Bij trippen verandert je hele waarneming, bv ook die van tijd, dus als je je slecht voelt dan kan dat dus ook voor je gevoel enorm lang gaan duren...en als je dan alleen bent is dat niet echt aan te raden. Vaak als er iemand anders bij is kan deze je veel gemakkelijker weer op een positief spoor krijgen.
Maar het is op zich prima te doen alleen, maar voor de eerste keer raad ik het gewoon niet aan. Trippen is zo anders dan alles wat je gewend bent, en omdat je in je eerste post zegt dat je graag de controle houdt...geloof me bij een echte trip heb je nog weinig controle over...dat is ook juist zo vet
maar ga er gewoon veel over lezen..je kan zelf het beste inschatten wat je aankan,
en als je wel iemand vind die bij je wilt zijn laat dan ook diegene wat lezen over paddo's zodat diegene je mocht het nodig zijn op de juiste manier kan begeleiden en niet zelf in paniek raakt als het ff wat anders gaat dan je verwacht.
Als je het toch alleen doet en het gaat een kant op die niet prettig is kan ik je als tip mee geven dat je dan moet zorgen voor verandering, d bv andere muziek op te zetten, of meer licht aan doen, door zulke kleine dingen kan je hele stemming al meteen veranderen.
En wat heel gaaf is, is jezelf aan kijken in de spiegel!