Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPaddo growkit

Paddo growkit

142 antwoorden
30 weergaven
18-5-2026
S
Space πŸ•‰Lid
01-01-2024, 00:00
#1
IMG_20200330_224817.jpg

De 2e vlucht is begonnen!

Ik heb er gister 2 geplukt, waarvan het vlies van het hoedje loskwam πŸ‘ŒπŸ»

Deze keer hou ik ze nauwlettend in de gaten!!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Oeps, reageerde net op een oud bericht. Heb die maar verwijdert.

Het mooiste is als je ze oogst net voordat de hoedjes opengaan!

Ga je ze binnenkort ook opeten?
S
Space πŸ•‰Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Mindless zei:
Ga je ze binnenkort ook opeten?
Klik om te vergroten...
Dat zoiezo πŸ˜‹πŸ‘ŒπŸ»

Persoonlijk vind ik paddo's zo veel lekkerder dan truffels qua smaak. Als er geen psilo in zou zitten zou ik ze gewoon als snack eten πŸ˜‚
S
Space πŸ•‰Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Natozlato zei:
Heb je de cake rechtop gezet? Is dat beter?
Klik om te vergroten...
Ja meer draagvlak op de cake waar ze uit groeien. K ben benieuwd, maar k denk zeker dat dit de opbrengst zal verhogen.
A
AstronautLid
01-01-2024, 00:00
#5
Astronaut zei:
Ziet er tof uit. Zelf wil ik het ook eens gaan wagen om een growkit te proberen.
Dus ik volg dit topic! Succes dude.
NamastΓ©
Klik om te vergroten...

Hey Space.. mooie foto's heb je. Zoals gezegd heb ik het ook gedaan, een growkit. De Golden Teachers 1200cc.
Staat nu 6 dagen op een schaduwrijke plek zonder warmtemat tussen 20-23 graden.. nog geen teken van leven.. hooguit wat 'wits' zoals bij jouw op de foto.
Hoe lang duurde het bij jouw voordat je paddo's zichtbaar gingen groeien?

Spacende groeten Astronaut
S
Space πŸ•‰Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Astronaut zei:
Hey Space.. mooie foto's heb je. Zoals gezegd heb ik het ook gedaan, een growkit. De Golden Teachers 1200cc.
Staat nu 6 dagen op een schaduwrijke plek zonder warmtemat tussen 20-23 graden.. nog geen teken van leven.. hooguit wat 'wits' zoals bij jouw op de foto.
Hoe lang duurde het bij jouw voordat je paddo's zichtbaar gingen groeien?

Spacende groeten Astronaut
Klik om te vergroten...
Nou dat duurt vaak wel 'n week of 3,maar dan ineens gaan ze hard! Gister de eerste gepluktπŸ‘ŒπŸ»
L
Lucy100Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Space πŸ•‰ zei:
@Lucy100 hoe gaat het bij jou, al 'n nieuwe gestart?
Klik om te vergroten...
Hoi.. beetje een late reactie. Ja ik ben 5 dagen geleden een nieuwe kit gestart. En ik heb nu een iets andere kit als eerst. Dit is de B+ En dan de 100% mycelium medium. Dan schijn je veel minder onderhoud te hebben. Er hoeft geen water bij, en ventileren is ook niet nodig. Gewoon in de zak schuiven en wachten maar. Ik ga het doen zoals de beschrijving zegt. En na de eerste fluse kan de cake recht op. Ik zal even een link delen van de beschrijving. 100% Mycelium kit
Ik hoop dat het deze keer gaat lukken.
BTW ik hoop dat het vnvnd gaat gebeuren 😊 Changa! ik ben er zo klaar voor. @Space πŸ•‰ hoe gaat het met jou oogst? hoe droog je ze?
@Astronaut. Leuk!! Hoe gaat het nu bij jou? Zie je nu wel al iets verschijnen?
even nog een algemene vraag. Tegenwoordig zijn er best veel soorten. Zit er veel verschil in de soorten? Ook kwa trip? Of maakt het allemaal niet zo heel veel uit? Ik vind het namelijk lastig een keuze te maken bij de aanschaf van een kit. Ik heb nu B+ maar is bijvoorbeeld de Mexicaanse sterker kwa trip, met meer visuals? Of juist meer die mindfuck?
ik hoor het graag 😊
3AF534CC-38C6-4B4E-BB6C-5D90CB92EDF4.jpeg
S
Space πŸ•‰Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Vanavond 2.95 gedroogde cubensis b+ door de koffiemolen gehaald en de paddo poeder een half uurtje in limoensap gelegd.

