#1
Er worden heden ten dage hele volksstammen kinderen op lage doseringen amfetaminen (oa Ritalin) gezet. Of dit verstandig is, is een interessante vraag.catootje zei:Een lage dosis amfetamine werkt ook anti-depressief dat ga je toch ook niet aanraden.
Of heroine, for that matter.
Naar mijn mening (en heb veel ervaring met depressies) is het beste om je levensstijl aan te passen, gezond te eten (oa veel vette vis) en veel te sporten. Al deze zaken werken sterk anti depressief.
Voor een quick fix blijf ik bij een lage dosering ketamine, oraal.
Een heel aardig boek vind ik overigens "Healing without freud or prozac" van dr. David Servan-Schreiber. Dit sluit denk ik aan bij het oplossen van het probleem van de ts (en het probleem waar velen van ons helaas mee zitten...)
Succes & sterkte ermee!
Pieter
