Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke strain kratom is je favoriet en waarom

Welke strain kratom is je favoriet en waarom

50 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#1
Crashdummy zei:
Hallo allemaal 👋🏼, ik heb nog geen favoriet, ik ben nog een rookie en zou graag wat advies willen . Dinsdag ga ik stoppen met de oxycodone HCi aurobindo verlengde afgifte , 6 x 60 mg neem ik standaard in een keer, of ik neem nog 1 bij . Ik wil heel graag stoppen en heb sinds kort over kratom gehoord . Probleem is alleen dat er zoveel soorten zijn en zoveel namen etc etc.. heeft er iemand advies welke soort ik het best kan nemen, en in welke vorm ( hoe) , en hoeveel etc. Ook zou ik graag willen weten of jullie een betrouwbare site hebben die ik zou kunnen gebruiken om kratom te bestellen .. hoop dat iemand mij kan helpen , Gr !
Klik om te vergroten...

6 x 60 mg oxy per dag ! ???
De max onder artsen is 90 in zware gevallen,en daar van af geraken is al vreselijk
Ik zou taperingsstrips nemen , aanvragen en er een jaar voor nemen.

Ik heb een tijdje 300 mg tramadol gehad, 3 x 100
En dat is minder zwaar, en 50 staat gelijk aan 5 mg oxy qua beleving,, pijnstillers.
Mag ik vragen waarom ze jouw dosis bleven verhogen, nu zit je met een een mega dosis en mega lang traject .

Succes en alles doen met wakend oog arts, bloed , bloeddruk, depressie, angsten.
Diazepam geven ze vaak. En dan bijv suboxone,.. wat jij fijn vind, met deze dosis niet zelf gaan dokteren


Succes 🍀🍀🍀🍀
Z
ZoraaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kittekatty zei:
Heb je ook mede fibromyalgie ? Klinkt wel zo
Klik om te vergroten...
Yup helaas wel. Ben deze week begonnen met een geheel nieuwe behandeling. Fibrocentrum in Leiden. Die werken samen met universiteitsziekenhuis in Leiden doen al 11 jaar grondig onderzoek naar FM en hebben doorbraken gehad. Deze behandeling is niet erop gericht om er mee te leren leven. Deze behandeling is echt op klacht verminderen en oorzaak gericht. Ben hoopvol gestemd
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zoraa zei:
Ik ben ook erg benieuwd en zal het hier opnieuw laten weten. De rode strain is ook erg fijn. Die neem ik echter alleen op het eind van de middag of begin avond. Ben erg chill en relaxed van de red maeng da. Ook krijg ik op een relaxte manier zin om lekker te babbelen. Mijn partner die echt een gesloten boek is en nooit meer dan 2 woorden zegt, gaat er ook lekker makkelijk op praten. Netflix of tv vind ik ook echt heerlijk dan.
Klik om te vergroten...
Top! Ga hem 1 vd. komende weken ook eens proberen dan. 😊
Z
ZoraaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zelf gebruik kratom tegen de chronische pijn en tegen de chronische vermoeidheid. Ik persoonlijk heb natuurlijk wel een voorkeur welke ik het fijnste vind. Dat is voor mij op dit moment toch wel echt de green Malay. Soms meng ik die graag met de super white maeng da omdat die erbij een heerlijke euforie geeft. Heerlijk lekker licht word ik ervan vrolijk en geen pijn en vermoeidheid. Kan er echt van genieten. Ben benieuwd wat jullie favo is en waarom dit zo is.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vind de green borneo en green maeng da de fijnste 2 en daarna de green malay maar soms is de ene sterker dan de ander en de andere keer weer de ander van de 3 heeft volgensmij meer met batch te maken omdat het een natuurproduct is.
Meng ze meestal met een beetje red maeng da erbij of 's avonds red maeng da voor het slapen.
Ik gebruik het ook voor chronische pijn en ontspanning en energie en als vervanger voor reguliere pijnstilling / opium