Wauw wat een trip guy's β€οΈπŸ’«πŸ’₯πŸŒˆπŸ™πŸ˜‡

Morgen ga ik even dieper in op het kweken van de shrooms. Het gaat supergoed iig met de kweek πŸ‘ŒπŸ»
A
AstronautLid
01-01-2024, 00:00
#9
@Lucy100 Allemaal een keer proberen en zien wat het beste voor jou werkt ... dus je hebt ff wat te spacen komende tijd :grin::grin:
Toch vreemd hoe iedereen anders reageert op soortjes.. bewijzen van spreken kun je niks voelen van de meest sterke doorgekweekte paddo(cambodjaanse geloof ik)... en enorm veel voelen van een mexikaantje wat beduidend bekend staat als minder sterk. Vreemd toch ? achja ... zelf denk ik als je genoeg (veel) eet van een zwakker soortje dat je net zo hard kunt gaan als de sterkste paddo. Maar goed - met mijn kit is weinig verandert, het 'witte' noem ik maar even schimpie.. dat is wel langzaam maar zeker verder gaan groeien. De temperatuur schommelt ook teveel.. snachts word het 18-19 graden :( terwijl het advies een constante temperatuur tussen 20-25 is....achja...volgende keer doe ik toch maar een warmtemat aanschaffen. Staan nu in een kamer waar de kachel aan staat maar dat wordt wel een erg dure paddo dan (gasverbruik)..... :laughing::grimacing:
L
Lucy100Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Space πŸ•‰ zei:
Vanavond 2.95 gedroogde cubensis b+ door de koffiemolen gehaald en de paddo poeder een half uurtje in limoensap gelegd.
Klik om te vergroten...
Daar wil ik meer van weten 😊 is dat dan een soort extractie? Of drink je het goede helemaal op?
Ik heb gisteren eindelijk een Changa trip gehad. En dat was ook erg mooi!! Ook de eerste keer buiten en liggend...
L
Lucy100Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Space πŸ•‰ zei:
Morgen ga ik even dieper in op het kweken van de shrooms. Het gaat supergoed iig met de kweek πŸ‘ŒπŸ»
Klik om te vergroten...
Ben zeer benieuwd 😊
A
AstronautLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gisteren de eerste mini vruchtjes gespot... ben zo blij als een kind. :grin:
Paddo's bestaan voor een groot gedeelte uit water en zoals je misschien weet, hebben trillingen/frequenties invloed op de energie in water..
..net als met wietplanten praat ik tegen me paddo's dat ze grote sterke paddo's zullen worden en ik speel spirituele icaros muziek voor ze af.
Nou als het nu mis gaat weet ik het ook niet meer :grin: merkwaardig genoeg lijkt het wel een positief uitwerking te hebben.
Kan helaas momenteel geen foto uploaden :(

Hoe gaat het met jullie kit?
S
Space πŸ•‰Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Lucy100 zei:
Daar wil ik meer van weten 😊 is dat dan een soort extractie? Of drink je het goede helemaal op?
Klik om te vergroten...
Je drinkt zowel de sap als de poeder op. De psilocine zet zich door het zuur al om in psilocybine waardoor het veel sneller en intenser werkt!


