Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ja ik ben eigelijk ook een beetje verslaafd niet aan cocaine waarom niet aan cocaine omdat het kut spul is je voelt het een half uur en daarna ben je zo deprissief als de pest het is niet zo dat ik elke dag nodig heb maar wil wel graag keer stoppen en ik zoek een vervangings middel waar ik lekker vaag van kan worden terwel het geen drugs is misschien kan ik op deze site wat bereiken misschien weet een van jullie wel iets waar je je lekker en ontspannend op voelt alleen zodat je lichaam enzo niet naar de tering gaat zodat ik speed niet meer nodig heb."
"kheb gwn iets nodig een vervangings middel waarop ik goed kan SPACEN! en zonder die rottige drugs misschien hebben jullie wel genoeg ervaring dat jullie wel iets weten"