Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hi, mij hetzelfde.. ik heb er al veel over gelezen enz.. en ik verlang er echt naar om het eens uit te proberen.. de effecten te voelen, me ff ni druk make om de buitewereld.. ma ik zou dus ook niet weten hoe ik er aan moete geraken.. mijn vrieden zeggen ook van, ja ik zou da wel is wille probere ma ni nu. dus ik blijf zitten met het verlangen.. echt zooo irritant! Martijn. zei: Ik begin de laatste tijd steeds meer interesse te krijgen in LSD. Ik vraag me al tijden af hoe 't zal zijn en ik sta nu op 't punt om 't gewoon te gaan doen. Het probleem (naast 't feit dat ik nog geen idee heb waar/van wie ik 't vandaan haal) is dat mijn vrienden verder totaal niet into drugs zijn en heb daarom geen tripsitter. Is het verstandig om het zonder tripsitter te doen en gewoon met een lagere dosis te beginnen? Heb wel'ns horen zeggen dat alleen trippen zwaarder is enzo... Klik om te vergroten..."
"Beschrijft dit niet gewoon de puberteit ? wat inderdaar rotvervelend is, maar zover ik weet, gaat dat toch over ?"
"JunkXL zei: Headdick zei: Beschrijft dit niet gewoon de puberteit ? wat inderdaar rotvervelend is, maar zover ik weet, gaat dat toch over ? Klik om te vergroten... Nee het zegt gewoon dat illusies heel mooi lijken maar dat de waarheid ze wel in haalt. Klik om te vergroten... oke, goed. Maar dan heeft iedereen het wel. dus dan kan het moeilijk een verslaving zijn toch ? ik bedoel, het is als ademen, je doet het onbewust, maar dat wilt dan niet zeggen dat iedereen aan lucht verlsaafd is. het is geen verslaving als iedereen het doet. en je kunt er ook niet mee stoppen. ik vind het allemaal maar een rare gedachten. Wie is er eigenlijk op het idee gekomen dat emoties verslavend zijn ?"