Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke strain kratom is je favoriet en waarom

Welke strain kratom is je favoriet en waarom

50 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
Z
ZoraaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zelf gebruik kratom tegen de chronische pijn en tegen de chronische vermoeidheid. Ik persoonlijk heb natuurlijk wel een voorkeur welke ik het fijnste vind. Dat is voor mij op dit moment toch wel echt de green Malay. Soms meng ik die graag met de super white maeng da omdat die erbij een heerlijke euforie geeft. Heerlijk lekker licht word ik ervan vrolijk en geen pijn en vermoeidheid. Kan er echt van genieten. Ben benieuwd wat jullie favo is en waarom dit zo is.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik vind de green borneo en green maeng da de fijnste 2 en daarna de green malay maar soms is de ene sterker dan de ander en de andere keer weer de ander van de 3 heeft volgensmij meer met batch te maken omdat het een natuurproduct is.
Meng ze meestal met een beetje red maeng da erbij of 's avonds red maeng da voor het slapen.
Ik gebruik het ook voor chronische pijn en ontspanning en energie en als vervanger voor reguliere pijnstilling / opium
Blijft toch een heerlijke gewoonte 's ochtends bij de koffie!
Gebruik het elke dag en dan 2 a 3x een dosis per dag, wil dit nu wel afbouwen en wat meer paracetamol in de plaats gaan nemen en me tolerantie omlaag krijgen
Z
ZoraaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dopemonster zei:
Ik vind de green borneo en green maeng da de fijnste 2 en daarna de green malay maar soms is de ene sterker dan de ander en de andere keer weer de ander van de 3 heeft volgensmij meer met batch te maken omdat het een natuurproduct is.
Meng ze meestal met een beetje red maeng da erbij of 's avonds red maeng da voor het slapen.
Ik gebruik het ook voor chronische pijn en ontspanning en energie en als vervanger voor reguliere pijnstilling / opium
Blijft toch een heerlijke gewoonte 's ochtends bij de koffie!
Gebruik het elke dag en dan 2 a 3x een dosis per dag, wil dit nu wel afbouwen en wat meer paracetamol in de plaats gaan nemen en me tolerantie omlaag krijgen
Klik om te vergroten...
Ik gebruik het de laatste dagen ook dagelijks en begin me echt een beetje schuldig te voelen. In de ochtend vroeg 2 gram en in de middag 2,5 gram. Heb 9 soorten in de kast staan die ik elke dag afwissel. Wat jij zegt heel herkenbaar. De ene batch is duidelijk de andere niet. Hoeveel neem jij in de avond om te kunnen slapen? Ik heb nog nooit als slaap middel gebruikt. Ben beetje voorzichtig met hoge dosering van wege de misselijkheid. Ik merk wel als ik overdag kratom heb gebruikt en in de avond een joint rook dat het een veel sterker effect heeft die joint.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Zoraa zei:
Ik gebruik het de laatste dagen ook dagelijks en begin me echt een beetje schuldig te voelen. In de ochtend vroeg 2 gram en in de middag 2,5 gram. Heb 9 soorten in de kast staan die ik elke dag afwissel. Wat jij zegt heel herkenbaar. De ene batch is duidelijk de andere niet. Hoeveel neem jij in de avond om te kunnen slapen? Ik heb nog nooit als slaap middel gebruikt. Ben beetje voorzichtig met hoge dosering van wege de misselijkheid. Ik merk wel als ik overdag kratom heb gebruikt en in de avond een joint rook dat het een veel sterker effect heeft die joint.
