Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke strain kratom is je favoriet en waarom

Welke strain kratom is je favoriet en waarom

50 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
Z
ZoraaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kittekatty zei:
Toch zeggen ze Kratom is opiaat dus ban misschien
Zou een drama zijn, dit is het meest pure wat je kan nemen tegen pijn.

Maar ja, verdienen artsen, en apothekers en pillenfabrieken niets aan
Dus nu zeggen ze , dat het gevaarlijks is,....pfffffff.... nee een fentanyl lolly en pak oxycodon is gezond lπŸ€¦πŸ»β€β™€οΈπŸ€¦πŸ»β€β™€οΈπŸ€¦πŸ»β€β™€οΈπŸ€―
Klik om te vergroten...
Nope kratom is geen opiaat. Het zet zich wel op je opiaatreceptoren in de hersenen daar door heeft het een opiaatachtige werking. Maar het is geen opiaat. Ik ben zelf ook van mening dat big parma hier achter zit. Ze verdienen groot geld aan de medicatie en willen ons graag verslaafd houden. Big business Big money
Z
ZoraaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kittekatty zei:
Ketamine infuus schijnt ook te helpen,
Ik woon te ver van leiden helaas
Klik om te vergroten...
Je hoeft er dus nooit en te nimmer naar toe. Alles gaat beveiligd video bellen en digitaal. Ook kunnen er dingen uitbesteedt worden. Ik woon ook echt veel te ver weg om er heen te kunnen. Wel een verwijskaart van huisarts of reumatoloog nodig
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kittekatty zei:
Ketamine infuus schijnt ook te helpen,
Ik woon te ver van leiden helaas

Maar ik ben zeer benieuwd, en als het werkt, kruip ik er desnoods heen, nu 7:jaar fibro
13 jaar chronsiche hel / pijn...l
Mijn leven is een schim van wie ik was.
Radslag, salto in t zwembad...
Gelukkig beide kids nu zo 16 en 26
... met kleintjes lijkt me nu zo erg,
Wordt ook alleen maar erger .
Ik ben ook 49 nu. Dus ga sowieso de overgang nog in ooit.
Soms meer overleven dan leven,... zo zwaar om uit te leggen ook aan anderen.
Ik heb al 7 jaar de griep. En pijn tot mijn haarwortels, ..
Spijker broek ? Lol.... horloge, ringen , beugelbhs, met sluiting... AUUUWWWb.
Alles wijd en comfi
Wel een zwaarte deken maar een iets lichtere, ontspan in wel. Die omarmt me . Doet geen pijn.
Klik om te vergroten...
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zoraa zei:
Je hoeft er dus nooit en te nimmer naar toe. Alles gaat beveiligd video bellen en digitaal. Ook kunnen er dingen uitbesteedt worden. Ik woon ook echt veel te ver weg om er heen te kunnen. Wel een verwijskaart van huisarts of reumatoloog nodig
Klik om te vergroten...


Laat me heel graag weten of het je helpt
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zoraa zei:
Laat je jouw ervaring ook weten ben ik ook heel benieuwd naar
Klik om te vergroten...
Komt voor mekaar. πŸ‘
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#6
Topper,!!!,
Fijn om iemand hier te zien die weet wat fibro is en hoe het voelt.
( niet fijn dat je het hebt, want het is een hel. )

ik geef meteen mijn twee pinken of linker hand, als ik weer "gezond " kon zijn,
Elke morgen wordt ik wakker, na een droom waarin in 99/100 keer druk bezig ben in een ander land of feest, en rennend, gezond en lachend en fit. En dan probeer je te gaan bewegen.

Nu elke dag , πŸ’ͺ🏼start ik met tenen rekken en strekken en tot mijn nek / ogen en mond,
Dan plat liggen en 1 been recht, 1 been gebogen over je rechte been duwen, zover je kan , en je schouders plat op bed,
Dan trek ik me op aan deur kruk. En doe ik een wuivende boom na...πŸ‘»πŸ˜…πŸŒ³πŸƒ
En wat strek oefeningen. πŸ’«

Scheelt me een dik uur "los-lopen"
En als de dag vordert wordt ik soepeler , maar helaas mentaal sneller moe, vergeetachtig en blackouts soms midden in gesprek.
Add helpt daar ook niet bij, dus vergeet afspraken, verjaardagen, waar mijn dochter solliciteerde en op mijn
verjaardag op haar kaart bij het cadeau schreef. (26/10)

Happy Bday lieve mama
Ly ttmab
En ik heb de baan ! > beste cadeau ever, (soort recruiter uitzendbureau. )

*Jank *Emomuts πŸ™‹πŸ»β€β™€οΈ En daar zit ik dan ,...met mijn kind ,.....van 26 te knuffelen, heel zacht dan,. Maar zo fijn
Z
ZoraaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kittekatty zei:
Topper,!!!,
Fijn om iemand hier te zien die weet wat fibro is en hoe het voelt.
( niet fijn dat je het hebt, want het is een hel. )

ik geef meteen mijn twee pinken of linker hand, als ik weer "gezond " kon zijn,
Elke morgen wordt ik wakker, na een droom waarin in 99/100 keer druk bezig ben in een ander land of feest, en rennend, gezond en lachend en fit. En dan probeer je te gaan bewegen.