Blijft toch een heerlijke gewoonte 's ochtends bij de koffie!
Gebruik het elke dag en dan 2 a 3x een dosis per dag, wil dit nu wel afbouwen en wat meer paracetamol in de plaats gaan nemen en me tolerantie omlaag krijgen
Z
ZoraaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dopemonster zei:
Ik vind de green borneo en green maeng da de fijnste 2 en daarna de green malay maar soms is de ene sterker dan de ander en de andere keer weer de ander van de 3 heeft volgensmij meer met batch te maken omdat het een natuurproduct is.
Meng ze meestal met een beetje red maeng da erbij of 's avonds red maeng da voor het slapen.
Ik gebruik het ook voor chronische pijn en ontspanning en energie en als vervanger voor reguliere pijnstilling / opium
Blijft toch een heerlijke gewoonte 's ochtends bij de koffie!
Gebruik het elke dag en dan 2 a 3x een dosis per dag, wil dit nu wel afbouwen en wat meer paracetamol in de plaats gaan nemen en me tolerantie omlaag krijgen
Klik om te vergroten...
Ik gebruik het de laatste dagen ook dagelijks en begin me echt een beetje schuldig te voelen. In de ochtend vroeg 2 gram en in de middag 2,5 gram. Heb 9 soorten in de kast staan die ik elke dag afwissel. Wat jij zegt heel herkenbaar. De ene batch is duidelijk de andere niet. Hoeveel neem jij in de avond om te kunnen slapen? Ik heb nog nooit als slaap middel gebruikt. Ben beetje voorzichtig met hoge dosering van wege de misselijkheid. Ik merk wel als ik overdag kratom heb gebruikt en in de avond een joint rook dat het een veel sterker effect heeft die joint.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Zoraa zei:
Ik gebruik het de laatste dagen ook dagelijks en begin me echt een beetje schuldig te voelen. In de ochtend vroeg 2 gram en in de middag 2,5 gram. Heb 9 soorten in de kast staan die ik elke dag afwissel. Wat jij zegt heel herkenbaar. De ene batch is duidelijk de andere niet. Hoeveel neem jij in de avond om te kunnen slapen? Ik heb nog nooit als slaap middel gebruikt. Ben beetje voorzichtig met hoge dosering van wege de misselijkheid. Ik merk wel als ik overdag kratom heb gebruikt en in de avond een joint rook dat het een veel sterker effect heeft die joint.
Klik om te vergroten...
Ja ik blow al een halfjaar niet meer (op af en toe na, nu soms nog hasj melk ben gestopt met roken) maar ik combineerde wiet toen altijd met kratom dat vond ik echt heerlijk dan nam ik 's ochtends voor werk een dosis kratom en 's avonds met een jointje
Maar als slaapmiddel kun je gewoon een normale dosis nemen alleen dan kun je het beste een rode kratom soort nemen je word daar wat kalmer van in je hoofd dat doe ik liever dan een slaappilletje als ik bijv veel stress heb.
Moet je natuurlijk wel mee uitkijken als je al 's ochtends en 's middags kratom neemt dan word het nog een dosis extra
Z
ZoraaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Klopt als overdag al kratom gebruikt is lijkt het me geen goed idee omdat vervolgens voor het slapen gaan weer te doen. Heb door de kratom ook minder eetlust en in de avond tank ik flink bij met eten. Maar bedankt voor de tip. Zal het zeker eens overwegen. Ipv een joint wat red maeng da in de chocomelk. Ben heel benieuwd
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Np👍🏻 Je kunt het wellicht inderdaad een keer proberen maar als je goed op cannabis slaapt is het in principe niet echt nodig sliep daar ook altijd heerlijk op alleen het beste is natuurlijk zonder welk middel dan ook zodat je rem slaap het beste is
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#10
Oh, leuk topic! :) --> I :redheart: Kratom.

