#1
Ik heb salvia 3x geprobeerd (met 40x extract): de eerste keer was geen succes. We hadden het onder onze tong gelegd (scheen ook te werken), maar het werd niet goed opgenomen of zo, we werden er iig alleen maar stoned van. Tweede keer: puurpijpje. Dat werkte supergoed (ondanks de ervaring niet zo tof was...). 20sec geïnhaleerd. 3 weken later nog eens geprobeerd, het was een beetje hetzelfde soort van trip als de tweede keer, alleen minder intens, en ik had na de trip een veel sterker geërgerd-door-alles-gevoel.
Heb er persoonlijk niet meer zo nood aan het nog eens te roken, maar ben wel blij dat ik het ken.![:)]()
Heb er persoonlijk niet meer zo nood aan het nog eens te roken, maar ben wel blij dat ik het ken.