Klik om te vergroten...
Ja ik blow al een halfjaar niet meer (op af en toe na, nu soms nog hasj melk ben gestopt met roken) maar ik combineerde wiet toen altijd met kratom dat vond ik echt heerlijk dan nam ik 's ochtends voor werk een dosis kratom en 's avonds met een jointje
Maar als slaapmiddel kun je gewoon een normale dosis nemen alleen dan kun je het beste een rode kratom soort nemen je word daar wat kalmer van in je hoofd dat doe ik liever dan een slaappilletje als ik bijv veel stress heb.
Moet je natuurlijk wel mee uitkijken als je al 's ochtends en 's middags kratom neemt dan word het nog een dosis extra
Z
ZoraaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Klopt als overdag al kratom gebruikt is lijkt het me geen goed idee omdat vervolgens voor het slapen gaan weer te doen. Heb door de kratom ook minder eetlust en in de avond tank ik flink bij met eten. Maar bedankt voor de tip. Zal het zeker eens overwegen. Ipv een joint wat red maeng da in de chocomelk. Ben heel benieuwd
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Np👍🏻 Je kunt het wellicht inderdaad een keer proberen maar als je goed op cannabis slaapt is het in principe niet echt nodig sliep daar ook altijd heerlijk op alleen het beste is natuurlijk zonder welk middel dan ook zodat je rem slaap het beste is
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
De Zandman zei:
Dan ga ik deze eens proberen!
Hoe neem je dit materiaal in?
Thee van maken? Of in poedervorm innemen?
Klik om te vergroten...
Het zijn fijngemalen bladeren en het kan allebij, de werkzame stoffen worden in water opgenomen, het poeder heeft een bittere smaak dus is niet een pretje om naar binnen te werken maar wel het beste om de meeste werkzame stofjes binnen te krijgen.
M
MDMAutistLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik merk naast de trek gelukkig geen andere dingen. Dit komt denk ik door de lage dosering die ik heb gebruikt en door het niet langer dan een week te gebruiken. Eerder heb ik na zwaarder gebruik wel onrust, slapeloze nachten en 6 weken diarree ervaren. Ik had het toen maar 2 weken achter elkaar gebruikt. De dosering was 10/15 gram per dag verdeeld over 3 innames(thee) Mogelijk was een Kratom mix de boosdoener. Ik had die mix(3 soorten door elkaar) gekregen, ik weet niet meer hoe het heette. Dit was echt sterk.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#9
MDMAutist zei:
Red Borneo. Ik hou van het kalmerende effect. Het werkt voor mij beter dan Oxazepam en Valium. Het werkt wel echt verslavend voor mij. Ik neem het dagelijks, totdat de zak(50gr) op is. Doe het nu 2 weken zonder en heb de hele dag trek in Kratom.
Klik om te vergroten...
Dat kan best wel een valkuil zijn. Het wordt hier op het forum aangeprezen alsof je er niet verslaafd aan kan raken, maar dat kan wel degelijk. Merk je naast de trek nog andere dingen?
G
GambolitasjuhLid
01-01-2024, 00:00
#10
Green Malay😍
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#11
Oh, leuk topic! :) --> I :redheart: Kratom.