Astronaut zei:
Hoe gaat het met jullie kit?
Klik om te vergroten...
Mijne gaan perfect! πŸ™

Ik ben nog steeds dagelijks aan het plukken van mijn eerste vlucht mckennai shrooms. Er ligt nu nog steeds wat te drogen. Het drogen doe ik gewoon op een bordje met keukenpapier erop.
IMG_20200516_195305.jpg

Die bovenste waren gister helemaal droog en die heb ik alvast gewogen en in een pot gestopt. Ik zit nu al op 20 gram gedroogd πŸ‘ŒπŸ» en er groeien nog steeds shrooms uit!

IMG_20200512_233524.jpg
Het gaat erg lekker deze kit!

Als ik alles geplukt heb doe ik de cake weer in het water en zet hem een dagje in de koelkast. Daarna herstarten en wachten op de 2e vlucht.
A
AstronautLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zien er geweldig uit ! :praying1: :hearteyes: daar kun je heel wat keren mee naar de ruimte hahahhah
Tof man
A
AstronautLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dag 12... Na 8 dagen zag ik mini kopjes opsteken. Heb een foto kunnen maken. Gaat best lekker :grin:
Had even een vraagje, moet ik nog steeds in de zak (zijkanten) blijven sprayen nu ze aan het bloeien zijn? Wat doen jullie?

Groet
S
Space πŸ•‰Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Astronaut zei:
Dag 12... Na 8 dagen zag ik mini kopjes opsteken. Heb een foto kunnen maken. Gaat best lekker :grin:
Had even een vraagje, moet ik nog steeds in de zak (zijkanten) blijven sprayen nu ze aan het bloeien zijn? Wat doen jullie?

Groet
Klik om te vergroten...
Zit er niet inmiddels een dikke laag water onderin nu?

Als er genoeg vocht is moet je de zak dicht laten. Door hem telkens te openen komen er alleen maar bacteriΓ«n bij die uiteindelijk zorgen dat er andere schimmels gaan groeien en dan is het einde kweekset.

Ik doe hem nu wel dagelijks open om ze te plukken. Elke dag pluk ik de grootste, als het vliesje onderop de kop scheurt en de bol wil openen moet je hem plukken. Als je wacht tot hij helemaal opent dan stoppen de schimmelsporen in de cake en krijg je uiteindelijk minder paddo's.
L
Lucy100Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ja ja. Ik zie kleine kopjes verschijnen. 😊🀩🌈
C3ACE09B-2CB4-4738-8DAB-0AEC9BDCADE5.jpeg
L
Lucy100Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Hoi. Ze groeien als een malle! Gaat de goede kant op! 😊🌈 Het gaat zo goed dat het bakje uit z’n voegen barst. Ze groeien ook aan de zijkant. Wat kan in het beste doen? Dit is nog de eerste fluse. Dus ik heb de cake nog niet op de zijkant gezet. Ik wilde deze keer de instructies goed volgen voor dat ik het weer verpest. Heeft iemand een idee wat in het best kan doen?
430EED26-CE0C-44A0-BB16-57C20139FFC3.jpeg
1E587FA9-B3B8-4598-AFBC-F51FEAC59099.jpeg
De zwarte stipjes zijn de Paddo’s die groeien.
S
Space πŸ•‰Lid
01-01-2024, 00:00
#19
IMG_20200528_093447.jpg
Eerste vlucht mckennai
35 gram gedroogd πŸ‘ŒπŸ»

2e vlucht is al begonnen 😍
L
Lucy100Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Hier gaat het ook de goede kant op! Ze schieten als paddenstoelen de grond uit 😊
Eerste vlucht bij mij ook droog. 12 Gr
(Op de foto’s zijn ze net geplukt)
70CCEA5B-9CE4-4E7F-A2A5-511FD49D2CDA.jpeg

De nieuwe vlucht is al hard onderweg. En volgens mij nu veel meer omdat ik de cake nu rechtopstaand heb. Leuke bezigheid 😊

image.jpg

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."