#1
Zit er niet inmiddels een dikke laag water onderin nu?Dag 12... Na 8 dagen zag ik mini kopjes opsteken. Heb een foto kunnen maken. Gaat best lekker
Had even een vraagje, moet ik nog steeds in de zak (zijkanten) blijven sprayen nu ze aan het bloeien zijn? Wat doen jullie?
Groet
Als er genoeg vocht is moet je de zak dicht laten. Door hem telkens te openen komen er alleen maar bacteriรซn bij die uiteindelijk zorgen dat er andere schimmels gaan groeien en dan is het einde kweekset.
Ik doe hem nu wel dagelijks open om ze te plukken. Elke dag pluk ik de grootste, als het vliesje onderop de kop scheurt en de bol wil openen moet je hem plukken. Als je wacht tot hij helemaal opent dan stoppen de schimmelsporen in de cake en krijg je uiteindelijk minder paddo's.