Mijn favoriet is de white Maeng Da, de stimulerende Kratom versie zeg maar.
Hij is zelfs m'n favoriete stimulant (enfin, gedeelde 1e plaats met coke)

Ik vind em zo fijn omdat hij een energieke en toch chille moodbooster is. In tegenstelling tot bv. bij speed heb ik zelden of nooit last van slaapproblemen of een down gevoel achteraf. En ik heb ook niet zo het gevoel dat ik onder invloed ben of strak sta.
Het is een natuurproduct en dat voel je dus ook imo.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
AcidWarrior zei:
Oh, leuk topic! :) --> I :redheart: Kratom.

Mijn favoriet is de white Maeng Da, de stimulerende Kratom versie zeg maar.
Hij is zelfs m'n favoriete stimulant (enfin, gedeelde 1e plaats met coke)

Ik vind em zo fijn omdat hij een energieke en toch chille moodbooster is. In tegenstelling tot bv. bij speed heb ik zelden of nooit last van slaapproblemen of een down gevoel achteraf. En ik heb ook niet zo het gevoel dat ik onder invloed ben of strak sta.
Het is een natuurproduct en dat voel je dus ook imo.
Klik om te vergroten...
Ik vind de witte kratom cafeïne 2.0🤣
Het effect is eigenlijk ook gewoon veel beter als cafeïne maar ik mix wel altijd groene kratom met cafeïne
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dopemonster zei:
Ik vind de witte kratom cafeïne 2.0🤣
Het effect is eigenlijk ook gewoon veel beter als cafeïne maar ik mix wel altijd groene kratom met cafeïne
Klik om te vergroten...
Aha, die mix zou ik ook eens kunnen proberen. Heb hier toch ook de green en cafeïne poeder liggen. :)
Z
ZoraaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dopemonster zei:
Ik vind de witte kratom cafeïne 2.0🤣
Het effect is eigenlijk ook gewoon veel beter als cafeïne maar ik mix wel altijd groene kratom met cafeïne
Klik om te vergroten...
Wauw drink er wel eens een redbull bij maar deze tip is echt een goude haha dat ga ik inderdaad ook eens proberen
L
Lid 153090Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Mijn favoriet is de Red Borneo. Toen ik een tijd een giga hoeveelheid slaappillen pakte om te kunnen slapen ben ik overgeschakeld op Kratom.

Ook de White Maeng Da vond ik heel goed omdat ik van het stim effect genoot.

Ondertussen is het al een hele tijd geleden dat ik nog is Kratom heb gebruikt.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Freaky Freggle zei:
Mijn favoriet is de Red Borneo. Toen ik een tijd een giga hoeveelheid slaappillen pakte om te kunnen slapen ben ik overgeschakeld op Kratom.

Ook de White Maeng Da vond ik heel goed omdat ik van het stim effect genoot.

Ondertussen is het al een hele tijd geleden dat ik nog is Kratom heb gebruikt.
Klik om te vergroten...
Waar wacht je op dan? Bestellen die meuk!🤣
L
Lid 153090Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Dopemonster zei:
Waar wacht je op dan? Bestellen die meuk!🤣
Klik om te vergroten...
Ja, was al een tijdje van plan me nog is met Kratom bezig te houden.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Beetje fentanyl door de kratom word ie lekker potent van!😁
C
CrashdummyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hallo allemaal 👋🏼, ik heb nog geen favoriet, ik ben nog een rookie en zou graag wat advies willen . Dinsdag ga ik stoppen met de oxycodone HCi aurobindo verlengde afgifte , 6 x 60 mg neem ik standaard in een keer, of ik neem nog 1 bij . Ik wil heel graag stoppen en heb sinds kort over kratom gehoord . Probleem is alleen dat er zoveel soorten zijn en zoveel namen etc etc.. heeft er iemand advies welke soort ik het best kan nemen, en in welke vorm ( hoe) , en hoeveel etc. Ook zou ik graag willen weten of jullie een betrouwbare site hebben die ik zou kunnen gebruiken om kratom te bestellen .. hoop dat iemand mij kan helpen , Gr !
Z
ZoraaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Crashdummy zei:
Hallo allemaal 👋🏼, ik heb nog geen favoriet, ik ben nog een rookie en zou graag wat advies willen . Dinsdag ga ik stoppen met de oxycodone HCi aurobindo verlengde afgifte , 6 x 60 mg neem ik standaard in een keer, of ik neem nog 1 bij . Ik wil heel graag stoppen en heb sinds kort over kratom gehoord . Probleem is alleen dat er zoveel soorten zijn en zoveel namen etc etc.. heeft er iemand advies welke soort ik het best kan nemen, en in welke vorm ( hoe) , en hoeveel etc. Ook zou ik graag willen weten of jullie een betrouwbare site hebben die ik zou kunnen gebruiken om kratom te bestellen .. hoop dat iemand mij kan helpen , Gr !
Klik om te vergroten...
@Dopemonster denk dat deze persoon je daar het beste kan adviseren. Echter een site of verkoopervaring zullen je zelf moeten googlen die mogen wij niet noemen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."