#1
Nope kratom is geen opiaat. Het zet zich wel op je opiaatreceptoren in de hersenen daar door heeft het een opiaatachtige werking. Maar het is geen opiaat. Ik ben zelf ook van mening dat big parma hier achter zit. Ze verdienen groot geld aan de medicatie en willen ons graag verslaafd houden. Big business Big moneyToch zeggen ze Kratom is opiaat dus ban misschien
Zou een drama zijn, dit is het meest pure wat je kan nemen tegen pijn.
Maar ja, verdienen artsen, en apothekers en pillenfabrieken niets aan
Dus nu zeggen ze , dat het gevaarlijks is,....pfffffff.... nee een fentanyl lolly en pak oxycodon is gezond lπ€¦π»ββοΈπ€¦π»ββοΈπ€¦π»ββοΈπ€―