Nu elke dag , πŸ’ͺ🏼start ik met tenen rekken en strekken en tot mijn nek / ogen en mond,
Dan plat liggen en 1 been recht, 1 been gebogen over je rechte been duwen, zover je kan , en je schouders plat op bed,
Dan trek ik me op aan deur kruk. En doe ik een wuivende boom na...πŸ‘»πŸ˜…πŸŒ³πŸƒ
En wat strek oefeningen. πŸ’«

Scheelt me een dik uur "los-lopen"
En als de dag vordert wordt ik soepeler , maar helaas mentaal sneller moe, vergeetachtig en blackouts soms midden in gesprek.
Add helpt daar ook niet bij, dus vergeet afspraken, verjaardagen, waar mijn dochter solliciteerde en op mijn
verjaardag op haar kaart bij het cadeau schreef. (26/10)

Happy Bday lieve mama
Ly ttmab
En ik heb de baan ! > beste cadeau ever, (soort recruiter uitzendbureau. )

*Jank *Emomuts πŸ™‹πŸ»β€β™€οΈ En daar zit ik dan ,...met mijn kind ,.....van 26 te knuffelen, heel zacht dan,. Maar zo fijn
Klik om te vergroten...
Ik weet het veel mensen weten niet dat leven met fibromyalgie in alle lagen van je leven litkens maakt. Het is iedere dag weer knokken.
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kittekatty zei:
Topper,!!!,
Fijn om iemand hier te zien die weet wat fibro is en hoe het voelt.
( niet fijn dat je het hebt, want het is een hel. )

ik geef meteen mijn twee pinken of linker hand, als ik weer "gezond " kon zijn,
Elke morgen wordt ik wakker, na een droom waarin in 99/100 keer druk bezig ben in een ander land of feest, en rennend, gezond en lachend en fit. En dan probeer je te gaan bewegen.

Nu elke dag , πŸ’ͺ🏼start ik met tenen rekken en strekken en tot mijn nek / ogen en mond,
Dan plat liggen en 1 been recht, 1 been gebogen over je rechte been duwen, zover je kan , en je schouders plat op bed,
Dan trek ik me op aan deur kruk. En doe ik een wuivende boom na...πŸ‘»πŸ˜…πŸŒ³πŸƒ
En wat strek oefeningen. πŸ’«

Scheelt me een dik uur "los-lopen"
En als de dag vordert wordt ik soepeler , maar helaas mentaal sneller moe, vergeetachtig en blackouts soms midden in gesprek.
Add helpt daar ook niet bij, dus vergeet afspraken, verjaardagen, waar mijn dochter solliciteerde en op mijn
verjaardag op haar kaart bij het cadeau schreef. (26/10)

Happy Bday lieve mama
Ly ttmab
En ik heb de baan ! > beste cadeau ever, (soort recruiter uitzendbureau. )

*Jank *Emomuts πŸ™‹πŸ»β€β™€οΈ En daar zit ik dan ,...met mijn kind ,.....van 26 te knuffelen, heel zacht dan,. Maar zo fijn
Klik om te vergroten...
Enkele jaren geleden startte ik een topic over het effect v. Kratom op m’n ADD-symptomen: https://drugsforum.nl/threads/mijn-...ein-kratom-als-mogelijke-add-medicatie.63901/

Ondertussen gebruik ik Kratom minder dan toen en eerder recreatief en neem ik dagelijks een lagere dosis dex (2 x 5mg) die me beter bevalt en waarbij ik geen slaapproblemen meer ervaar.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik lees regelmatig de naam kratom.
Welke soort zou mij kunnen helpen om minder methadon als pijnstiller te kunnen nemen ivm hevige rugpijn?
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
De Zandman zei:
Ik lees regelmatig de naam kratom.
Welke soort zou mij kunnen helpen om minder methadon als pijnstiller te kunnen nemen ivm hevige rugpijn?
Klik om te vergroten...
De rode kratom soorten
Red Bali, red borneo, red maeng da zijn de beste tegen pijn
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dan ga ik deze eens proberen!
Hoe neem je dit materiaal in?
Thee van maken? Of in poedervorm innemen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."