#1
Beste mede forumleden,
Ik heb een vraag!!!!
Wie kan mij advies geven omtrent het afbouwen van GHB???
Heb echt jullie hulp nodig want zit met me handen in t haar.
Sinds een maand of 6 zit ik 24/7 aan de GHB, ik wil ermee stoppen
maar t lukt niet, als ik een paar uur geen buisje neem ga ik zweten, krijg hartkloppingen etc.
Ik heb gisteren een halve liter gekocht met dee bedoeling om af te bouwen...
Wie kan mij advies geven hoe ik dit het beste kan aanpakken???
Hoop echt dat jullie mij advies kunnen geven.
Gr M V L
Ik heb een vraag!!!!
Wie kan mij advies geven omtrent het afbouwen van GHB???
Heb echt jullie hulp nodig want zit met me handen in t haar.
Sinds een maand of 6 zit ik 24/7 aan de GHB, ik wil ermee stoppen
maar t lukt niet, als ik een paar uur geen buisje neem ga ik zweten, krijg hartkloppingen etc.
Ik heb gisteren een halve liter gekocht met dee bedoeling om af te bouwen...
Wie kan mij advies geven hoe ik dit het beste kan aanpakken???
Hoop echt dat jullie mij advies kunnen geven.
Gr M V L
hoe gaat het nu met je?