Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPost jouw favoriete trip-visual video's

Post jouw favoriete trip-visual video's

37 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
A
AstronautLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het vreemde is, ik heb nooit DMT gerookt en toch lijken de visual in de video een klein beetje op wat ik ervaar met een hoge dosis verse truffels. Closed-eye geometrische hallucinaties, vervormingen, mandala's en ja ook hiermee zag ik de wereld in cartoon. Terwijl mijn ervaringen met gedroogde mckenna paddo's een totaal andere beleving is dan verse truffels of LSD. Met truffels teleporteer ik naar een wormgat in de hyperspace en word alles cartoon. Met medium/hoge dosis droge paddo's nagenoeg geen hallucinaties alleen vervormingen en een intense prettige mentale trip. Met LSD kom ik in de wolken en is erg speciaal voor mij voor spirituele doelen . Vind het indrukwekkend hoe dat zo per persoon kan verschillen

Hier nog wat moois om op te mediteren:

M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Misschien leuk om hier de beste trip-visual video's te posten! Veel visual video's vind ik wat tegenvallen, alsof ze gemaakt zijn door iemand die zelf nooit getript heeft. Maar er zijn er bij die toch best indrukwekkend zijn, ook al is het zelden dat ik iets zie wat écht op the real deal lijkt.

Ik heb deze maar in de sectie Natuurlijke Psychoactieven geplaatst, maar de visual video's mogen ook over LSD en dergelijke gaan. Ik moest toch een sectie kiezen.

Ik trap af met de onderstaande. Met tegelijk ook een vraag aan de mensen die (pure) DMT hebben gedaan. Lijkt dit enigszins op wat jij ervoer? Met name het doorbreken en de entiteit later in de video? Of is het toch heel anders of zelfs onvergelijkbaar? Met changa heb ik zelf geen doorbraak gehad, maar de aard van de patronen die ik daarop ervoer lijkt hier zeker wel op:

M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb nooit een doorbraak op dmt gehad. Maar deze video doet me meer aan paddos denken dan aan dmt. Op dmt lijkt alles veel schoner en scherper. Laatste keer zag ik een zelftransformerende geometrische vorm in mijn hoofd. Het draaide rondjes en vervormde van vierkante vormen naar ronde vormen en weer terug.

Edit:

Wat ik zelf ook niet zo erg ervaar in mijn trips is dat de kleur van de hallucinaties zo verloopt.

Ik zal eens zoeken of ik iets kan vinden wat lijkt op wat ik ervaar, maar in het verleden is het me nooit echt gelukt.

Het zal vast heel individueel zijn. Wat je ziet.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
Martinus zei:
Ik heb nooit een doorbraak op dmt gehad. Maar deze video doet me meer aan paddos denken dan aan dmt. Op dmt lijkt alles veel schoner en scherper. Laatste keer zag ik een zelftransformerende geometrische vorm in mijn hoofd. Het draaide rondjes en vervormde van vierkante vormen naar ronde vormen en weer terug.
Klik om te vergroten...
Ik heb zelf ook echt een verschil in soort visuals op psilo en changa gemerkt. Inderdaad, DMT heeft scherpere visuals. Meer strak afgebakend zou ik het noemen. Die van psilo lopen meer in elkaar over met minder duidelijke scheidingslijnen tussen vormen/patronen. (er moet wel even opgemerkt worden dat er hevige compressie op bovenstaande youtube video zit) Ook lijken de soort patronen van DMT meer geometrisch van aard en die van psilo meer organisch. Wel kan ik merken dat de twee stoffen echt gerelateerd zijn, maar ze hebben wel hun eigen twist qua vibe en type visuals. Maar ik denk dat ik dus nog maar het topje van de ijsberg heb gezien met DMT. Velen omschrijven de visuals op DMT ook als cartoonachtig en dat is iets dat ik (nog) niet ervaren heb.

