#1
Het is hard , maar steek haar binnen in een psychiatrische instelling , en liefst gesloten.
Voor mij werkte het. Ik ben niet helemaal gestopt , met ik gebruik met mate. Ik overdrijf niet meer.
Dit is een vrij harde maatregel , maar het helpt wel degelijk.
Oja , en zorg ervoor dat die instelling niet te dicht bij haar thuis is , in verband met nieuwe connecties leggen voor drugs te kopen etc.
Ik zou dit effe in twijfel nemen.
Allesinds , veel succes gewenst.
Voor mij werkte het. Ik ben niet helemaal gestopt , met ik gebruik met mate. Ik overdrijf niet meer.
Dit is een vrij harde maatregel , maar het helpt wel degelijk.
Oja , en zorg ervoor dat die instelling niet te dicht bij haar thuis is , in verband met nieuwe connecties leggen voor drugs te kopen etc.
Ik zou dit effe in twijfel nemen.
Allesinds , veel succes gewenst.