Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goedenacht allemaal, Het begint weer tegen 3 oktober aan te lopen, wat mij een mooie gelegenheid lijkt om weer eens ketamine te gaan gebruiken. Ik heb het al een paar keer eerder gedaan, dit waren geen grote hoeveelheden. Dat ben ik ook nu niet van plan, maar meer gewoon een beetje om lekker te spacen. Maargoed op 3 oktober drink ik nogal veel, en ik heb op internet al veel gelezen dat keta en alcohol een gevaarlijke combinatie kan zijn. Is dit echt zo, en heeft iemand ervaringen hiermee? Alvast bedankt, Bert"
"Misschien dat ik het iets anders moet formuleren :P Maar 3 oktober is inderdaad het leids ontzet, en daar drink ik altijd wel aardig wat biertjes, maar om een beetje te spacen op een after o.i.d. vind ik keta altijd prachtig, maar ik vraag me dus af of mensen hier geen slechte ervaringen mee hebben omdat ik op sommige sites lees dat het een redelijk gevaarlijke combi kan zijn. Ik moet er wel bij zeggen, het gaat wel om kleine hoeveelheden ketamine(waarmee je nog normaal op een feestje aanwezig kan zijn), grote hoeveelheden houdt ik in alle rust op mijn kamertje"
"Oke bedankt voor de info, ik laat het dan toch maar thuis of neem eerst wat keta en daarna (als de keta is uitgewerkt 2 uurtjes later dat moet kunnen toch?) ga ik gewoon aan het bier en dan geen keta meer verder ! Maar een paar weken geleden heb ik 2x in een dronken bui een klein beetje keta genomen, 1x daarvan ging ik wel over mijn nek maar dit kon ook alleen door de alcohol komen, want had behoorlijk wat op. Normaal speur ik altijd honderden sites af voordat ik drugs gebruik, maar de combi keta en alcohol had ik niks over opgezocht, gelukkig is het goed afgelopen! Maar zou ik gewoon geluk hebben gehad of zou een klein beetje keta toch minder erg zijn in combinatie met alcohol? @sublimo, had diegene waar het niet goed ging veel van allebei op of ook maar kleine beetjes? Ik ga het sowieso niet meer combineren hoor dat is me wel duidelijk geworden iig nu!"
"Net wat keta op en een aantal jointjes, nu lekker in mijn bedje met een jointje op het nachtkastje, lekker wegspacen bij de dvd planet earth, kortom er wordt hier genoten"
"Heeel veeeeel wiet, dit begint trippend te worden"
"Hallo allemaal. Ik zit nu al een tijdje op dit forum rond te neuzen, en wil zeer graag een keer een trip meemaken. Nu weet ik alleen van mijzelf dat ik een beetje een control-freak ben, en wil ik dus absoluut met een milde trip beginnen om te kijken of dit wel iets voor mij is. Mijn drugsverleden bestaat uit 5x mdma (waarvan 1x fout ging), een aantal keer sos, een paar keer kleine dosissen ketamine en zeer veel ervaring met wiet/hasj (spacecake). Waarmee raden jullie mij aan kennis te maken met het trippen? Ik zat zelf te denken aan een kleine portie truffels, omdat die mij het meest mild leken, maar welke (milde) soort raden jullie mij dan aan en hoeveel gram daarvan? Of is het misschien verstandiger om met een kleine dosis 2-CB of paddo's te beginnen (al lijkt mij dit toch heftiger ) Alvast bedankt, Bert"
"Bedankt voor de snelle reactie in ieder geval, Maar bij geen van jullie reacties lees is dat het verstandig is om truffels te doen? Zijn truffels dan toch zwaarder dan ik in gedachte had? Ik dacht namelijk altijd dat het toch even wat lichter was als paddo's? En ik heb in mijn vriendenkring niet echt mensen die hier ook in geïnteresseerd zijn, dus mijn plan was om het in mijn eentje op mijn kamer te doen. Dit is uiteraard een vertrouwde omgeving voor mij, ik heb ook al vaker hier goede drugservaringen (wiet, ketamine) gehad en ik heb ook chille attributen waarmee ik mij zeker kan vermaken tijdens de trip, en het plan was al om het telefoontje uit te zetten . Of is dit echt niet verstandig? Bert"
"Bedankt voor alle reacties in ieder geval , ik denk dat ik dan toch maar voor de mexicaanse truffels ga, en dan neem ik gewoon 7,5 gram inderdaad en ik kan op mijn kamertje een perfecte setting creëren dus dat moet ook goed komen! Maar nu vraag ik mij af wat er nou precies gebeurt mocht het fout gaan? Ben je met dit soort middelen echt gewoon helemaal de weg kwijt? Want als het met andere drugs weleens fout ging bij mij, dan probeerde ik altijd zo rustig mogenijk te blijven en dan wist ik mijzelf altijd te kalmeren door gewoon te zeggen, oke ik heb nu dit gebruikt, daardoor komt het en het gaat zo weer over. Ligt dat anders bij truffels? K heb echt super veel zin om te trippen het lijkt me echt fantastisch Bert"
"Mijn eerste trip op 5 gram truffels, dit is fantastisch zitten wel angstige momenten bij maar over het algemeen is het echt fantastisch psychedelica hebben mij gevonden Slaap lekker iedereen"