Edit: er zit toch ook een verschil tussen natte en droge truffels?
Ja, maar truffels uit de smartshop mag je altijd van uitgaan dat het de natte is. Droge hebben maar de helft van het gewicht omdat het water eruit is, maar is voor jou niet zo relevant.
Word lastig dan, de 1 zegt 15 en de ander 12. Zal ik dan ertussenin doen, 13,5? 😜
Dat is geen slechte portie eigenlijk.
Mijn advies is ook 12 trouwens, Hollandia is echt een sterke soort. Ik heb de indruk dat velen hier gewoon een aantal gram zeggen los van de soort.
Ik heb tot nu toe enkel nog maar Hollandia gegeten en aan vrienden die ik laat meedoen ook enkel Hollandia gegeven, dus ik ben redelijk thuis in die soort. (enige uitzondering is 1 keer Walhalla).
Nieuwe mensen laat ik meestal 11 a 12 doen (behalve bange mensen die ik 7,5 geef), dat vinden ze ideaal voor een eerste keer. Ik heb zelf ook eens echt goed getript op 12 gram. Mijn advies is dan ook 12 gram eigenlijk. 15 kan echt al sterk zijn, die paar grammetjes maken het niet lineair maar beetje als een parabool sterker heb ik al gemerkt.
Ervan uitgaande dat die 2C-B echt 100% zeker 30 mg was, zou het wel kunnen dat jij niet zo gevoelig bent voor trippen en dat je bovengemiddeld veel nodig hebt voor een even diepe trip. Want 30mg is echt een sterke trip voor 2C-B. Maar zou dat dan eerder gewoon meenemen voor een tweede keer.
Hou er ook rekening mee dat je alleen zal zijn, dat zal je ook minder afleiding geven dus dan ben je ook beter iets te zwak dan iets te sterk af. Je gaat ook automatisch dieper trippen als je alleen bent vermoed ik.