#1
Bonjour!
Na een hele tijd wil ik nog eens op truffels trippen. Ik ga voor ongeveer 10 gram Pajaritos.
Het probleem is dat ik er altijd zo misselijk van word. Ik zou ze dus niet willen eten.
Ik dacht om ze te grinden ofwel om truffelthee te maken.
Hoe zit het met dosering als je de grinden gebruikt of thee maakt?
En op wat moet ik eventueel letten bij het zetten van de thee?
Ik hoor het graag!![:)]()
Na een hele tijd wil ik nog eens op truffels trippen. Ik ga voor ongeveer 10 gram Pajaritos.
Het probleem is dat ik er altijd zo misselijk van word. Ik zou ze dus niet willen eten.
Ik dacht om ze te grinden ofwel om truffelthee te maken.
Hoe zit het met dosering als je de grinden gebruikt of thee maakt?
En op wat moet ik eventueel letten bij het zetten van de thee?
Ik hoor het graag!