Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPaddo growkit

Paddo growkit

142 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
S
Space ๐Ÿ•‰Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Astronaut zei:
Dag 12... Na 8 dagen zag ik mini kopjes opsteken. Heb een foto kunnen maken. Gaat best lekker :grin:
Had even een vraagje, moet ik nog steeds in de zak (zijkanten) blijven sprayen nu ze aan het bloeien zijn? Wat doen jullie?

Groet
Klik om te vergroten...
Zit er niet inmiddels een dikke laag water onderin nu?

Als er genoeg vocht is moet je de zak dicht laten. Door hem telkens te openen komen er alleen maar bacteriรซn bij die uiteindelijk zorgen dat er andere schimmels gaan groeien en dan is het einde kweekset.

Ik doe hem nu wel dagelijks open om ze te plukken. Elke dag pluk ik de grootste, als het vliesje onderop de kop scheurt en de bol wil openen moet je hem plukken. Als je wacht tot hij helemaal opent dan stoppen de schimmelsporen in de cake en krijg je uiteindelijk minder paddo's.
L
Lucy100Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja ja. Ik zie kleine kopjes verschijnen. ๐Ÿ˜Š๐Ÿคฉ๐ŸŒˆ
C3ACE09B-2CB4-4738-8DAB-0AEC9BDCADE5.jpeg
L
Lucy100Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoi. Ze groeien als een malle! Gaat de goede kant op! ๐Ÿ˜Š๐ŸŒˆ Het gaat zo goed dat het bakje uit zโ€™n voegen barst. Ze groeien ook aan de zijkant. Wat kan in het beste doen? Dit is nog de eerste fluse. Dus ik heb de cake nog niet op de zijkant gezet. Ik wilde deze keer de instructies goed volgen voor dat ik het weer verpest. Heeft iemand een idee wat in het best kan doen?
430EED26-CE0C-44A0-BB16-57C20139FFC3.jpeg
1E587FA9-B3B8-4598-AFBC-F51FEAC59099.jpeg
De zwarte stipjes zijn de Paddoโ€™s die groeien.
S
Space ๐Ÿ•‰Lid
01-01-2024, 00:00
#4
IMG_20200528_093447.jpg
Eerste vlucht mckennai
35 gram gedroogd ๐Ÿ‘Œ๐Ÿป

2e vlucht is al begonnen ๐Ÿ˜
L
Lucy100Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Hier gaat het ook de goede kant op! Ze schieten als paddenstoelen de grond uit ๐Ÿ˜Š
Eerste vlucht bij mij ook droog. 12 Gr
(Op de fotoโ€™s zijn ze net geplukt)
70CCEA5B-9CE4-4E7F-A2A5-511FD49D2CDA.jpeg

De nieuwe vlucht is al hard onderweg. En volgens mij nu veel meer omdat ik de cake nu rechtopstaand heb. Leuke bezigheid ๐Ÿ˜Š

image.jpg
S
Space ๐Ÿ•‰Lid
01-01-2024, 00:00
#6
IMG_20200601_090248.jpg

IMG_20200601_090306.jpg

2e vlucht gaat rap ๐Ÿ˜ฑ

Binnen 2 dagen kwamen er al kopjes naar boven.

@Lucy100 heb jij je cake ook even onder water in de koelkast gehad na je 1e vlucht?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#7
Damn, dat zijn joekels!
L
Lucy100Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Space ๐Ÿ•‰ zei:
2e vlucht gaat rap ๐Ÿ˜ฑ

Binnen 2 dagen kwamen er al kopjes naar boven.
Klik om te vergroten...
Zit er goed uit zeg ๐Ÿ˜Š


Space ๐Ÿ•‰ zei:
@Lucy100 heb jij je cake ook even onder water in de koelkast gehad na je 1e vlucht?
Klik om te vergroten...
Ja zeker! En bij mij ook na 2 dagen gelijk nieuwe kopjes te zien. ๐Ÿ˜Š en nu weer 4 dagen verder
image.jpg
S
Space ๐Ÿ•‰Lid
01-01-2024, 00:00
#9
IMG_20200611_103335.jpgIMG_20200611_103359.jpg
3e vlucht is insane ๐Ÿ˜ณ

๐Ÿ™๐Ÿ’ฅ๐ŸŒˆ๐Ÿš€
L
Lucy100Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Hier gaat het ook lekker door! Vlucht nr 3 en ze worden ook steeds groter ๐Ÿ˜Š
39ACBEED-2B53-42C2-B3A1-1B0C186C5EF1.jpeg
S
Space ๐Ÿ•‰Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Lucy100 zei:
Hier gaat het ook lekker door! Vlucht nr 3 en ze worden ook steeds groter ๐Ÿ˜Š
Bekijk bijlage 7009
Klik om te vergroten...
Nice!! Zien er goed uit, ik zou ze alleen net iets eerder plukken, voordat het hoedje opengaat. Dat komt je volgende vlucht meer ten goede.