Mijn favoriet is de white Maeng Da, de stimulerende Kratom versie zeg maar.
Hij is zelfs m'n favoriete stimulant (enfin, gedeelde 1e plaats met coke)

Ik vind em zo fijn omdat hij een energieke en toch chille moodbooster is. In tegenstelling tot bv. bij speed heb ik zelden of nooit last van slaapproblemen of een down gevoel achteraf. En ik heb ook niet zo het gevoel dat ik onder invloed ben of strak sta.
Het is een natuurproduct en dat voel je dus ook imo.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
AcidWarrior zei:
Oh, leuk topic! :) --> I :redheart: Kratom.

Mijn favoriet is de white Maeng Da, de stimulerende Kratom versie zeg maar.
Hij is zelfs m'n favoriete stimulant (enfin, gedeelde 1e plaats met coke)

Ik vind em zo fijn omdat hij een energieke en toch chille moodbooster is. In tegenstelling tot bv. bij speed heb ik zelden of nooit last van slaapproblemen of een down gevoel achteraf. En ik heb ook niet zo het gevoel dat ik onder invloed ben of strak sta.
Het is een natuurproduct en dat voel je dus ook imo.
Klik om te vergroten...
Ik vind de witte kratom cafeïne 2.0🤣
Het effect is eigenlijk ook gewoon veel beter als cafeïne maar ik mix wel altijd groene kratom met cafeïne
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dopemonster zei:
Ik vind de witte kratom cafeïne 2.0🤣
Het effect is eigenlijk ook gewoon veel beter als cafeïne maar ik mix wel altijd groene kratom met cafeïne
Klik om te vergroten...
Aha, die mix zou ik ook eens kunnen proberen. Heb hier toch ook de green en cafeïne poeder liggen. :)
Z
ZoraaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dopemonster zei:
Ik vind de witte kratom cafeïne 2.0🤣
Het effect is eigenlijk ook gewoon veel beter als cafeïne maar ik mix wel altijd groene kratom met cafeïne
Klik om te vergroten...
Wauw drink er wel eens een redbull bij maar deze tip is echt een goude haha dat ga ik inderdaad ook eens proberen
M
MDMAutistLid
01-01-2024, 00:00
#14
Red Borneo. Ik hou van het kalmerende effect. Het werkt voor mij beter dan Oxazepam en Valium. Het werkt wel echt verslavend voor mij. Ik neem het dagelijks, totdat de zak(50gr) op is. Doe het nu 2 weken zonder en heb de hele dag trek in Kratom.
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zoraa zei:
Ik nam tramadol oxy en naproxen haf best veel last van bijwerkingen en gewenning. Ben rond Juli begonnen met kratom omdat ik op verschillende sites had gelezen dat het zeer effectief zou zijn bij fibromyalgie en cvs. Ik heb nu 28 soorten staan. Ik neem Bijma iedere dag 2 tot 3x een lage dosis. Ook zijn er dagen dat ik even niks neem. Ik merk op die dagen echt geen afkick. Iedere dag wissel ik van soort zodat gewenning klein blijft. Ik neem 1 tot 2 gram per keer. Dit is het enige all in one middel wat mij echt helpt.
Ben blij met deze vondst en dat ik geen opiaten meer slik is een groot plus punt.
Klik om te vergroten...

Toch zeggen ze Kratom is opiaat dus ban misschien
Zou een drama zijn, dit is het meest pure wat je kan nemen tegen pijn.

Maar ja, verdienen artsen, en apothekers en pillenfabrieken niets aan
Dus nu zeggen ze , dat het gevaarlijks is,....pfffffff.... nee een fentanyl lolly en pak oxycodon is gezond l🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤯
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zoraa zei:
Yup helaas wel. Ben deze week begonnen met een geheel nieuwe behandeling. Fibrocentrum in Leiden. Die werken samen met universiteitsziekenhuis in Leiden doen al 11 jaar grondig onderzoek naar FM en hebben doorbraken gehad. Deze behandeling is niet erop gericht om er mee te leren leven. Deze behandeling is echt op klacht verminderen en oorzaak gericht. Ben hoopvol gestemd
Klik om te vergroten...

Ketamine infuus schijnt ook te helpen,
Ik woon te ver van leiden helaas
Z
ZoraaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Kittekatty zei:
Toch zeggen ze Kratom is opiaat dus ban misschien
Zou een drama zijn, dit is het meest pure wat je kan nemen tegen pijn.

Maar ja, verdienen artsen, en apothekers en pillenfabrieken niets aan
Dus nu zeggen ze , dat het gevaarlijks is,....pfffffff.... nee een fentanyl lolly en pak oxycodon is gezond l🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤯
Klik om te vergroten...
Nope kratom is geen opiaat. Het zet zich wel op je opiaatreceptoren in de hersenen daar door heeft het een opiaatachtige werking. Maar het is geen opiaat. Ik ben zelf ook van mening dat big parma hier achter zit. Ze verdienen groot geld aan de medicatie en willen ons graag verslaafd houden. Big business Big money
Z
ZoraaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Kittekatty zei:
Ketamine infuus schijnt ook te helpen,
Ik woon te ver van leiden helaas
Klik om te vergroten...
Je hoeft er dus nooit en te nimmer naar toe. Alles gaat beveiligd video bellen en digitaal. Ook kunnen er dingen uitbesteedt worden. Ik woon ook echt veel te ver weg om er heen te kunnen. Wel een verwijskaart van huisarts of reumatoloog nodig
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#19
Kittekatty zei:
Ketamine infuus schijnt ook te helpen,
Ik woon te ver van leiden helaas

Maar ik ben zeer benieuwd, en als het werkt, kruip ik er desnoods heen, nu 7:jaar fibro
13 jaar chronsiche hel / pijn...l
Mijn leven is een schim van wie ik was.
Radslag, salto in t zwembad...
Gelukkig beide kids nu zo 16 en 26
... met kleintjes lijkt me nu zo erg,
Wordt ook alleen maar erger .
Ik ben ook 49 nu. Dus ga sowieso de overgang nog in ooit.
Soms meer overleven dan leven,... zo zwaar om uit te leggen ook aan anderen.
Ik heb al 7 jaar de griep. En pijn tot mijn haarwortels, ..
Spijker broek ? Lol.... horloge, ringen , beugelbhs, met sluiting... AUUUWWWb.
Alles wijd en comfi
Wel een zwaarte deken maar een iets lichtere, ontspan in wel. Die omarmt me . Doet geen pijn.
Klik om te vergroten...
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zoraa zei:
Je hoeft er dus nooit en te nimmer naar toe. Alles gaat beveiligd video bellen en digitaal. Ook kunnen er dingen uitbesteedt worden. Ik woon ook echt veel te ver weg om er heen te kunnen. Wel een verwijskaart van huisarts of reumatoloog nodig
Klik om te vergroten...


Laat me heel graag weten of het je helpt

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."