Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsverslaafd aan red bull

verslaafd aan red bull

18 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kerel, zes, zeven blikjes kan echt niet goed zijn voor je lever en je nieren.

Bovendien, er zijn zat mensen die al decennia lang roken, en die nog leven, maar dat wil ook niet zeggen dat het daarom "niet zo schadelijk zou zijn".
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#2
kben vrees ik verslaafd aan redbull aan het geraken drinke er zo 4 tal op een avond als ik uitga is dit wel gezond /ongezond?? is het iets waar ik me zorgen over zou moeten maken? sorry als dit zielig overkomt
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik denk dat het allemaal nog wel mee valt :grin:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik denk dat je t niet overleefd
i
ibra_is_imbaLid
01-01-2024, 00:00
#5
lol
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik denk net zo slecht als elke dag 10 bakken koffie en een zak zoete snoepjes. :)

Ik zie dat je aardig wat drugs geprobeerd hebt, die zijn bij herhaaldelijk gebruik natuurlijk allemaal vele malen schadelijker.
Red bull past echter niet in het dieet van iemand die echt gezond probeert te leven met elke dag groente en fruit, bruine boterhammen ipv witte, en natuurlijk geen fastfood.

Dat is niet per se in strijd met het proberen van al die andere harddrugs, er zijn mensen die drugs proberen uit nieuwschierigheid en daarnaast gezond leven. Er zijn ook mensen die heel gezond leven zodat ze de harddrugs in het weekend beter aankunnen. Ook dan passen 4 blikken red bull niet in je dieet.

Als je zou vragen of het een probleem is dat je elke dag naar mac donalds gaat zou ongeveer hetzelfde zijn imo.
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#7
elke twee dagen een slok minder
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#8
mijn vader is vrachtwagenchauffeur en hij is wel zwaar verslaafd aan red bull, hij drinkt zelfs geen golden power ofzo maar alleen redbull en per dag soms wel6,7 blikjes hij is 52 jaar en hij leeft nog steeds dus het zal niet zo schadelijk zijn als mensen dat denken
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Supervlieg zei:
Ik zou eens informeren bij een kliniek :mrgreen:
Klik om te vergroten...

lol :beer:
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#10
/sigh
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#11
bedankt voor de reacties
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#12
Alsjeblieft. Dat wordt dan €4,95.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#13
Per dag aan redbull ja :P
B
BrandonLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ellesdee zei:
ik denk dat je t niet overleefd
Klik om te vergroten...
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik zou eens informeren bij een kliniek :mrgreen:
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#16
er zit een hele goede in lutjebroek..

goede ervaringen mee hebben mij oo van mijn Bullshit verslaving afgeholpen ..

maar Redbull is natuurlijk moelijker

succes :hearteyes:
H
HypeLid
01-01-2024, 00:00
#17
zoveel caffeine en al die andere troep gebruiken is natuurlijk niet echt gezond, om nog maar niet te spreken over het suiker etc. Ik zou gewoon proberen iets minder van die troep te gaan drinken en iets meer slapen. (eerst minder red bull Dan slapen :P)
C
Cliffo333Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Hehe, Je overleeft het wel :)
ik heb een half jaar lang ongeveer 15 blikjes per dag gedronken plus nog koffie en als het ff kon nog wat pep of xtc ook xD Om nog maar te zwijgen over de weekenden xD En ik leef nog :)
Maar toen ik ermee kapte *met alles, ook met de xtc en pep, Jah me ouders kwamen erachter en waren niet zo blij :P * toen heb ik wel een hele week geslape, Met pauzes van een uur ofzo, Waarin ik dan ff at om dan weer verder te slapen :P
Ik was egt helemaal kapot xD
Maja als je denkt dat je verslaafd ben probeer maar een weekje zonder :wink:
En owjah, Mocht je verslaafd zijn, En besluite om ermee te kappen, Raak dan ook nooit meer zon blikje aan (A) want ik zit nu ook al weer aan de 6 blikjes per dag :flushed:
P
PsiloLid
01-01-2024, 00:00
#19
Caffeine is lekker boeiend..... Een goede kop koffie bevat net zoveel als een blikje redbull.
Niks 3-4x zoveel caffeine als een kop koffie. (wanneer gaat deze mythe nu eens uit de wereld??)

Caffeine is mijnsinziens één van de veiligste drugs die er bestaan.
Daarom is er waarschijnlijk ook niet zoveel aan....

Oh ja...check dit even...

http://wilstar.com/caffeine.htm

Vooral onderaan, daar staat de koffie.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."