misselijkheid. Verder weet ik niks dat werkt. Ik zelf kots af en toe aan het einde van de trip. Dan is het bijna afgelopen en kots ik een keer en is het voorbij. Als ik buiten trip vind ik het niet erg, binnen is het wat vervelender. Sowieso is buiten trippen veel relaxter.
D
DalputLid
01-01-2024, 00:00
#6
ImmortalTech zei:
Je kan de truffels choppen en dan in muntthee verwerken. Dit helpt tegen de misselijkheid. Verder weet ik niks dat werkt. Ik zelf kots af en toe aan het einde van de trip. Dan is het bijna afgelopen en kots ik een keer en is het voorbij. Als ik buiten trip vind ik het niet erg, binnen is het wat vervelender. Sowieso is buiten trippen veel relaxter.
Klik om te vergroten...
Cool idee, maar wordt de trip dan ook niet minder intens ?
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Helemaal geen moeite voor doen, kotsen met truffels op is toch niet zo erg als normaal.
Wel opletten dat je niet kotst in een prullenbak met gaatjes, zoals ik deed :grin:
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik denk dat je gewoon goed moet kauwen en minimaal een half uurtje moet wachten zodat de werkzame stof is opgenomen (iemand een nauwkeuriger getal?).

Meestal is het bij mij een combinatie van de smaak en het gevoel dat er een steen op je maag ligt. Een van de eerste keren 1 keer goed gekotst en daarna keihard getript.

Volgende keer gooi ik het er gewoon weer uit want dat tript veel lekkerder, de bodyload is minder overheersend. Nadien heb ik namelijk nooit meer gekotst bij het trippen en gewoon binnen proberen te houden waardoor ik heel erg loom werd en alleen maar kon zitten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."