Maar nu je het over psilo hebt... Ik keek de video nog een keer en nu lette ik op de vogelgeluiden. De manier waarop die klinken deden me echt even aan mijn hoogst gedoseerde paddo trip ooit deken. Op 70 gram waren er krankzinnige visuals. Op een gegeven moment leek de hele wereld aan de horizon omhoog te krullen en leek het net alsof ik op die ringplaneet van de game Halo stond (weet niet of je daar bekend mee bent). Ondertussen hoorde ik het soort vervormde vogelgeluiden die je in bovenstaande video ook hoort, maar dan keer duizend in high definition audio. Dat is iets dat ik nooit zal vergeten...

Martinus zei:
Edit:

Wat ik zelf ook niet zo erg ervaar in mijn trips is dat de kleur van de hallucinaties zo verloopt.

Ik zal eens zoeken of ik iets kan vinden wat lijkt op wat ik ervaar, maar in het verleden is het me nooit echt gelukt.

Het zal vast heel individueel zijn. Wat je ziet.
Klik om te vergroten...
Hmm, dat heb ik vaak wel tijdens trips, dat kleuren op die manier kunnen veranderen.

Het zal ook zeker wel individueel zijn wat je ziet ja, al is het altijd interessant om de overeenkomsten te zien, met name bij DMT.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mindless zei:
Velen omschrijven de visuals op DMT ook als cartoonachtig en dat is iets dat ik (nog) niet ervaren heb.
Klik om te vergroten...

De open ogen visuals van dmt zijn dat voor mij wel. Het is best heel bizar. Het is met niks te vergelijken wat ik tot nu toe geprobeerd heb. Alsof ik in een cartoony computerspel zit.

Mindless zei:
Op een gegeven moment leek de hele wereld aan de horizon omhoog te krullen en leek het net alsof ik op die ringplaneet van de game Halo stond (weet niet of je daar bekend mee bent). O
Klik om te vergroten...

Ja ik ken Halo. Ik heb op 240ug 1p-LSD wel gehad dat alles naar elkaar toe trok. Maar zo een verbuiging van mn perspectief heb ik nog nooit gehad. Op 4g droge paddos begon mn perspectief een heel klein beetje samen te trekken en te draaien, maar dat was 1 kort moment.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
Martinus zei:
De open ogen visuals van dmt zijn dat voor mij wel. Het is best heel bizar. Het is met niks te vergelijken wat ik tot nu toe geprobeerd heb. Alsof ik in een cartoony computerspel zit.
Klik om te vergroten...
En op changa? (vergeten of je dat gedaan had of niet)

Lijkt mij ook heel bizar ja. Want velen zeggen tegelijkertijd dat de ervaring echter lijkt dan nuchter zijn, terwijl alles er dus heel cartoony uitziet...

Martinus zei:
Ja ik ken Halo. Ik heb op 240ug 1p-LSD wel gehad dat alles naar elkaar toe trok. Maar zo een verbuiging van mn perspectief heb ik nog nooit gehad. Op 4g droge paddos begon mn perspectief een heel klein beetje samen te trekken en te draaien, maar dat was 1 kort moment.
Klik om te vergroten...
Ja dat was denk ik wel het extreemste wat ik op paddo's mee heb gemaakt. Maar direct na deze ervaring kwam ik in een hele nare timeloop terecht, dus toen was het voor mij over met dat soort doseringen.

Op 40 gram vers ook nog wel krankzinnige dingen gezien, voornamelijk IEV's dan (die met ogen open ook wel te zien waren als overlay). Vind dat een veel betere dosering om op te trippen. Super visueel, maar nog niet teveel ge-mindfuck.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mindless zei:
En op changa? (vergeten of je dat gedaan had of niet)
Klik om te vergroten...

Ik heb wel changa gemaakt, maar daar kwam ik niet ver genoeg mee. En ik had er alleen caapi bladeren in en wat andere kruiden, geen extra harmaline. Dus of het nou echt changa te noemen is weet ik niet. Vond het extractie process om harmaline te maken iets te veel werk.
Heb nog wat over, misschien vaporise ik dat 1 deze dagen wel een keer.

