#1
Hallo allemaal 👋🏼, ik heb nog geen favoriet, ik ben nog een rookie en zou graag wat advies willen . Dinsdag ga ik stoppen met de oxycodone HCi aurobindo verlengde afgifte , 6 x 60 mg neem ik standaard in een keer, of ik neem nog 1 bij . Ik wil heel graag stoppen en heb sinds kort over kratom gehoord . Probleem is alleen dat er zoveel soorten zijn en zoveel namen etc etc.. heeft er iemand advies welke soort ik het best kan nemen, en in welke vorm ( hoe) , en hoeveel etc. Ook zou ik graag willen weten of jullie een betrouwbare site hebben die ik zou kunnen gebruiken om kratom te bestellen .. hoop dat iemand mij kan helpen , Gr !
6 x 60 mg oxy per dag ! ???
De max onder artsen is 90 in zware gevallen,en daar van af geraken is al vreselijk
Ik zou taperingsstrips nemen , aanvragen en er een jaar voor nemen.
Ik heb een tijdje 300 mg tramadol gehad, 3 x 100
En dat is minder zwaar, en 50 staat gelijk aan 5 mg oxy qua beleving,, pijnstillers.
Mag ik vragen waarom ze jouw dosis bleven verhogen, nu zit je met een een mega dosis en mega lang traject .
Succes en alles doen met wakend oog arts, bloed , bloeddruk, depressie, angsten.
Diazepam geven ze vaak. En dan bijv suboxone,.. wat jij fijn vind, met deze dosis niet zelf gaan dokteren
Succes 🍀🍀🍀🍀