#1
Haar erbij naaien bij
1. ouders
2. school
3. huisarts/psycholoog
1. ouders
2. school
3. huisarts/psycholoog
endor zei:Het is hard , maar steek haar binnen in een psychiatrische instelling , en liefst gesloten.
Voor mij werkte het. Ik ben niet helemaal gestopt , met ik gebruik met mate. Ik overdrijf niet meer.
Dit is een vrij harde maatregel , maar het helpt wel degelijk.
Oja , en zorg ervoor dat die instelling niet te dicht bij haar thuis is , in verband met nieuwe connecties leggen voor drugs te kopen etc.
Ik zou dit effe in twijfel nemen.
Allesinds , veel succes gewenst.
TheSpecialGuy zei:endor zei:Het is hard , maar steek haar binnen in een psychiatrische instelling , en liefst gesloten.
Voor mij werkte het. Ik ben niet helemaal gestopt , met ik gebruik met mate. Ik overdrijf niet meer.
Dit is een vrij harde maatregel , maar het helpt wel degelijk.
Oja , en zorg ervoor dat die instelling niet te dicht bij haar thuis is , in verband met nieuwe connecties leggen voor drugs te kopen etc.
Ik zou dit effe in twijfel nemen.
Allesinds , veel succes gewenst.
Ze zit wel al bij een psychiater, maar het helpt niet zo erg veel tot nu toe
Bedankt voor je reactie![]()
Zij is maar 13 hè, jij hebt niets als je naar de huisarts gaat het enige is wat je weet hoe je haar het beste kunt benaderen. Je kan het echt veel beter aan haar ouders vertellen, zij zijn haar ouders hè en zij kunnen als enige stappen ondernemen en dit patroon kunnen doorbreken. De ouders zullen geschot zijn maar dankbaar voor je want je dit dit natuurlijk voor HAAR, en dat snappen die ouders ook. Je vriendin zou even pissed zijn als ze erachter komt maar uiteindelijk zal zij ook wel inzien dat je het voor haar deed.TheSpecialGuy zei:Bedankt voor jullie reacties, ik zal mijn best doen en ik hoop dat het echt werkt. Ik denk dat ik maar naar haar huisarts ga, omdat ik bang ben hoe haar ouders zullen reageren.
Petrovic zei:Zij is maar 13 hè, jij hebt niets als je naar de huisarts gaat het enige is wat je weet hoe je haar het beste kunt benaderen. Je kan het echt veel beter aan haar ouders vertellen, zij zijn haar ouders hè en zij kunnen als enige stappen ondernemen en dit patroon kunnen doorbreken. De ouders zullen geschot zijn maar dankbaar voor je want je dit dit natuurlijk voor HAAR, en dat snappen die ouders ook. Je vriendin zou even pissed zijn als ze erachter komt maar uiteindelijk zal zij ook wel inzien dat je het voor haar deed.TheSpecialGuy zei:Bedankt voor jullie reacties, ik zal mijn best doen en ik hoop dat het echt werkt. Ik denk dat ik maar naar haar huisarts ga, omdat ik bang ben hoe haar ouders zullen reageren.
Aan jou de keuze.
endor zei:TheSpecialGuy zei:endor zei:Het is hard , maar steek haar binnen in een psychiatrische instelling , en liefst gesloten.
Voor mij werkte het. Ik ben niet helemaal gestopt , met ik gebruik met mate. Ik overdrijf niet meer.
Dit is een vrij harde maatregel , maar het helpt wel degelijk.
Oja , en zorg ervoor dat die instelling niet te dicht bij haar thuis is , in verband met nieuwe connecties leggen voor drugs te kopen etc.
Ik zou dit effe in twijfel nemen.
Allesinds , veel succes gewenst.
Ze zit wel al bij een psychiater, maar het helpt niet zo erg veel tot nu toe
Bedankt voor je reactie![]()
Ik heb ook bij een psychiater gezeten , maar dat doet je niets.
Je luistert pas naar die mensen vanaf je in een gesloten instelling zit.
zinloze reactie.Andrew zei:Slaan
Arizona zei:OT: je kan naar haar ouders gaan, mits daar niet het probleem zit. Je zegt dat ze naar een psychiater gaat. Weet zij/hij dat dit meisje zoveel middelen gebruikt? anders is dat een goede ingang, artsen kunnen heel veel in gang zetten en doen ze ook met dergelijke leeftijden. Als pscyh wel op de hoogte is, waarom grijpt zij/hij niet in? dan is de weg naar huisarts een goede.Andrew zei:Slaan
Pas je ook goed op jezelf, niet te veel hooi op je vork nemen. heel veel succes.
Andrew zei:Slaan
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."