#1
10-12 gram lijkt me ideaal om te handelen. 15 gram kan al een stevig uitvallen.. Mijn 1ste keer was 20 en was overwhelming 🤣.
Als je al eens 30mg 2cb gedaan hebt zou mijn advies ook 15gr zijn.
Wat is er dan heftig aan?30mg vond ze net iets te heftig. En 15 gram truffels kan ook al sterk aankomen. Al veel mensen gekent die een hoge dosering 2cb nog ok vinden maar 15gr truffels net te heftig.
Wat is er dan heftig aan?
Qua trip vind ik truffels echt meevallen.
Alleen qua bodyload niet.
Meningen ( en vooral ervaringen ) verschillen soms best veel. Maar je hebt gelijk, ze kan de volgende keer altijd hoger doseren. 😋De mindfuck vooral en visueel kan het ook een best spektakel zijn. Ik heb met 15mg toch al goeie trips gehad. Voor iemand die de 1ste x doet kan het wat lager zeker alleen. Met weet niet wat te verwachten. Later kan altijd meer.
Vond het iets te heftig ja, maar was zeker geen negatieve ervaring hoor. Ik ging goed, alleen alle prikkels kwamen heel intens binnen dat ik eigenlijk het eerste uur iets had van: wat gebeurd hier 😮. De trip was zo intens dat een hand op mijn been van iemand al teveel was 😅30mg vond ze net iets te heftig. En 15 gram truffels kan ook al sterk aankomen. Al veel mensen gekent die een hoge dosering 2cb nog ok vinden maar 15gr truffels net te heftig.
Ja, maar truffels uit de smartshop mag je altijd van uitgaan dat het de natte is. Droge hebben maar de helft van het gewicht omdat het water eruit is, maar is voor jou niet zo relevant.Edit: er zit toch ook een verschil tussen natte en droge truffels?
Dat is geen slechte portie eigenlijk.Word lastig dan, de 1 zegt 15 en de ander 12. Zal ik dan ertussenin doen, 13,5? 😜
Was trouwens niet 100 procent zeker dat die 2cb 30 mg was, heb het toen niet getest. En dat ik er niet gevoellig voor ben weet ik niet, was namelijk inderdaad wel een heftige trip.😅 maar ik denk dat ik er gewoon goed mee om ging. Zag oplaatst ook zoveel kleurtjes in mijn hele zichtveld niet normaal haha.Ja, maar truffels uit de smartshop mag je altijd van uitgaan dat het de natte is. Droge hebben maar de helft van het gewicht omdat het water eruit is, maar is voor jou niet zo relevant.
Dat is geen slechte portie eigenlijk.
Mijn advies is ook 12 trouwens, Hollandia is echt een sterke soort. Ik heb de indruk dat velen hier gewoon een aantal gram zeggen los van de soort.
Ik heb tot nu toe enkel nog maar Hollandia gegeten en aan vrienden die ik laat meedoen ook enkel Hollandia gegeven, dus ik ben redelijk thuis in die soort. (enige uitzondering is 1 keer Walhalla).
Nieuwe mensen laat ik meestal 11 a 12 doen (behalve bange mensen die ik 7,5 geef), dat vinden ze ideaal voor een eerste keer. Ik heb zelf ook eens echt goed getript op 12 gram. Mijn advies is dan ook 12 gram eigenlijk. 15 kan echt al sterk zijn, die paar grammetjes maken het niet lineair maar beetje als een parabool sterker heb ik al gemerkt.
Ervan uitgaande dat die 2C-B echt 100% zeker 30 mg was, zou het wel kunnen dat jij niet zo gevoelig bent voor trippen en dat je bovengemiddeld veel nodig hebt voor een even diepe trip. Want 30mg is echt een sterke trip voor 2C-B. Maar zou dat dan eerder gewoon meenemen voor een tweede keer.
Hou er ook rekening mee dat je alleen zal zijn, dat zal je ook minder afleiding geven dus dan ben je ook beter iets te zwak dan iets te sterk af. Je gaat ook automatisch dieper trippen als je alleen bent vermoed ik.
Ik kan altijd de volgende keer bijbestellen en dat laatste beetje dan opmaken toch? Speel liever veillig..lekker voor de 15g gaan, ga voor de complete experience van het bakje
als je met 12g-13,5 g aan gaat komen, ken je net zo goed dat laaste beetje op maken
Dan zul je dat laatste beetje wel moeten drogen en bewaren op een goede manier, want enkele dagen na opening zijn die truffels slecht. 't is een paddenstoel hé, je bewaart champignons ook geen ettelijke wekenIk kan altijd de volgende keer bijbestellen en dat laatste beetje dan opmaken toch? Speel liever veillig..
Oke, bedankt voor de tip dit wist ik niet.Dan zul je dat laatste beetje wel moeten drogen en bewaren op een goede manier, want enkele dagen na opening zijn die truffels slecht. 't is een paddenstoel hé, je bewaart champignons ook geen ettelijke weken![]()
dat is zeker zoIk kan altijd de volgende keer bijbestellen en dat laatste beetje dan opmaken toch? Speel liever veillig..
drugsforum.nl
Wou trouwens niet zeggen dat die 15 mg zwak was hoor, maar als ik moet kiezen vind ik het fijner om wat zwaarder te trippen. Werd de 2e keer nogal snel moe toen het uitwerkte.Dat dacht ik al, want 15 mg 2C-B zwak vinden en dan 30 mg "net iets te sterk" zou wel heel ongevoelig voor de stof zijn haha. Ik heb sterke vermoedens dat je geen 15 mg pillen had, 2C-B wordt altijd hogere dosering van gezegd door dealers dan er feitelijk in zit. Dat zorgt echt voor veel misvatting en miscommunicaties over 2C-B doseringen, ook hier op het forum. Ik raad dan nog meer 12 gram truffels aan dan 15![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."