#1
Arizona en Ik doe m'n best
Is totale onzin geen verslaving aan baclofen is een medicijn dat helpt, net zoals mensen die hiv waar je voorheen aan dood ging nu niet meer vanwege medicatie, of insuline als je suikerziekte heb ad infinitum.
Rehabs en therapieen en geiigende medicaties kunnen wat trek verminderen maar niet elimineren, als je kijkt in rehabs of NA of AA zijn er zeer weing die meer dan meerdere jaren volhouden, en in klinieken hoogsten 10 - 30% sucees na een jaar.
Medicijn heeft nauwelijks of geen bijwerkingen, eigenlijk alleen maar voordelen gebruik het nou meer dan een maand zit vol energy, positief en gewoon voel me goed voorheen dark side of the moon, elke dag zelfde patroon dronk van morgn tot avond en werd ook nauwelijks meer dronken, had gewoon 'nodig' om te functioneren hield ik me voor, alles draaide om alcohol in alles wat ik plande. rare is nauwelijks media attentie in holland behalv in spits en metro vraag me serieus af waarom ?? dat is, in buitenland veel media in geronnomeerde media publicatiesen tv, en word nu voorgeschreven bij dokters in usa, duitsland en frankrijk; in nederland nog gedoe kan daar over mee praten maar ja als ik iets wil krijg ik het ook, zeer zeker geen spijt van, en al die hollandse cynisme en kritiek zal me worst wezen, het werkt en ben gelukkig.
Is totale onzin geen verslaving aan baclofen is een medicijn dat helpt, net zoals mensen die hiv waar je voorheen aan dood ging nu niet meer vanwege medicatie, of insuline als je suikerziekte heb ad infinitum.
Rehabs en therapieen en geiigende medicaties kunnen wat trek verminderen maar niet elimineren, als je kijkt in rehabs of NA of AA zijn er zeer weing die meer dan meerdere jaren volhouden, en in klinieken hoogsten 10 - 30% sucees na een jaar.
Medicijn heeft nauwelijks of geen bijwerkingen, eigenlijk alleen maar voordelen gebruik het nou meer dan een maand zit vol energy, positief en gewoon voel me goed voorheen dark side of the moon, elke dag zelfde patroon dronk van morgn tot avond en werd ook nauwelijks meer dronken, had gewoon 'nodig' om te functioneren hield ik me voor, alles draaide om alcohol in alles wat ik plande. rare is nauwelijks media attentie in holland behalv in spits en metro vraag me serieus af waarom ?? dat is, in buitenland veel media in geronnomeerde media publicatiesen tv, en word nu voorgeschreven bij dokters in usa, duitsland en frankrijk; in nederland nog gedoe kan daar over mee praten maar ja als ik iets wil krijg ik het ook, zeer zeker geen spijt van, en al die hollandse cynisme en kritiek zal me worst wezen, het werkt en ben gelukkig.