Ik heb zelf de hogere dosisen nog niet echt geprobeerd. Ik trip het liefst samen met iemand. En na 4g paddos waren al mn tripbuddys afgetaait xD

Maar nu heb ik mn vriendin bekeerd, dus de komende tijd hoop ik in iedergeval 5g mckenna paddos te kunnen proberen.

Ik ben zeer nieuwschierig naar al die perceptie verbuigende effecten. En ego dood facineert me ook wel erg.
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#8
woooooow man.... ik weet niet of je mijn report heb gelezen mindless, maarre: https://drugsforum.nl/threads/changa-orgastische-bomen-en-knisperende-tanden.63463/

het begin van je film heeft grote gelijkenis met mijn eerste trip, de rest van de clip is mijn nachtmerrie all over, het tweede deel van mijn trip.
het vogel geluid vind ik storend overigens, klinkt te mechanisch
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#9
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mindless zei:
Misschien leuk om hier de beste trip-visual video's te posten! Veel visual video's vind ik wat tegenvallen, alsof ze gemaakt zijn door iemand die zelf nooit getript heeft. Maar er zijn er bij die toch best indrukwekkend zijn, ook al is het zelden dat ik iets zie wat écht op the real deal lijkt.

Ik heb deze maar in de sectie Natuurlijke Psychoactieven geplaatst, maar de visual video's mogen ook over LSD en dergelijke gaan. Ik moest toch een sectie kiezen.

Ik trap af met de onderstaande. Met tegelijk ook een vraag aan de mensen die (pure) DMT hebben gedaan. Lijkt dit enigszins op wat jij ervoer? Met name het doorbreken en de entiteit later in de video? Of is het toch heel anders of zelfs onvergelijkbaar? Met changa heb ik zelf geen doorbraak gehad, maar de aard van de patronen die ik daarop ervoer lijkt hier zeker wel op:

Klik om te vergroten...
Veeeeel te druk voor DMT. DMT is heel rustig en vredig is mijn ervaring ten minste....
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#11
Martinus zei:
Ik heb wel changa gemaakt, maar daar kwam ik niet ver genoeg mee. En ik had er alleen caapi bladeren in en wat andere kruiden, geen extra harmaline. Dus of het nou echt changa te noemen is weet ik niet. Vond het extractie process om harmaline te maken iets te veel werk.
Heb nog wat over, misschien vaporise ik dat 1 deze dagen wel een keer.
Klik om te vergroten...
Als ik het goed herinner, is mij verteld dat alleen caapi bladeren niet veel doet door de kleine hoeveelheid. Dus grote kans dat je gewoon niet genoeg MAO remmer in je mix had. De changa die ik kreeg was mega sterk, al kan ik niet vergelijken met pure DMT. Een doorbraak op changa is trouwens wel lastig, maar is mogelijk met goede changa, voldoende daarvan en goede rooktechniek. Heb ik mij laten vertellen. :wink:

Martinus zei:
Ik heb zelf de hogere dosisen nog niet echt geprobeerd. Ik trip het liefst samen met iemand. En na 4g paddos waren al mn tripbuddys afgetaait xD

Maar nu heb ik mn vriendin bekeerd, dus de komende tijd hoop ik in iedergeval 5g mckenna paddos te kunnen proberen.

Ik ben zeer nieuwschierig naar al die perceptie verbuigende effecten. En ego dood facineert me ook wel erg.
Klik om te vergroten...
Je vriendin gaat ook voor 5 gram? Zo ja, wat is het hoogste dat zij eerder heeft gedaan?

Ik heb aardig wat geëxperimenteerd in die range (45 tot 55 gram vers) en vind ook dat je daar het beste kan stoppen. Daarboven vond ik het té chaotisch worden, maar het kan goed dat dat per individu verschilt natuurlijk. Maar die zogenaamde "heroic dose" van 5 dried grams van McKenna (ik bedoel nu even de persoon, niet de soort paddo) is in mijn ogen een beetje teveel een 'ding' geworden. In werkelijkheid kun je een trip op 3,5 gram droog/35 gram vers hebben die intenser is dan een andere keer op 5/50 (droog/vers) gram. Het is ook niet zo dat het op 5 gram ineens helemaal anders wordt, dat gaat meer geleidelijk.

