Topper,!!!,
Fijn om iemand hier te zien die weet wat fibro is en hoe het voelt.
( niet fijn dat je het hebt, want het is een hel. )
ik geef meteen mijn twee pinken of linker hand, als ik weer "gezond " kon zijn,
Elke morgen wordt ik wakker, na een droom waarin in 99/100 keer druk bezig ben in een ander land of feest, en rennend, gezond en lachend en fit. En dan probeer je te gaan bewegen.
Nu elke dag , πͺπΌstart ik met tenen rekken en strekken en tot mijn nek / ogen en mond,
Dan plat liggen en 1 been recht, 1 been gebogen over je rechte been duwen, zover je kan , en je schouders plat op bed,
Dan trek ik me op aan deur kruk. En doe ik een wuivende boom na...π»π
π³π
En wat strek oefeningen. π«
Scheelt me een dik uur "los-lopen"
En als de dag vordert wordt ik soepeler , maar helaas mentaal sneller moe, vergeetachtig en blackouts soms midden in gesprek.
Add helpt daar ook niet bij, dus vergeet afspraken, verjaardagen, waar mijn dochter solliciteerde en op mijn
verjaardag op haar kaart bij het cadeau schreef. (26/10)
Happy Bday lieve mama
Ly ttmab
En ik heb de baan ! > beste cadeau ever, (soort recruiter uitzendbureau. )
*Jank *Emomuts ππ»ββοΈ En daar zit ik dan ,...met mijn kind ,.....van 26 te knuffelen, heel zacht dan,. Maar zo fijn