Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSalvia lukt maar niet

Salvia lukt maar niet

20 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
W
WiesjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb salvia 3x geprobeerd (met 40x extract): de eerste keer was geen succes. We hadden het onder onze tong gelegd (scheen ook te werken), maar het werd niet goed opgenomen of zo, we werden er iig alleen maar stoned van. Tweede keer: puurpijpje. Dat werkte supergoed (ondanks de ervaring niet zo tof was...). 20sec geïnhaleerd. 3 weken later nog eens geprobeerd, het was een beetje hetzelfde soort van trip als de tweede keer, alleen minder intens, en ik had na de trip een veel sterker geërgerd-door-alles-gevoel.

Heb er persoonlijk niet meer zo nood aan het nog eens te roken, maar ben wel blij dat ik het ken. :)
P
PalingLid
01-01-2024, 00:00
#2
Oke pijpje got it. Ik ga nu gewoon de 40x pijpje doen.
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#3
En, heb je wat gevoeld?
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ben ook ongevoelig aan salvia. Heb al extract 5X 15X en 40X gedaan waarvan uit ergernis extract 40 in 1 keer (focking veel geld erdoor). Adem mooi 30 sec ingehoude en zoveel als mogelijk per hijs geïnhaleerd. Ik voelde me ENOOOOOOORM duizelig en kleuren zagen er wat verwarrend uit maar verder merkte ik niets. Heb bij die 40X zelfs een ballonnetje lachgas ertegenaan gegooid wat normaal als je tript toch wel een enorm intense ervaring is. Maar ik voelde puur het lachgas en passiebloem werkt er ook niet bij.

Conclusie=>geef salvia een kans maar er zijn grenzen :wink:
5
5HTaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bij mij werkte de salvia de eerste 3 keer niet, sinds de 4e keer word ik elke keer van een beetje 5x extract een andere wereld ingeschoten, ik zou zeggen blijf het proberen met de wat lagere extracten, je hebt maar heel weinig nodig en het zal vast een keer gaan werken want er schijnt ook een omgekeerde tolerantie te zijn.
H
HuggybearLid
01-01-2024, 00:00
#6
Set en setting kan ook erg belangrijk zijn, maar of dit bij mij uitmaakte weet ik niet. Eerste keer 10x extract gepakt en was een milde trip. Tweede keer 30x extract ongeveer 0.2-0.3g en werd ik na (denk ik) 25 seconde door de realiteitsbarrière geschoten. :rock:
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#7
5HTa zei:
Bij mij werkte de salvia de eerste 3 keer niet, sinds de 4e keer word ik elke keer van een beetje 5x extract een andere wereld ingeschoten, ik zou zeggen blijf het proberen met de wat lagere extracten, je hebt maar heel weinig nodig en het zal vast een keer gaan werken want er schijnt ook een omgekeerde tolerantie te zijn.
Klik om te vergroten...

Omgekeerde tolerantie klopt, spreek inmiddels uit eigen ervaring.

Ik had 20x extract in bong, stormaansteker en gaasje gebruikt. Binnen paar tot 10 minuten 1 gram erdoorheen en het werkte prima. Heb me vermaakt.

Het is onwijs belangrijk het extract zéér goed te verhitten met je stormaansteker!!
Dit is echt het halve werk. Ik houd het zo'n 30 tot 45sec. in en dat is ruim voldoende.
M
Mrrow14Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb zelf een paar jaar terug salvia gerookt door een waterpijp en had ook eigenlijk niets gemerkt.
Vandaag had Sage Extract 5x gehaald.
Thuis op me kamer aangekomen lekker muziekje opgezet..En ik las dat buisje dat je iets onder je tong moet doen 1/10 gram,en na 10 minuten zou je wat moeten voelen.
Ik had eerst het hoopje in 5 gedeeld en toen een mespuntje onder me tong gelegd en natuurlijk ook een steelpijpje gevuld(d8 dat het niet zou werken)
na 10 minuten stak ik de pijp aan en nam echt een hele dikke teug
Ik weet niet eens meer dat ik heb uitgeblazen was totaal weg..
Het was een best wel bizarre wazige trip.Droom of nachtmerrie weet het niet echt.
Maar ben wel blij dat ik 5x extract heb gehaald
S
SjarelLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik heb het gister met 5x geprobeert in een bong voor de 1e keer, eerdere keren waren het alleen bladeren in een puurpijpje.

het was wel direct raak, maar alleen met ogen dicht... ik lag daar op me tapijt en had echt het gevoel dat een soort treintjes me het tapijt in sleepten.. later deed ik me ogen open omdat ik te nieuwsgierig was, maar toen was er niks te zien behalve dat het huis wankelde, of ik :rolleyes:

al stuk meer gevoel dan vorige keren, gewoon wat meer proberen denk ik dan, hielp bij mij :)
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik kreeg van 25x heel even een kleurrijke kader rond m'n beeld te zien, en in combinatie met truffels was ik een paar uur lang gewoon zelf een spiraal. Maar onder de x25 kan ik evengoed lucht happen. Alleen doet dat geen pijn.
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Sjarel zei:
ik heb het gister met 5x geprobeert in een bong voor de 1e keer, eerdere keren waren het alleen bladeren in een puurpijpje.

het was wel direct raak, maar alleen met ogen dicht... ik lag daar op me tapijt en had echt het gevoel dat een soort treintjes me het tapijt in sleepten.. later deed ik me ogen open omdat ik te nieuwsgierig was, maar toen was er niks te zien behalve dat het huis wankelde, of ik :rolleyes:

al stuk meer gevoel dan vorige keren, gewoon wat meer proberen denk ik dan, hielp bij mij :)
Klik om te vergroten...