Gek genoeg heb ik op mijn allereerste trip ooit, 15 gram mexicaanse paddo's de meest perceptie verbuigende visuals gehad, met uitzondering van die 70 gram trip met die Halo ringwereld visuals dan. Meestal zijn mijn visuals meer het type IEV's die als ik mijn ogen open samensmelten in bestaande objecten. Dus als een overlay, maar ook echt geïntegreerd in die objecten als je begrijpt wat ik bedoel. Maar dat zou je natuurlijk ook als perceptie verbuigend op kunnen vatten. Maar bijvoorbeeld het helemaal tot het plafond groeien van een klein kamerplantje, muren die helemaal warpen, individuele stenen die uit het terras op een meter hoogte gaan zweven, dat soort visuals heb ik niet veel meer en had ik ook niet echt op die high doses.

En dan ego-dood... Dat heeft in mijn ogen meer met intentie en eigen inbreng (middels bewuste aandacht op emoties en bodyload) te maken dan puur dosering. Je kunt het wellicht brute-forcen met hoge doseringen, maar dat is lang niet zo efficiënt en dan moet je maar afwachten of het gebeurd. Ook is de periode vlak voor en na ego-dood dan vrij riskant omdat dat zeer chaotisch kan zijn. Gek genoeg kan het ego er denk ik zelf voor kiezen om zoveel mogelijk zichzelf over te geven en daardoor vatbaar te worden voor de ego-dood/ego-oplossing ervaring.

Casaan zei:
woooooow man.... ik weet niet of je mijn report heb gelezen mindless, maarre: https://drugsforum.nl/threads/changa-orgastische-bomen-en-knisperende-tanden.63463/

het begin van je film heeft grote gelijkenis met mijn eerste trip, de rest van de clip is mijn nachtmerrie all over, het tweede deel van mijn trip.
het vogel geluid vind ik storend overigens, klinkt te mechanisch
Klik om te vergroten...
Had hem gelezen ja!

Het tweede deel van de video hierboven komt ook erg intens over... Jij had dus ook echt de ervaring een entiteit te ontmoeten?

Rivalrie zei:
Veeeeel te druk voor DMT. DMT is heel rustig en vredig is mijn ervaring ten minste....
Klik om te vergroten...
Voor mij was changa ook rustig en vredig. Wel enorm overheersend in de zin dat het mijn complete aandacht vroeg en de hele wereld veranderde, maar niet druk op een chaotische manier zoals in de video hierboven.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mindless zei:
Je vriendin gaat ook voor 5 gram? Zo ja, wat is het hoogste dat zij eerder heeft gedaan?
Klik om te vergroten...

Nee, die neemt minder. Ze heeft 15g truffels en 240ug 1p-LSD als ervaring.

Mindless zei:
Maar die zogenaamde "heroic dose" van 5 dried grams van McKenna (ik bedoel nu even de persoon, niet de soort paddo) is in mijn ogen een beetje teveel een 'ding' geworden. In werkelijkheid kun je een trip op 3,5 gram droog/35 gram vers hebben die intenser is dan een andere keer op 5/50 (droog/vers) gram. Het is ook niet zo dat het op 5 gram ineens helemaal anders wordt, dat gaat meer geleidelijk.
Klik om te vergroten...

Ik heb heel veel verschillende dosisen geprobeerd. 2g, 3g, 4g, thee van 2g, truffels op 5, 10, 15, 17.

4gram was daarbij de meest interesante ervaring, maar ik had nogsteeds een soort van net niet gevoel. De setting van die trip was ook veel te druk. Dus ik denk dat ergens rond de 4 a 5gram met een rustige setting wel voldoende moet zijn.

Ik ben ook gewoon nieuwschierig. Zonder ervaring van het bredere spectrum weet je niet wat je optimale dosis is.

Mindless zei:
Gek genoeg kan het ego er denk ik zelf voor kiezen om zoveel mogelijk zichzelf over te geven en daardoor vatbaar te worden voor de ego-dood/ego-oplossing ervaring.
Klik om te vergroten...