Ik heb nog wat mini's groeien en als ik die eraf geplukt heb ga ik de cake weer soaken en herstarten. Lijkt tot nu toe alleen maar meer te produceren naar mate de vluchten optellen. Ik ben al zo tevreden hoeveel ik van deze cake heb geoogst ๐Ÿ™

Heb jij het na het drogen gewogen @Lucy100 ?
L
Lucy100Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Space ๐Ÿ•‰ zei:
Nice!! Zien er goed uit, ik zou ze alleen net iets eerder plukken, voordat het hoedje opengaat. Dat komt je volgende vlucht meer ten goede
Klik om te vergroten...
Klopt helemaal. Deze vlucht was in de ochtend nog best klein. De vliesjes waren amper zichtbaar. Ik heb de hele dag gewerkt. Toen ik thuis kwam waren ze al helemaal open. Maar ik heb gelezen dat de sporen de andere paddoโ€™s niet bederven of onbruikbaar maken. Ik heb ze gelijk geplukt na werk ๐Ÿ˜Š
Space ๐Ÿ•‰ zei:
Heb jij het na het drogen gewogen @Lucy100 ?
Klik om te vergroten...
Ja ๐Ÿ˜Š ik heb tot nu toe 31Gr gedroogd. Ik weet niet of dat goed of slecht is?
G
GonzoGrasshopperLid
01-01-2024, 00:00
#13
Eerste vlucht paddos net geoogst. Ga nu met de 2e vlucht proberen de cake recht op te zettenIMG_20200629_171439.jpgIMG_20200629_170618.jpg
S
Space ๐Ÿ•‰Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Lucy100 zei:
Klopt helemaal. Deze vlucht was in de ochtend nog best klein. De vliesjes waren amper zichtbaar. Ik heb de hele dag gewerkt. Toen ik thuis kwam waren ze al helemaal open. Maar ik heb gelezen dat de sporen de andere paddoโ€™s niet bederven of onbruikbaar maken. Ik heb ze gelijk geplukt na werk ๐Ÿ˜Š

Ja ๐Ÿ˜Š ik heb tot nu toe 31Gr gedroogd. Ik weet niet of dat goed of slecht is?
Klik om te vergroten...
Verhoudingsgewijs altijd nog beter dan truffels kopen ๐Ÿ˜‰

Mijn eerste vlucht duurde erg lang, k plukte leke dag een paar paddo's. Totale opbrangst uit de eerste vlucht was alleen al 35 gram gedroogd. Maar de 2e was al wat explosiever en minder totaal opbrengst. 25 gram. En de 3e is al helemaal explosief๐Ÿ™„. Die ben ik nu aan het drogen.

Ik merk ook dat ik na 2x plukken(in 1 vlucht) de overgebleven mini paddos niet echt verder groeien. Dus kep de cake nu alweer kopie onder in de koelkast staan.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dus je hebt al 600 gram (vers) uit die bak en dat is nog niet eens alles. Damn...

Of was het vers niet x10?, het gewicht?
S
Space ๐Ÿ•‰Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Mindless zei:
Dus je hebt al 600 gram (vers) uit die bak en dat is nog niet eens alles. Damn...

Of was het vers niet x10?, het gewicht?
Klik om te vergroten...
Ja 90% is vocht, het drogen duurt nu langer omdat de verwarming niet aanstaan in huis. Dat maakt 1 kamertje erg droog qua lucht, maar nu ff niet dus. Duurt nog wel ff voordat het droog is.
F
FonkelLid
01-01-2024, 00:00
#17
Martinus zei:
volgens mij breken de hoedjes als de luchtvochtigheid te laag is. Denk niet dat het kwaad ken. Ze zien er alleen niet zo mooi uit. Of juist wel als je van stervormige paddos houd xD
Klik om te vergroten...
De hoedjes breken open omdat de paddenstoel te veel vocht in een keer tot zich neemt. Jou opmerking had iemand ook gemaakt in een magic mushroom growgroup op facebook en die werd er bijna voor uit de groep gegooid :tongueout: Dus schijnt dat ze sneller barsten van teveel vocht opnemen bij het groeien dan door en te laag vochtgehalte. Het openbreken van de hoedjes maak niets uit ....
T
TripbeerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Daarnaast is bijnevelen en dagelijks luchten met die zakken niet perse nodig naar ervaring, maar neem dat niet als absolute waarheid, ik ben zelf ook nog noobnoob :wink:
เคฐ
เคฐเคคเคฟLid
01-01-2024, 00:00
#19
Space Criminal zei:
Je hebt gelijk, toch maar wachten tot ze 30cm zijn dan.

Ik denk dat ik zoveel mogelijk snoei/oogst voordat ik op vakantie ga. In een week zullen er geen nieuwe ineens 30cm halen verwacht ik.
Klik om te vergroten...
Ik zou ze zelf idd ook afsnijden voordat je weggaat. Soms gaan ze ineens heel snel.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#20
ืฉืžืฉ zei:
Haha, het drogen moet je even aan iemand anders vragen. Daar ging ik de laatste keer aardig mee de mist in geloof ik :wink:
Voorheen legde ik ze gewoon op een krant en dat werkte prima. Alleen las ik laatst iets over drukinkt dat mogelijk op de paddo kan komen. Misschien weten @Mezelf of @Mindless of @Ralou hoe te drogen?
Klik om te vergroten...
Nooit paddo's gedroogd hier.

In plaats daarvan ging ik zeer veel trippen op hoge doseringen om mijn kweekbakken bij te houden. En paddo's geven aan vrienden. :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."