#1
Naar arts van Jellinek geweest even te laten zien dat het zeer goed met me gaat, reactie was nogal neutraal, had materiaal meegenomen van medicijn zegt hij heb m'n eigen bronnen nou ja zeg krijg het heen en weer. Vroeg leg me nou eens uit waarom jullie nog geen vergelijkbaar onderzoek doen naar anti craving medicaties met inbegrip datgene wat ik gebruik, ja zou wel willen maar zit er voorlopig niet in, nou ja dan is er toch iets goed mis. Toen ik in kliniek zat kregen clienten vergoeding om naar AMC te gaan voor hersenonderzoek, ja denk dan waar slaat dat op lijkt me beter gevolgen van potentiele medicijnen te onderzoeken. Kwam erop neer dat arts blij was en me success wenste, maar klonk niet echt welgemeend, klantje kwijt. Wel nog schrijven terug gekregen van ministerie van volkgezondheid.verwacht er niet veel van, maar ja je weet maar nooit, om in ieder geval onderzoek te bewerkstelligen. Ga ik weer nazorg volgen alleen om te laten zien dat er een blijvende uitweg is uit verslaving, maakt therapie niet overbodig alleen maar meer effectiefer met datgene wat ik gebruik, maar ja niet zo'n zin elke week alleen maar treurige, depressieve verhalen aan te horen, dus zie wel hoe lang ik dat volhou.