Ik denk dat die treintjes er ook wel waren hoor, maar toen je je ogen opendeed waren ze al vertrokken :grin:

Blijft leuk spul he? Salvia! :wink:
D
Doctor PLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mmmm...bij mij lukt het anders heel goed! Te goed soms...dacht laatst dat m'n handen waren verdwenen. Stond helemaal uit m'n stekker te gaan. Tot een maat tegen me zei: "Rustig. Het zijn de drugs." Ik: "Ow..hehe..vet spul." Was gelijk weer terug op aarde :grin: En als je beeld 45graden draait, alle contrast verdwijnt en je hebt een kleurentrip weet je heus wel dat het werkt. Ik moet er wel bij vertellen dat ik Salvia vaak moest proberen om deze effecten te krijgen. Maar voorlopig even geen Salvia...ging iets te hard naar mijn gevoel.
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik kreeg van 25x heel even een kleurrijke kader rond m'n beeld te zien, en in combinatie met truffels was ik een paar uur lang gewoon zelf een spiraal. Maar onder de x25 kan ik evengoed lucht happen. Alleen doet dat geen pijn.
D
Druggie86Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Blijf het raar spul vinden die salvia. Eerste keer waterpijp stormaansteker en x5 extract. Man ik heb door bossen gevlogen. Het middelpunt van het hele bestaan gezien. Allemaal door een soort wit mensachtig vrouwelijk wezen. Gezien dat mijn eerste keer trippen was viel dat heel heftig. Het wekte wel mijn intresse. Na een boel hallucinerende middelen verder te zijn. (LSA, 1P-LSD, truffels, peyote en 2CB-FLY) dacht ik tijd voor salvia. X10 extract puurpijp en stormaansteker. Helemaal niks gemerkt behalve dat mijn muziek best heel lekker klonk. Maar eens even kijken wat mijn favo smartshop aanraad qua sterkte.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Druggie86 zei:
Blijf het raar spul vinden die salvia. Eerste keer waterpijp stormaansteker en x5 extract. Man ik heb door bossen gevlogen. Het middelpunt van het hele bestaan gezien. Allemaal door een soort wit mensachtig vrouwelijk wezen. Gezien dat mijn eerste keer trippen was viel dat heel heftig. Het wekte wel mijn intresse. Na een boel hallucinerende middelen verder te zijn. (LSA, 1P-LSD, truffels, peyote en 2CB-FLY) dacht ik tijd voor salvia. X10 extract puurpijp en stormaansteker. Helemaal niks gemerkt behalve dat mijn muziek best heel lekker klonk. Maar eens even kijken wat mijn favo smartshop aanraad qua sterkte.
Klik om te vergroten...

Tripreport? Salvia tripreports zijn altijd fucking bizar!
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#16
Houd je de rook wel zo lang mogelijk in?

Dan kan het zijn dat jij een van de weinige personen bent die vrij ongevoelig is voor salvia of zelfs een van de weinige mensen die geen effect zal bereiken bij salvia.
Probeer of een hoger extract of houd er mee op.
P
PalingLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb nu ong 3 keer salvia geprobeert en rond de 80 euro uitgegeven. Laatste keer sage extract 15x. Alles goed gedaan bong,stormaansteker en wat mensen naast je. Niks, ik kom niet verder dan het stonede fase. Het ligt niet aan de kwantiteit ik probeerde iets van .3 sage extract 15x maar toch niks. Ik wil echt een salvia trip meemaken dus advies zou ik op prijs stellen.
S
ShitsFuckedUpLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mijn eerste keer Salvia was het X20 extract, ik had 1 halve gram en had ongeveer 250mg in mijn bong gedaan, ik dat goed opgerookt en dacht dat ik niks voelde, dus die andere 250mg er ook snel achteraan gerookt.

Nou dat was wel een aparte ervaring, maar misschien dat je het zo eens moet proberen, dan voel je waarschijnlijk wel wat. :)
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zet ik even bij de natuurlijke empathogenen...
P
PalingLid
01-01-2024, 00:00
#20
Aalpoepert zei:
Houd je de rook wel zo lang mogelijk in?

Dan kan het zijn dat jij een van de weinige personen bent die vrij ongevoelig is voor salvia of zelfs een van de weinige mensen die geen effect zal bereiken bij salvia.
Probeer of een hoger extract of houd er mee op.
Klik om te vergroten...
Zo ongeveer een minuut.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."