Ik heb op LSD wel ervaringen waarbij ik behoorlijk aan het verdwijnen was. Op een een of andere manier vind ik het op LSD erg fijn en ontspannend.

Op paddos rond de 3 gram heb ik ook wel op de bank gelegen met de gedachte. Waar eindig ik en begint de bank. Dwalen in die sensatie heeft wel iets.

Ik neem aan dat dit het begin is van egodood. En dat je het trigger door te mediteren op het moment dat je jezelf en je omgeving moeilijk kan onderschijden van elkaar.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#13
Martinus zei:
Ik heb heel veel verschillende dosisen geprobeerd. 2g, 3g, 4g, thee van 2g, truffels op 5, 10, 15, 17.

4gram was daarbij de meest interesante ervaring, maar ik had nogsteeds een soort van net niet gevoel. De setting van die trip was ook veel te druk. Dus ik denk dat ergens rond de 4 a 5gram met een rustige setting wel voldoende moet zijn.

Ik ben ook gewoon nieuwschierig. Zonder ervaring van het bredere spectrum weet je niet wat je optimale dosis is.
Klik om te vergroten...
Ik heb ook wel het net-niet gevoel gehad op 40-50 gram vers. Maar dat lag er altijd aan dat ik mezelf niet volledig overgaf en dus ergens toch nog weerstand bood tegen de ervaring. Later ben ik van paddo's overgestapt op truffels en ben ik me volledig gaan richten op die overgave toepassen. Zo had ik op 15 gram truffels trips die even intens waren als mijn eerdere trips op 50 gram paddo's. Mindset is in mijn ogen veel belangrijker dan dosering, al moet de dosering natuurlijk wel voldoende zijn.

Martinus zei:
Ik heb op LSD wel ervaringen waarbij ik behoorlijk aan het verdwijnen was. Op een een of andere manier vind ik het op LSD erg fijn en ontspannend.
Klik om te vergroten...
Ik ervaar het op LSD ook als makkelijk en fijn. Maar dat is imo ook wat een andere ervaring. Meer uitwaarts gericht naar de wereld. Doorbreken op psilo is meer inwaarts gericht. En is voor mij initieel een erg intense ervaring waarbij de bodyload en weerstand enorm toeneemt en ik me voel alsof er honderden kilo's op me drukken. Dan wordt die intensiteit op een gegeven moment zo hoog dat ik daar doorheen klap en alle weerstand en gewicht verdwijnt.

Martinus zei:
Op paddos rond de 3 gram heb ik ook wel op de bank gelegen met de gedachte. Waar eindig ik en begint de bank. Dwalen in die sensatie heeft wel iets.

Ik neem aan dat dit het begin is van egodood. En dat je het trigger door te mediteren op het moment dat je jezelf en je omgeving moeilijk kan onderschijden van elkaar.
Klik om te vergroten...
Ja dat is een begin ervan. Tenminste, in mijn ervaring ook. Eerst begin je te zien dat letterlijk alles van hetzelfde "materiaal" is gemaakt. Er is geen echte overgang tussen jou en die bank. Alles is gemaakt van perceptie. De materialen die we normaal zien, zijn concepten. Dan word je je bewust van het onzichtbare. Dat wat niet met de ogen gezien kan worden, maar dat hier wel is. En je realiseert je dat jij dat bent. En dat onzichtbare begint dan het zichtbare te overstemmen. De normale wereld wordt nog gezien, maar is dan op de achtergrond. En je leert dan dat die normale wereld een complete projectie/hologram is gemaakt van het onzichtbare dat jij bent. En dat jouw geloof en intentie bepaalt wat de vorm is van het zichtbare. En je ziet dat jij als het onzichtbare oneindig bent en bestaat als eeuwigheid zelf. En dat je helemaal alleen bent en altijd alleen bent geweest, maar absoluut niet eenzaam want alles en iedereen is jou. Je berust compleet in die gelukzaligheid en er is niets meer wat je wilt dan dat. Dan zijn er nog mensen die beweren dat de zichtbare wereld op de achtergrond ook nog helemaal verdwijnt. Dat heb ik (nog) niet meegemaakt. Wellicht is dat nog een "stap verder".
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#14
Symmetric Vision probeert psychedelische trips digitaal na te maken. Sommige daarvan zijn echt supergoed gelukt; zoals deze:

