Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey iedereen, het internet staat vol met diverse ideeen over paddo's groeien... Dus ik vroeg me af of ik mijn kit al dagelijks moet luchten en een beetje moet misten? Tot nog toe hebben ze in een afgesloten zak gezeten met flinke condens (behalve nu net om de foto te maken). Eerste kopjes zijn een paar dagen oud, maar omdat het wat kouder werd leek het even stil te staan. Heb sinds gister de verwarming zachtjes aan zodat t hier rond de 18 graden is denk ik ('s nachts ook), en sinds vandaag zijn er weer een paar kleintjes bij. Maar ben dus niet helemaal zeker of ik al over moet gaan op luchten + vochtig maken. Wat denken jullie?"
"He te gek, thanks voor je advies. Ik heb ze iets meer warmte gegeven. Denk je dat ik ze al best kan oogsten? (sorry voor de slechte scherptediepte...) Ik heb die ene op de tweede afbeelding, met het open hoedje, er maar vast uitgeknipt. Ik wil niet dat ze al sporen gaan spuiten! Op de derde staat een kleintje die ook open begint te gaan, moet ik me daar zorgen over maken denk je?"
"Thanks voor 't advies guys! Toen ik om 11u ging slapen zagen ze er nog zo rustig uit dat ik ze toch nog een nachtje heb laten staan... Vanochtend was er een extra vliesje halfopen gaan staan, maar er waren geen sporen uitgevallen! Ze waren toch een stukkie groter dus ik ben blij dat ik ze even de tijd heb gegeven. Maar vanochtend moesten ze er wel aan geloven! Nu het droogproces, ben benieuwd of ik succes boek met het bitterzout xD"