#1
Wiet en ketamine zijn natuurlijk antwoorden die je kan verwachten op een drugsforum maar nou niet echt verstandig om dat te gaan doen. Zeker niet als je last heb van een aanhoudende depressie zullen die middelen alleen maar tegen je gaan werken. Zeker ketamine wat al geen natuurlijk middel is, is een buitengewoon slecht idee. Maar dat zal voor iedereen wel duidelijk zijn.
Ik denk ook niet dat er een middeltje is wat jij nu beschrijft. Dromerig geeft aan dat het wel een redelijke invloed op je heeft en dus een iets zwaarder drug/middel is, wat vaak dan niet meer natuurlijk is of het kan een geestelijke afhankelijkheid veroorzaken. Wat je wel kan doen is je voeding aanpassen en gezonder gaan eten, een gezond lichaam is de basis om je goed te voelen. Daarbij kan je bijvoorbeeld wel een natuurlijk antidepressivum gebruiken zoals Sint-Janskruid, maar verwacht daar geen wonderen van. Uiteindelijk zal je zelf werk moeten verrichten om je weer beter te gaan voelen. Praten, uiten, schrijven, bewegen, gezond eten enz. Mensen zitten altijd maar te wachten op een middeltje wat hen "even" beter maakt en zo werkt het nou eenmaal niet. Zeker niet op de lange duur.
Ik denk ook niet dat er een middeltje is wat jij nu beschrijft. Dromerig geeft aan dat het wel een redelijke invloed op je heeft en dus een iets zwaarder drug/middel is, wat vaak dan niet meer natuurlijk is of het kan een geestelijke afhankelijkheid veroorzaken. Wat je wel kan doen is je voeding aanpassen en gezonder gaan eten, een gezond lichaam is de basis om je goed te voelen. Daarbij kan je bijvoorbeeld wel een natuurlijk antidepressivum gebruiken zoals Sint-Janskruid, maar verwacht daar geen wonderen van. Uiteindelijk zal je zelf werk moeten verrichten om je weer beter te gaan voelen. Praten, uiten, schrijven, bewegen, gezond eten enz. Mensen zitten altijd maar te wachten op een middeltje wat hen "even" beter maakt en zo werkt het nou eenmaal niet. Zeker niet op de lange duur.
