#1
Wat hij eigenlijk vertelt is juist super simpel. Te simpel voor de meeste mensen.Terwijl het toch niet echt moeilijk was volgens mij wat Krishnamurti te vertellen had. Een aantal dingen die hij uitlegde waren toch wel duidelijk.
Dat denk ik niet. Ons bewustzijn is miraculeus en dat wordt evident wanneer dat bewustzijn (wij dus) stopt met naar buiten te kijken en zichzelf gaat ervaren.Ik vind het gewoon fijn om te mediteren en ik heb er nu waarschijnlijk ook meer plezier in omdat ik ook nergens meer echt naar streef. Lang had ik verwacht tot inzicht te komen of misschien zelfs verlicht te worden. Ik heb een aantal bijzondere dingen meegemaakt tijdens mijn meditaties maar ik begrijp ook wel dat deze 'trip' ervaringen gewoon spinsels van mijn eigen bewustzijn waren en niet meer dan dat.