#1
Nou we zullen zien, in ieder geval een flinke tijd stoppen. Daar ben ik nu mee bezig, ga me nog niet echt bezig houden met men consumptie over een paar (veel) maanden.
Ik kan recreatief speed gebruiken omdat ik nu verantwoordelijk ben en met zorg met mezelf en mijn omgeving omspring.Sublimo zei:Dat is nu eenmaal het nadeel aan een verslaving, als je er vanaf bent kun je het (bijna) nooit meer gebruiken. Recreatief gebruik is er niet bij voor een ex-verslaafde. Meestal dan toch.
Of je moet er echt helemaal vanaf zijn. Ik ben vroeger verslaafd geweest aan sigaretten. Nu niet meer. Ik kan echter nu een sigaret roken omdat ik dat eens wil doen en er vervolgens weer vanaf blijven zonder enige moeite. Maar toch doe ik het niet te vaak omdat ik weet dat de kans op terugvallen altijd aanwezig is.
langeman zei:Hoe kan een plantje in je tuin leren maat te houden?
Drientje zei:Sublimo zei:Dat is nu eenmaal het nadeel aan een verslaving, als je er vanaf bent kun je het (bijna) nooit meer gebruiken. Recreatief gebruik is er niet bij voor een ex-verslaafde. Meestal dan toch.
Of je moet er echt helemaal vanaf zijn. Ik ben vroeger verslaafd geweest aan sigaretten. Nu niet meer. Ik kan echter nu een sigaret roken omdat ik dat eens wil doen en er vervolgens weer vanaf blijven zonder enige moeite. Maar toch doe ik het niet te vaak omdat ik weet dat de kans op terugvallen altijd aanwezig is.
Ik kan recreatief speed gebruiken omdat ik nu verantwoordelijk ben en met zorg met mezelf en mijn omgeving omspring.
Uiteindelijk kun je wel weer eens blowen maar denk niet dat je van je verslaving af bent als je een maand niet geblowd hebt.
legousk zei:(ja als kutstudent heb ik nog een heerlijke vakantie van 2 maanden, wat ik zelf wel weinig vindt maar goed dat is een ander verhaal)
legousk zei:Nog een vraagje, is het echt zo moeilijk om daarna recreatief te blowen zonder er weer opnieuw in te vallen? Want op zich vindt ik blowen nog best wel lekker maar het is alleen een "beetje" uit de hand gelopen allemaal.
legousk zei:...
Nog een vraagje, is het echt zo moeilijk om daarna recreatief te blowen zonder er weer opnieuw in te vallen? Want op zich vindt ik blowen nog best wel lekker maar het is alleen een "beetje" uit de hand gelopen allemaal.
Zoals je aan mijn Ticker hieronder kan zien ben ik nu bijna aan maand van die sjeit af. Onze situaties zullen zeer vergelijkbaar zijn, ook ik rookte 3 jaar vrijwel dagelijks (nu 21) en ook ik merkte in mn 'nuchtere' leven de eerste tekenen dat ik moest gaan oppassen. Schoolwerk kwam op de grote stapel, huishouden liep achter, gewoon geen fut. Je kent het wellegousk zei:Nou we zullen zien, in ieder geval een flinke tijd stoppen. Daar ben ik nu mee bezig, ga me nog niet echt bezig houden met men consumptie over een paar (veel) maanden.
Ik wil je eigenlijk maar 1 ding meegeven: Heb KEIHARDE SCHIJT aan wakker liggen!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."