#1
Ik kan recreatief speed gebruiken omdat ik nu verantwoordelijk ben en met zorg met mezelf en mijn omgeving omspring.Sublimo zei:Dat is nu eenmaal het nadeel aan een verslaving, als je er vanaf bent kun je het (bijna) nooit meer gebruiken. Recreatief gebruik is er niet bij voor een ex-verslaafde. Meestal dan toch.
Of je moet er echt helemaal vanaf zijn. Ik ben vroeger verslaafd geweest aan sigaretten. Nu niet meer. Ik kan echter nu een sigaret roken omdat ik dat eens wil doen en er vervolgens weer vanaf blijven zonder enige moeite. Maar toch doe ik het niet te vaak omdat ik weet dat de kans op terugvallen altijd aanwezig is.
Uiteindelijk kun je wel weer eens blowen maar denk niet dat je van je verslaving af bent als je een maand niet geblowd hebt.