Wat je nu mist (na 2 weken) is de versuffende werking van wiet waardoor je altijd zo snel in slaap valt en als een roosje van
lijkt te slapen.
Houdt er echter rekening mee, dat de THC nog zeker minimaal 8-12 weken in je bloed wordt gepompt wanneer het vrijkomt uit je vet (waarin het wordt opgeslagen).
Daarna zal je lichaam snel gaan merken dat je niet meer blowd, dwz dat je een gigantische hoeveelheid onverwerkte informatie zal gaan inhalen, resulterend in heftige dromen en sterke emotionele zelfreflectie. Pas dan zal je het moeilijk gaan krijgen.
De gouden regel is om niet te gaan drinken, geen slaapmiddelen te nemen, en vooral niet te vechten tegen wat er gebeurd.
Praat de komende maanden veel met mensen die je vertrouwd, maak een wandeling een uurtje voor het slapen of sport een paar uur voor het slapen (niet vlak voor het slapen omdat je dan nog adrenalineachtige effecten zal voelen waardoor je niet kunt slapen), schakel een half uur voor je plat gaat de tv uit en lees een donald duck of wat je ook leuk vind, en nogmaals, vecht niet tegen de slapeloosheid, maar geef je er aan over en denk 'boeiend als ik morgen brak ben daar kom ik ook wel weer overheen'.
en succes
![:)]()