Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb de afgelopen 2 zaterdagen paddo's gegeten waaronder ook mn 1e keer was. nu ging ik afgelopen dinsdag lkkr stoned worde en toen had ik die afond nog een paddo moment en heb ik ook nog 2x gehallucineerd en dan niet zoals met paddo's verstoringen zien maar meer op de xtc manier hallucineren. nu vond ik et eigenlijks wel lache zag et als een soort special effects maar als je dan weer nuchter ben en je denkt er over na is dit niet een beetje verontrustend? ( ik hallucineer niet waarneer ik nuchter ben en heb na dinsdag niet meer geblowt ) ik kan jullie vertellen ik heb geen aanleg voor pschychoses of andere dingen in mn hoofd dus daar heeft et niks mee te maken. zijn dit inderdaad paddo flashbacks? en hoelang duure die nog en ook wel een leuke om te weten kan je dit ook stimuleren? en wie weet waarneer paddo's uit je lichaam zijn, misgien zat et nog in mn bloed ? alvast bedankt..!"
"Ivoos zei: Denk niet dat daar een tijd op staat. Verschilt van persoon tot persoon, sommigen hebben er zelfs nooit 'last' van. En ik heb zelf ook wat vaker 'last' van deja-vu's, dat ik ineens het gevoel krijg dat die preciese situatie al een voorgekomen is. Klik om te vergroten... oowja deja vu's kijk ik ook niet van op, maar ik heb et meer over serieus hallucineren ik zag een zwarte gedaante steeds dichter bij komen plots was die schuin van me en een stuk dichter bij ik kan ook heel goed details herrineren. tis niet dat ik me zorgen maak ofzo tis meer dat ik er een verklaring voor zoek of andere mensen die dit ook hebben? ik ken ook iemand die heeft als die xtc heb gedaan en daarna 2 hijsjes van een joint neem dat tie hele dorpen kan zien als die naar de grond kijkt. maar dit keer was er geen xtc in et spel voor mij."
"afgelopen weekend had ik voor het eerst dat mn pil niet in wou slaan (mn vriende na een kwartier al van de kaart) ik heb wel eens een uur moete wachten maar dit keer was et anders na anderhalf uur voelde ik me nog te nuchter en besloot mn 2e te nemen wat eigelijks niet had gehoeve want na 30 seconde sloeg die in. maar wat vinde jullie nou better als die vroeg of laat inslaat? duurt je xtc route ook langer als die eerder inslaat of ga je als die laat inslaat langer door? slaat xtc als die laat inslaat ook harder in dan dat je em na een kwartier al voelt ofniet want zo'n gevoel kreeg ik wel? en nog wat vraagjes wat doen jullie (deden jullie vroeger) toen jullie 2 of 3 snackies hadden en de 1e wil maar niet wil opkomen? (ben geen regelmatige gebruiker) en hoe reageren jullie als die inslaat, ik begon direct intens naar een nr te luistere en voelde een heel diep warm gevoel opkomen vanuit mn borst. en ben jij ook iemand of ken je iemand die als die waus is altijd een extreeme praatkick krijgt ik in ieder geval wel heb 6 uur non-stop gepraat op et eind ging het alleen wat moeizamer omdat mn tong en mn wangen zo dik waren dat ze van zichzelf tusse kieze kwamen."
"Telefoon zei: Rust ... ik vind mijn leven prima zo ik zoek spanning denk ik ik wil kunnen bewijzen dat ik alles aan kan de verslaving die de mensen verkracht wil ik verslaan maa rik wil maar niet verslaafd worden Klik om te vergroten... als ik je zow hoor praten zou ik zegge dat je verslaafd aan pep was met je ambities man"
"als je na een een nacht snacken geen (of in iedergeval minder dan normaal) drooge bek heb je jezelf wel opgepomt voelt (extreem) en de volgende ochtend gewoon kan eten. kunne jullie dan een schatting geve of er waarschijnlijk meer mdma in zat of juist meer pep? of een andere stof in zit die deze effecte geeft. ik vond het wel super chill 't ware paarse hartjes normaal heb ik altijd een super drooge strot melk=water , krijg de volgende dag niks door mn strot heb ik niet egt het gevoel dat mn lichaam een volle cm dikker is door opgezet spiermassa en ik had een extreem lange naspace ik had et opgepompte gevoel samen met nog iemand bij ons sloeg die ook pas na 1,5 uur in terwijl die bij andere 15 minuutjes nodig had hun hebbe dit opgepompte gevoel niet meemoge maken"
"kan het niet dat er pep als bindmiddel of als als iets anders erbij zitte dan? xtc is tog niet puure mdma of wel dan (kheb nog nooit pep geprobeert en ik had niet het gevoel dat dit effect alleen van de mdma was)"
"Beste gebruikers ik had gister afond om 23:15 paddo's gegeten. toen ik om 5:30 ging slapen had ik al direct door dat dit em niet ging worden kheb nog 2 uur in mn bed gelegen maar ik kon mn hoofd maar niet leegmaken zodat ik kon slapen alles bleef maar malen wat doen jullie na zo'n afondje als je daarna niet kan slapen. misgien was het bttr gegaan als ik nog een dikke knetter had gerookt maar dat was em helaas niet geworde nog andere suggestie's? (op het inemen van andere drugs na dan)"