Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer truffels dosering

Eerste keer truffels dosering

28 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#1
CuriousExplorer zei:
Als je al eens 30mg 2cb gedaan hebt zou mijn advies ook 15gr zijn.
Klik om te vergroten...

30mg vond ze net iets te heftig. En 15 gram truffels kan ook al sterk aankomen. Al veel mensen gekent die een hoge dosering 2cb nog ok vinden maar 15gr truffels net te heftig.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#2
PsyTekz zei:
30mg vond ze net iets te heftig. En 15 gram truffels kan ook al sterk aankomen. Al veel mensen gekent die een hoge dosering 2cb nog ok vinden maar 15gr truffels net te heftig.
Klik om te vergroten...
Wat is er dan heftig aan?
Qua trip vind ik truffels echt meevallen.
Alleen qua bodyload niet.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#3
CuriousExplorer zei:
Wat is er dan heftig aan?
Qua trip vind ik truffels echt meevallen.
Alleen qua bodyload niet.
Klik om te vergroten...

De mindfuck vooral en visueel kan het ook een best spektakel zijn. Ik heb met 15mg toch al goeie trips gehad. Voor iemand die de 1ste x doet kan het wat lager zeker alleen. Met weet niet wat te verwachten. Later kan altijd meer.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#4
PsyTekz zei:
De mindfuck vooral en visueel kan het ook een best spektakel zijn. Ik heb met 15mg toch al goeie trips gehad. Voor iemand die de 1ste x doet kan het wat lager zeker alleen. Met weet niet wat te verwachten. Later kan altijd meer.
Klik om te vergroten...
Meningen ( en vooral ervaringen ) verschillen soms best veel. Maar je hebt gelijk, ze kan de volgende keer altijd hoger doseren. 😋
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#5
PsyTekz zei:
30mg vond ze net iets te heftig. En 15 gram truffels kan ook al sterk aankomen. Al veel mensen gekent die een hoge dosering 2cb nog ok vinden maar 15gr truffels net te heftig.
Klik om te vergroten...
Vond het iets te heftig ja, maar was zeker geen negatieve ervaring hoor. Ik ging goed, alleen alle prikkels kwamen heel intens binnen dat ik eigenlijk het eerste uur iets had van: wat gebeurd hier 😮. De trip was zo intens dat een hand op mijn been van iemand al teveel was 😅
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#6
Word lastig dan, de 1 zegt 15 en de ander 12. Zal ik dan ertussenin doen, 13,5? 😜
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#7
whitesugar zei:
Edit: er zit toch ook een verschil tussen natte en droge truffels?
Klik om te vergroten...
Ja, maar truffels uit de smartshop mag je altijd van uitgaan dat het de natte is. Droge hebben maar de helft van het gewicht omdat het water eruit is, maar is voor jou niet zo relevant.
whitesugar zei:
Word lastig dan, de 1 zegt 15 en de ander 12. Zal ik dan ertussenin doen, 13,5? 😜
Klik om te vergroten...
Dat is geen slechte portie eigenlijk.
Mijn advies is ook 12 trouwens, Hollandia is echt een sterke soort. Ik heb de indruk dat velen hier gewoon een aantal gram zeggen los van de soort.
Ik heb tot nu toe enkel nog maar Hollandia gegeten en aan vrienden die ik laat meedoen ook enkel Hollandia gegeven, dus ik ben redelijk thuis in die soort. (enige uitzondering is 1 keer Walhalla).
Nieuwe mensen laat ik meestal 11 a 12 doen (behalve bange mensen die ik 7,5 geef), dat vinden ze ideaal voor een eerste keer. Ik heb zelf ook eens echt goed getript op 12 gram. Mijn advies is dan ook 12 gram eigenlijk. 15 kan echt al sterk zijn, die paar grammetjes maken het niet lineair maar beetje als een parabool sterker heb ik al gemerkt.
Ervan uitgaande dat die 2C-B echt 100% zeker 30 mg was, zou het wel kunnen dat jij niet zo gevoelig bent voor trippen en dat je bovengemiddeld veel nodig hebt voor een even diepe trip. Want 30mg is echt een sterke trip voor 2C-B. Maar zou dat dan eerder gewoon meenemen voor een tweede keer.
Hou er ook rekening mee dat je alleen zal zijn, dat zal je ook minder afleiding geven dus dan ben je ook beter iets te zwak dan iets te sterk af. Je gaat ook automatisch dieper trippen als je alleen bent vermoed ik.
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
lekker voor de 15g gaan, ga voor de complete experience van het bakje :)
als je met 12g-13,5 g aan gaat komen, ken je net zo goed dat laaste beetje op maken
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#9
Cerberus zei:
Ja, maar truffels uit de smartshop mag je altijd van uitgaan dat het de natte is. Droge hebben maar de helft van het gewicht omdat het water eruit is, maar is voor jou niet zo relevant.

Dat is geen slechte portie eigenlijk.
Mijn advies is ook 12 trouwens, Hollandia is echt een sterke soort. Ik heb de indruk dat velen hier gewoon een aantal gram zeggen los van de soort.
Ik heb tot nu toe enkel nog maar Hollandia gegeten en aan vrienden die ik laat meedoen ook enkel Hollandia gegeven, dus ik ben redelijk thuis in die soort. (enige uitzondering is 1 keer Walhalla).
Nieuwe mensen laat ik meestal 11 a 12 doen (behalve bange mensen die ik 7,5 geef), dat vinden ze ideaal voor een eerste keer. Ik heb zelf ook eens echt goed getript op 12 gram. Mijn advies is dan ook 12 gram eigenlijk. 15 kan echt al sterk zijn, die paar grammetjes maken het niet lineair maar beetje als een parabool sterker heb ik al gemerkt.
Ervan uitgaande dat die 2C-B echt 100% zeker 30 mg was, zou het wel kunnen dat jij niet zo gevoelig bent voor trippen en dat je bovengemiddeld veel nodig hebt voor een even diepe trip. Want 30mg is echt een sterke trip voor 2C-B. Maar zou dat dan eerder gewoon meenemen voor een tweede keer.
Hou er ook rekening mee dat je alleen zal zijn, dat zal je ook minder afleiding geven dus dan ben je ook beter iets te zwak dan iets te sterk af. Je gaat ook automatisch dieper trippen als je alleen bent vermoed ik.
Klik om te vergroten...
Was trouwens niet 100 procent zeker dat die 2cb 30 mg was, heb het toen niet getest. En dat ik er niet gevoellig voor ben weet ik niet, was namelijk inderdaad wel een heftige trip.😅 maar ik denk dat ik er gewoon goed mee om ging. Zag oplaatst ook zoveel kleurtjes in mijn hele zichtveld niet normaal haha.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."