Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeimproviseerde verstop plek voor kweekset.

Geimproviseerde verstop plek voor kweekset.

63 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Whahaha gebruik je een router om je paddo's te verwarmen? Veel warmte zal er niet afkomen lijkt me en als ie te warm wordt gaat ie stuk..

Creatief, maar niets voor mij.. Toch leuk beschreven!
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kun je niet een paar foto's plaatsen? :wink:
M
MagicShroomLid
01-01-2024, 00:00
#3
SmartieAndMe zei:
Whahaha gebruik je een router om je paddo's te verwarmen? Veel warmte zal er niet afkomen lijkt me en als ie te warm wordt gaat ie stuk..

Creatief, maar niets voor mij.. Toch leuk beschreven!
Klik om te vergroten...

Je zou ervan opkijken hoeveel warmte er van af komt!
Let wel er zit alleen maar een dunne doek om de router heen, daarboven staat direct de kweekset.

Ik heb een thermometer net boven de kweekset gehangen (in de zak) op een willekeurig moment gemeten en kwam uit op een lekkere 26 graden.

De kist zelf staat op een vloer waar het meestal zo'n 20/21 graden op de vloer is.
Verder is de kweekzak volkomen beslagen met druppels. Ziet er goed uit!

Vandaag heb ik zo'n USB licht met buigbare standaard gevonden en ipv mijn iPod heb ik die er nu op aangesloten, geeft lekker veel licht, en zelfs nog iets meer warmte! Moet nu wel opletten dat het niet 28+ graden wordt daarbinnen :tongueout:

Ik zal eens kijken of ik een foto kan maken vandaag of morgen :)
Misschien doe ik dat wel zodra ik de eerste paddestoel vormpjes begin te zien!
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Leuke huis tuin en keuken oplossing. Mij persoonlijk zou dit allemaal te veel werk zijn, maar het gaat uiteindelijk om het resultaat natuurlijk.

Zou leuk zijn als je een foto van je knutsel doos plaatst en dan gewoon nog een keer wanneer je paddestoelen uit de grond schieten! Is toch niet heel veel moeite om een foto te maken?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."