(Er zit wel een stevige psytrance beat onder, maar ik heb het dus even puur over het vervormen en verkleuren van de kat)

De meeste video's van Symmetric Vision repliceren de ervaring van changa of DMT. Die visuals lijken wat meer 'op de omgeving geplakt', dus wat minder vervormingen van de omgeving zelf. Op zich ook best vet, maar wel wat anders dan de LSD-ervaring dus.

Symmetric Vision heeft ook een app en je kan een interview met hem lezen bij VICE.
play.google.com

Symmetric Vision - Apps op Google Play

Bekijk de wereld om je heen door nieuwe ogen met de camera van je apparaat
play.google.com play.google.com

www.vice.com

Gifjes die akelig goed laten zien hoe een psychedelische trip eruitziet

We spraken de man die erin slaagde om de effecten van drugs als lsd, dmt en paddo's te visualiseren.
www.vice.com www.vice.com
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#15
Neo-Shulginist zei:
De meeste video's van Symmetric Vision repliceren de ervaring van changa of DMT. Die visuals lijken wat meer 'op de omgeving geplakt', dus wat minder vervormingen van de omgeving zelf. Op zich ook best vet, maar wel wat anders dan de LSD-ervaring dus.
Klik om te vergroten...
Zie jij het zo, dat de visuals van LSD meer vervormingen van de omgeving zelf zijn? Ik heb dat niet zo, maar dat zal dan waarschijnlijk komen omdat ik nooit hoger ben gegaan dan 150 ug.

Daar zitten trouwens echt hele vette gifjes bij in die onderste link! :hearteyes:
T
TruetrufflesLid
01-01-2024, 00:00
#16
Als ik ga trippen of een feestje geef zit ik meestal deze video op om lekker wat kleur in de ruimte te brengen. Voordeel is ook dat het 10 uur duurt.

N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mindless zei:
Zie jij het zo, dat de visuals van LSD meer vervormingen van de omgeving zelf zijn? Ik heb dat niet zo, maar dat zal dan waarschijnlijk komen omdat ik nooit hoger ben gegaan dan 150 ug.
Klik om te vergroten...
Ja overal fractals in herkennen en afstanden die korter en langer lijken te worden en schaduwen die bewegen terwijl ze stilstaan. Dat soort dingen.
Mindless zei:
Daar zitten trouwens echt hele vette gifjes bij in die onderste link! :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Allemaal gemaakt door dezelfde guy :wink:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#18
Neo-Shulginist zei:
Ja overal fractals in herkennen en afstanden die korter en langer lijken te worden en schaduwen die bewegen terwijl ze stilstaan. Dat soort dingen.
Klik om te vergroten...
Ik ben wel benieuwd naar een hoger gedoseerde LSD ervaring maar kijk zo op tegen de bodyload.

De (bewegende) visuals op psilo zijn bij mij trouwens vaak zo verweven in bestaande objecten dat je eigenlijk wel van vervorming kunt spreken. Niet slechts een overlay over de normale wereld heen. Bijvoorbeeld met veel reliëf.

Neo-Shulginist zei:
Allemaal gemaakt door dezelfde guy :wink:
Klik om te vergroten...
Heel knap gemaakt!
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#19

Deze heeft mijn acid trip een keer volledig op zijn kop gezet.

100% recommend
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#20
Eve's drop zei:

Deze heeft mijn acid trip een keer volledig op zijn kop gezet.

100% recommend
Klik om te vergroten...
Ik neem aan dat dit niet lijkt op je LSD visuals? Dat was de bedoeling eigenlijk. Trip visual video's die zo goed mogelijk echte visuals weergeven. Misschien niet duidelijk genoeg neergezet. :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."