#1
KapiteinPinda zei:Oh praten was het probleem niet, en zoals ik eerder heb gepost is er geen sprake van vooruitgang. Ik heb bijna geen contact meer, ik heb er voor gezorgd dat persoon in kwestie het is gaan aankaarten zodat er hulp komt wanneer dit echt nodig is.
Toch bedankt dat je de tijd hebt genomen om te reageren![]()
Klinkt grof in de oren maar is het geen oplossing om hem te laten colloceren? Via zijn ouders of via de politie? Tis maar eens zeggen he.
Want als ek zo hoor is het echt erg, veel te erg. Hij gaat eens wat meemaken en kdenk ook dat je dat niet wilt he