#1
tis mn ex.
Hislordship zei:De drang om het te doen word vanzelf minder.
Afleiding zoeken helpt daarbij maakt niet uit wat voor afleiding.
Je kan er voor zorgen dat ie niet meer terugvalt door er gewoon voor hem te zijn wanneer hij zich klote voelt.
Mocht hij een terugval krijgen dan zul je dit merken aan dat hij depressief stil/terug getrokken is weinig zin hebben om actief te zijn enz.
Of er betere manieren zijn om te stoppen dan cold turkey weet ik niet.
Cold turkey is de beste manier imo.
Deranged zei:Criminelen.
Flameon zei:Automutulatie is een soort van aandacht vragen / iets verwerken.
De rede van automutileren moet aangepakt worden. Stuur hem of haar dus langs professionele hulp, indien hij zelf ermee wilt stoppen
lysergine25 zei:Ok Kapitein,
Dan zou jij je goed moeten voorlichten wat een mensleijk brein allemaal aankan.
De kans dat jijzelf eindigt als PTSS er is behoorlijk groot als jij Pietje verstijfd in het lauw rode badwater vind.
Ik zou als mens afstand bewaren, mits je een zeer dikke huid hebt.
Borderliners zijn meestal eerder dood dan hun therapie volhoudt.
Maar !!
Als je net zoals ik wel luisterd maar niet absorbeert dan kun je hem wel helpen. ( ik kan dat omdat ik niet normaal ben) Die suicidale dreiging doet mij niets, ik bevorder de gedachte zelfs door diegene uit te dagen en te straffen als ie stiekem even geniet even die glimlach gaf. Het is hier geen pretpark !! This is the house of death en destruction.
Na 6 dagen was ie weer thuis, deze keer gemotiveerd, blij dat hij van mij af was natuurlijk.
Ik ben zo trots op deze doorzetter, net geslaagd voor zijn theorie rij examen B.
Zijn vader heeft mij ontmoet, en ik kon zijn gedachtes lezen, bedankt onbekende voor het terug laten komen van mijn zoon. Maar vooral : Hoe heb jij hem kunnen bereiken terwijl al die instellingen Mentrum Punt P GGZ GGD Jellinek hem niet eens kunnen laten lachen.
Het was heel simpel, ik heb hem laten zien hoeveel hoop er nog is als je 18 bent.
En hoe diep je kan wegzinken in de shit als je mijn voorbeeld volgt. Of als je eenmaal goed aan de heroine zit, of langzaam sterft aan de AIDS.
Het aanschouwen met eigen ogen van een andermans diepe ellende doet vaak wonderen.
Ook ik klamp mij vast aan de mensen die het nog veel slechter hebben.
Dat helpt maar even, want als Piet jou belt en jij ligt net even lekker te neuken dan bel je niet meteen terug. Voor Piet en mij is dat nou net die afwijzing die even te veel was. Wij weten niet beter, of jij zou altijd klaar staan voor ons. Zo merk ik ook dat als ik 1 poging heb gedaan die niet lukt, daarna niemand meer bel. En meteen klaar sta met de bomgordel voor kamikaze op een wijkagent. ( ik weet het, leipe shit ouwe doe is normaal !)
Op zaterdag ochtend op Zondag nacht is er niemand en dat zijn de uurtjes dat wij zelfmutanten jihad strijders en martelaren juist geactiveerd worden door het doemdenken.
Iemand beloven jezelf eerst te melden voor een poging is het zelfde als de verantwoordelijkheid bij hem neer te leggen : Als jij er dan niet bent of niet op neemt dan is het jou schuld.
Borderline en automutulatie is wel te behandelen, meestal geeft de therapeut als eerste op.
Borderliners komen vaak een week niet verdwijnen af en toe, vergeten alles, maken geen huiswerk, en de motivatie is na zoveel teleurstellingen meestal zeer laag.
Succes met Piet, ik ga nu aan de wiet.
TokoBali2 zei:Mijn ma (werkt in de verslavingszorg) vindt borderliners in ieder geval de moeilijkste cliënten. Schijnen hele moeilijke, vervelende mensen te zijn die bijzonder moeilijk te helpen zijn.

KapiteinPinda zei:nog een keer mensen
Het gaat niet om borderline
Jezus, parawijf, doe eens rustig.KapiteinPinda zei:nog een keer mensen
Het gaat niet om borderline
Exceptional Insight zei:Jezus, parawijf, doe eens rustig.KapiteinPinda zei:nog een keer mensen
Het gaat niet om borderline
Oh wacht.

KapiteinPinda zei:Relatie is inmiddels voorbij. Ex vriendin krabt er weer lustig op los. 'k vind het vreselijk maar ik zal het toch maar moeten accepteren. En tot zo ver de laatste update.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."