#1
Neejoh! je kan makkelijk zonder emoties.
De beste manier is om 5 dagen lang door te snuiven zodat je goed ego-dood bent.
De beste manier is om 5 dagen lang door te snuiven zodat je goed ego-dood bent.
.sullI zei:Aan emoties kan je niet verlsaafd raken. Verslaafd kun je raken aan externe invloeden die je iets laten voelen. Niet aan hetgene wat je zelf voelt.
Voor drugs kan je kiezen, voor emoties kan je niet kiezen, het overkomt je. En dan wat men noemt de secundaire emoties, daar kies je ook niet voor. Het is niet een kwestie van kiezen, want dan zou de wereld alleen liefde kennen.
Emoties overkomen je, en sturen je een kant op waarin je controle lijkt te hebben over je emoties. Maar deze emoties zijn voortekomen uit je primaire emoties, dus heb je er geen controle over. Het zijn meer instincten.

JunkXL zei:Neejoh! je kan makkelijk zonder emoties.
De beste manier is om 5 dagen lang door te snuiven zodat je goed ego-dood bent.
Rooms-Katholieke monniken willen inderdaad nog wel eens verslaafd zijn aan de emotionele staat die het swaffelen tegen crucifixen teweegbrengtgreenpower zei:Iedereen is een slaaf van zijn eigen emoties en behoeftes.
Behalve monniken e.d. en die soms ook nog wel.
Deranged zei:Ik vind je maar een sul.

Marla Singer zei:Kijken hoe dit topic het doet in ons gloednieuwe subforum over verslaving...![]()
Headdick zei:Beschrijft dit niet gewoon de puberteit ?
wat inderdaar rotvervelend is, maar zover ik weet, gaat dat toch over ?![]()
JunkXL zei:Headdick zei:Beschrijft dit niet gewoon de puberteit ?
wat inderdaar rotvervelend is, maar zover ik weet, gaat dat toch over ?![]()
Nee het zegt gewoon dat illusies heel mooi lijken maar dat de waarheid ze wel in haalt.

Wat ik bedoel is heb je misschien een andere emotie gebruikt om die angst te onderdrukken of te verstoppen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."