Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb Salvia, Kratom en nog iets van Azurius geprobeerd te vapen met mijn Firefly Vaporizer Een van de drie gaf me een soort licht gevoel, de andere twee nagenoeg effect loos. Zal het nog een keer moeten proberen om duidelijkheid te scheppen. Cannabis vapen in de FF blijft de bom"
"Fool zei: Ik kan me ook niet voorstellen dat een vaporizor warm genoeg wordt om Salvia te roken. Om kratom te roken schijn je zo'n 10-20gram goede kwaliteit nodig te hebben, een stuk meer dan in de thee. Klik om te vergroten... Tjah, ligt er maar net aan welke vaporizer en welke temperatuur die wordt mhh? Maargoed, 200 graden idd niet warm genoeg"
"http://imgur.com/zDgmLr2 Gaat focking snel nu. Ik weet niet hoe elke paddestoel strakjes kan overleven het zijn er zoveel, ze groeien zelfs aan de rand van de bak"
"Nou we het toch over drogen hebben, is het een optie om de paddos van te voren te snijden in stukjes alvorens ze in wc papier te wikkelen? Of is het gewenst om ze heel te drogen? En telt die dikke steel uberhaupt als actief ingredient dat je wil opeten?"
"Tjah ik heb ze nooit rauw geproefd maar champignons vind ik niet echt vies, zelfs niet rauw. Denk dat ik er zelfs wel wat lekkere aan kan proeven, puur natuur!"
"http://imgur.com/HHY0WaG"
"http://imgur.com/zVP4RAz"
"Psychedelibee zei: Nice! Sommige worden al aardig groot. Wel apart dat er in het midden van de bak niet echt iets doorkomt. Klik om te vergroten... Als je goed kijkt zitte er in het midden ook aardig wat clustertjes, ze kwamen alleen wat latur"
"bobsacamano zei: Moeten die dingen niet eigenlijk gewoon in indirect zonlicht/schaduw staan? Psychedelibee zei: Nice! Sommige worden al aardig groot. Wel apart dat er in het midden van de bak niet echt iets doorkomt. Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Ze staan in indirect led licht en schijnt direct tegen de deksel van de kist die het dan weer in alle richtingen heen reflecteerd. Tot nu toe staan alle paddos redelijk recht naar boven"
"Mhh kan aan mij liggen maar heb het gevoel dat de groei een beetje stil komt te staan. Misschien is het wel te vochtig in de zak? Njah misschien ben ik gewoon te ongeduldig, het is pcies 2 weken sinds ik ben brgonnen Ik ben eigenlikk meest bezorgt om het laagje water die ik in de zak heb, laatst ververst zon week geleden. Ik denk dat ik met eenspuitje maar ga doseren zodat elke dag het water verdampt is en ik weer nieuwe erin spuit, zo kan het constant ververst blijven"