#1


pipoxyz zei:Flugeltje zei:Roken is vies![]()
acidboy zei:-spaceman- zei:yes, nog ff doorbijten en ik ben er helemaal vanaf!
Goed bezig jongen, maar deze moet ik even ter discussie stellen. Verslaafd ben je voor je leven ongeveer... In ieder geval ontzettend lang. Of je gehoor geeft aan die verslaving is een tweede.
acidboy zei:-spaceman- zei:yes, nog ff doorbijten en ik ben er helemaal vanaf!
Goed bezig jongen, maar deze moet ik even ter discussie stellen. Verslaafd ben je voor je leven ongeveer... In ieder geval ontzettend lang. Of je gehoor geeft aan die verslaving is een tweede.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."